1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Ik weet niet wie ik ben.

    Wie zijn jullie?
    ;

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9
    10-03-2016

    Ik ben Touareg. En jij bent Penitentes.

    Probleem opgelost!

  3. #3
    We're just playing

    Reacties
    70
    05-12-2015

    U on crack yo?

    Who would've thought that he'd be the one to set the west in flames
    Then heard him wreckin' with The Crystal Method, Name Of The Game

    Mr-A.Game mawfuckaaas
    https://youtu.be/SUvlSxoichA


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door Touareg Bekijk reactie
    Ik ben Touareg. En jij bent Penitentes.

    Probleem opgelost!
    Dit is te oppervlakkig! Wie ben jij? Wie ben ik? Wie of wat maakt ons wij?
    Citaat Geplaatst door Mister.A Bekijk reactie
    U on crack yo?
    I wish I was, yo.
    ;

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9
    10-03-2016

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Dit is te oppervlakkig! Wie ben jij? Wie ben ik? Wie of wat maakt ons wij?
    Je laatste vraag:

    In fysieke en dynamische zin je hersenen en de vele neuroconnecties die op unieke wijze je hele historie en alles wat je hebt opgedaan en ervaren, opgeslagen hebben.

    In niet-tastbare en iets meer statische zin je ziel, een hoopje energie dat daarmee net als alle energie onvernietigbaar is en je meest basale onderbewustzijn en bijbehorende persoonlijke eigenschappen behelst.

    Verder lul ik zonder enige bewijsvoering uit m'n nek, dus je zult het hiermee moeten doen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door Touareg Bekijk reactie
    Je laatste vraag:

    In fysieke en dynamische zin je hersenen en de vele neuroconnecties die op unieke wijze je hele historie en alles wat je hebt opgedaan en ervaren, opgeslagen hebben.

    In niet-tastbare en iets meer statische zin je ziel, een hoopje energie dat daarmee net als alle energie onvernietigbaar is en je meest basale onderbewustzijn en bijbehorende persoonlijke eigenschappen behelst.

    Verder lul ik zonder enige bewijsvoering uit m'n nek, dus je zult het hiermee moeten doen.
    Vraag me niet waarom, maar ik heb hardop gelachen. Denk dat het door dat laatste zinnetje komt, geweldig. Back on track: hoe bestaan wij dan voort als 'iemand' voor een ander? Of waarom? Is dat omdat wij een deel uitmaken in levens of omdat levens een deel uitmaken van ons?

    Ik denk dat ik behoorlijk afdwaal.
    ;

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Je bent een wolk.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Ojow. Ik ben gewoon een soort Alberto Stegeman als Eddie Meijer, wij maken de mens.
    ;

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9
    10-03-2016

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Vraag me niet waarom, maar ik heb hardop gelachen. Denk dat het door dat laatste zinnetje komt, geweldig. Back on track: hoe bestaan wij dan voort als 'iemand' voor een ander? Of waarom? Is dat omdat wij een deel uitmaken in levens of omdat levens een deel uitmaken van ons?

    Ik denk dat ik behoorlijk afdwaal.
    Hehe, ik denk laat ik er gelijk een disclaimer bij zetten.

    Maare, om back on track te hoppen. Het enige wat jou jou maakt en ons ons en ieder ander zichzelf, is de persoon en de ziel zelf. Al het andere, externere, is slechts gebaseerd op waarneming, en is dus sterk afhankelijk van die perceptie en de staat van de waarnemende persoon. Wat jou jou maakt in mijn beleving en in mijn wereld, is slechts gebaseerd op de informatie die ik tot mezelf neem van en over jou, en kan door allerlei bewuste en onbewuste filters gaan, tot er een positief, negatief of neutraal hoopje jij overblijft. 'Jij' bestaat dus niet zozeer als vastomlijnd persoon in mijn wereld, 'jij' laat glimpjes van jou los in mijn wereld. En dit kun je doortrekken naar de wij's en de zij's en de iedereens.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Je bent een wolk.
    Not sure if flattered or offended.
    Citaat Geplaatst door Touareg Bekijk reactie
    Hehe, ik denk laat ik er gelijk een disclaimer bij zetten.

    Maare, om back on track te hoppen. Het enige wat jou jou maakt en ons ons en ieder ander zichzelf, is de persoon en de ziel zelf. Al het andere, externere, is slechts gebaseerd op waarneming, en is dus sterk afhankelijk van die perceptie en de staat van de waarnemende persoon. Wat jou jou maakt in mijn beleving en in mijn wereld, is slechts gebaseerd op de informatie die ik tot mezelf neem van en over jou, en kan door allerlei bewuste en onbewuste filters gaan, tot er een positief, negatief of neutraal hoopje jij overblijft. 'Jij' bestaat dus niet zozeer in mijn wereld, 'jij' laat glimpjes van jou los in mijn wereld. En dit kun je doortrekken naar de wij's en de zij's en de iedereens.
    Haha wijs.

    Dus eigenlijk is niemand iemand of iedereen heeft een invloed of input op 'ons', kapot gek, waarschijnlijk is het een mix. Maken wij onszelf of maken anderen ons?

    Citaat Geplaatst door classsssse Bekijk reactie
    Waarom leer jezelf niet kennen vanaf vandaag? Het is erg leerzaam.
    Omdat het... niet makkelijk is?
    ;

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Mijn gedachtes flitsen echt alle kanten op en het is zó moeilijk om dat bij te houden en op te schrijven (of te typen). Weird.
    ;

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Wij zijn toevoegingen voor een ander.
    ;

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.188
    13-10-2017

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Wij zijn toevoegingen voor een ander.
    Wat voeg jij dan precies toe?

  14. #14
    The one and only!

    Reacties
    887
    30-04-2015

    Die vraag stel ik me ook zo vaak de laatste tijd. Wie ben ik? Wat wil ik? Heb ik grip op hoe mijn leven verloopt? Soms denk ik dat we als mens er totaal geen grip op hebben, dat het leven ons leeft inplaats van andersom
    ~ How Poor Are They That Have No Patience ~

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    108
    15-09-2017

    Zoek stilte op broer