1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    853
    04-01-2015

    Najwa fotografie... serieus??!


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    903
    02-04-2010

    viesssssssssssssssssss

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Had er al wat over gehoord maar zie nu pas dit filmpje. Wat een kreng van een wijf. Hoe kun je in godsnaam iemand zo uitlachen.. iemand die jou nota bene betaald om te komen fotograferen. Iemand zag dus iets goeds in jou en dit is wat ze terug krijgen.
    Wollah 7choma. Voor velen is dit misschien een lachwekkend goedkope trouwlocatie maar voor t koppel was dit hun grote dag en dit is wat zij ervan hebben gemaakt.. of ze dat nu hebben gedaan door geldgebrek of gewoon omdat ze dat zo wilden ...dat gaat ons niet aan.
    Ik ben echt blij voor deze fotografe.. het lachen zal haar wel vergaan zijn nu.
    Moge Allah swt het huwelijk van dit koppel zegenen

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Hoogmoed komt altijd ten val!
    Ze had dit recht niet.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    853
    04-01-2015

    Dit is gewoon zwaar triest en zegt zoveel over de nare persoonlijkheid van deze onprofessionele “fotografe”.

  6. #6
    Be happy

    Reacties
    26.428
    08-02-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Bah! Kleinkind.

    Niet iedereen werkt in de drugshandel /geeft al het geld uit om uiteindelijk in de schulden te zitten... A zielige najwa.
    Trotse mama ♡♡

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    477
    02-01-2007

    onvolwassen gedrag

  8. #8
    KA.OU.HA

    Reacties
    4.361
    08-10-2003

    Was dit een grap ???

  9. #9
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Enige wat ik me afvraag, hoe het kan dat ze dit zo op snap heeft gedeeld, waar het bruidje zelf het ook kan zien.
    Waardoor heeft zij gedacht ermee weg te komen..gaat het misschien om een bruiloft ergens in het buitenland..makes no sense iig.

    Verder, ieder trouwt op zijn/haar manier. Grote zaal, kleine zaal whatever daar hoeft men sowieso niet over te speculeren (zullen ze geldgebrek hebben bv).
    Leer gewoon een keer dat mensen verschillen van elkaar.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    631
    06-08-2009

    Zo typisch Marokkaans. Totaal niet professioneel. Walgelijk gewoon. Ze moet zich echt schamen. En dan zo plat Amsterdams praten ; zo ordinair.
    svp geen pms van mannen!

  11. #11
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Walgelijk!!!!
    Die verrotte schelle lach waar ze bijna in stikt!!! Die zat daar zeker hele tijd met een chago kop. En wie zegt dat er gedanst zou worden, met tawa chiegh mohand en tunesisch mannen die rondhuppelen en alle ruimte hebben zijn ze zo blij om en springen zelf mee in t midden. Ya Allah, dan maar geen geld verdienen :-(
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    47
    03-07-2016

    grappig. ..wanneer najwa met zahia op de grotere zalen aan werk was en mee ging swingen met de mannen vond ze wel geweldig. misselijkmakend mens als ik de zus vd bruid was had ik haar bieleh naar buiten gegooid tering wijf dat ze is en hell no dat ze 1 cent krijgt. en dan nog roepen de bruid was erbij terwijl ze er niet bij was en een andere fotografe vals beschuldigen. tering wijf

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Als jullie eens wisten hoe zianat praatten ,zou je nooit eentje nemen.

    Najwa als fotografe is nu door de mand gevallen.

    echter bijna die hele trouwbranche is zo, je wilt niet weten,hoe ze roddelen over bruidjes en families,bah.

    Haar man zal ook niet blij zijn,want ze werken als team,Appie en Najwa,benieuwd hoe dit afloopt.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.571
    08-12-2010

    Zij is echt kei slecht. Echt misselijkmakend!! Ik heb haar op mijn bruilof gehad. Ik heb dit niet achter haar gezocht. Ze was heel professioneel en haar montage is geweldig. Sobhanallah mensen veranderen..
    26juni 2010 S&M

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door vrouwtje-van-mo Bekijk reactie
    Zij is echt kei slecht. Echt misselijkmakend!! Ik heb haar op mijn bruilof gehad. Ik heb dit niet achter haar gezocht. Ze was heel professioneel en haar montage is geweldig. Sobhanallah mensen veranderen..
    Mensen veranderen niet.

    Hun maskers vallen af!
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU