1. #46
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Waar zou het mij ontbreken aan argumenten?

    Ik wijs jou op je eerdere gedane uitspraken dat jij Israeliers een legitiem doelwit
    vindt waar dan ook te wereld.

    Jij meent dat Israel het meest gehate land ter wereld is.
    Jij kunt dat niet bewijzen.

    Jij meent dat Israel bewaking moet betalen voor objecten in haar buitenland.
    Dat klopt ook niet. bewijs is reeds geplaatst

    Jij meent dat Israelische atleten niet mogen komen in golfstaten,
    ook dat klopt niet. bewijs is reeds geplaatst

    Maar waar zou ik "Uitgelult! " zijn? (jouw woorden)
    Israel is het meest gehate land ter wereld. Er is daar zoals ik eerder heb geschreven geen onderzoek naar gedaan.

    Ik open er vanavond wel een topic over.

    Israel betaalt zeker mee aan sommige landen voor de beveiliging van haar objecten. ( ik kom hier op terug)

    Je probeerde mij te framen. Daar ben jij te dom voor.

    Het is bij wet bepaalt dat alle doden in bezet gebied op conto van de bezetter komen. Jij blijft je stuk bijten om een mening van mij.

    Je zit te draaien en onzin te schrijven.

    uit-gelult dus.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Israel is het meest gehate land ter wereld. Er is daar zoals ik eerder heb geschreven geen onderzoek naar gedaan.

    Ik open er vanavond wel een topic over.

    Israel betaalt zeker mee aan sommige landen voor de beveiliging van haar objecten. ( ik kom hier op terug)

    Je probeerde mij te framen. Daar ben jij te dom voor.

    Het is bij wet bepaalt dat alle doden in bezet gebied op conto van de bezetter komen. Jij blijft je stuk bijten om een mening van mij.

    Je zit te draaien en onzin te schrijven.

    uit-gelult dus.
    "Er is daar zoals ik eerder heb geschreven geen onderzoek naar gedaan. "
    Dus een ongefundeerde uitspraak. Jij kunt dat wel vinden, maar dat betekend niet dat
    het zo is!

    "Israel betaalt zeker mee aan sommige landen voor de beveiliging van haar objecten."
    Toon dat maar aan. In NL iig niet. Bewijs is reeds geleverd.

    "Je probeerde mij te framen."
    Ik hoef niets te proberen. Jij schrijft zelf dat mensen met een Israelies paspoort
    waar dan ook te wereld een legitiem doelwit zijn. Totaal geen frame voor nodig.
    " Daar ben jij te dom voor. " Zie hier boven en dan

    "Het is bij wet bepaalt dat alle doden in bezet gebied op conto van de bezetter komen. "
    Is dat zo? Toon dat dan maar eens aan. Ik geloof er namelijk niets van.
    Want dan zouden alle moordenaars en kindermoordenaars in Palestina nu
    een carte blanche hebben. Met bloed aan hun handen opgepakt worden,
    en Israel de schuld kunnen geven. Geloof je het zelf?


    En waar zou ik omheen draaien?
    Toon het me aan, jij zegt zelfs dat ik te dom ben.
    Dus ja... Na zo een constatering van jou kan ik natuurlijk wel wat hulp gebruiken.

    Jij bent vol mist plaatste bravoure, want je hebt niet echt in de gaten wat je allemaal zegt en doet.

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie

    Jij bent vol mist plaatste bravoure, want je hebt niet echt in de gaten wat je allemaal zegt en doet.
    Ik zal het even in kleutertaal uitleggen.

    * Israel is de meest gehate land ter wereld. Onderzoek is daar nooit naar gedaan maar het is zeer aannemelijk dat israel minder sympathisanten kent dan de Palestijen.

    * Het feit dat israelische objecten beveiliging nodig ( geen enkel land ter wereld heeft zoveel beveiliging) hebben spreken mijn uitspraken niet tegen.

    * Alle doden die in bezet palestyina vallen zijn op conto te schrijven van de bezetter.


    Jij dacht,Tattoo maakt een fout. Ik ga em pakken. FOUT! Ik trek jouw onderbroek naar beneden en slinger jou zionistische billen door het forum.


    Niet meer dom doen oke?

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Ik zal het even in kleutertaal uitleggen.

    * Israel is de meest gehate land ter wereld. Onderzoek is daar nooit naar gedaan maar het is zeer aannemelijk dat israel minder sympathisanten kent dan de Palestijen.

    * Het feit dat israelische objecten beveiliging nodig ( geen enkel land ter wereld heeft zoveel beveiliging) hebben spreken mijn uitspraken niet tegen.

    * Alle doden die in bezet palestyina vallen zijn op conto te schrijven van de bezetter.


    Jij dacht,Tattoo maakt een fout. Ik ga em pakken. FOUT! Ik trek jouw onderbroek naar beneden en slinger jou zionistische billen door het forum.


    Niet meer dom doen oke?
    "Gehate Israel."
    Het maakt niet uit hoe vaak jij je gevoelens met ons deelt,
    dat maakt het nog steeds niet dat het zo is.
    Iets wat je niet kunt bewijzen, is geen onbewezen zaakje.
    Het zijn jou gevoelens, niets meer.

    "israelische objecten beveiliging "
    ik heb je reeds bewijzen getoond dat je ongelijk hebt. Jij schermt dat jij nog iets zou kunnen aantonen,
    maar dat heb je nog steeds niets gedaan. De extra beveiliging voor Isrealische objecten in NL, wordt
    door onze NL overheid betaald. Jij zei eerst wat anders dan je nu zegt. Al twee maal toe slik je je woorden in.

    Israelische atleten, daar zeg je nu al helemaal niets meer over.
    Verstandig van je, ik had al aangetoond dat je ongelijk had daarover.

    En je bent je al teksten al aan het aanpassen?
    Geen opmerkingen meer over legitieme doelen? Geeft niet,
    het staat hierboven voor in de eeuwigheid vast gelegd.

    "op conto te schrijven van de bezetter."
    Graag ook hier de bewijzen van plaatsen, jij zei tenslotte dat je die had.
    Ik geloof je daarin ook niet. Je bent al 3 keer over de schreef gegaan vandaag in deze.

    "Jij dacht,Tattoo maakt een fout. "
    Oprecht en eerlijk van je dat je het eindelijk erkent.

    Verder heb ik geen zionistische billen, maar gewoon Nederlandse.
    En je slingert niets, je kunt geen bewijzen aanleveren, en je moet nu al je eerdere teksten inslikken,
    geeft niet hoor. Je bent echt niet de enige hier.

    "Niet meer dom doen oke"
    Is dat een belofte van je?
    Ik hoef tenslotte geen uitspraken in te slikken, verder ik lever ook meteen bewijzen aan.
    Jij niet. Jij slikt je uitspraken in, en schept eerst op over bewijzen, maar nog steeds niets gezien.
    Dus die heb je niet.

    Het misplaatste bravoure spat er weer vanaf bij je.

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "Gehate Israel."
    Ja.

    Het maakt niet uit hoe vaak jij je gevoelens met ons deelt,
    dat maakt het nog steeds niet dat het zo is.
    Iets wat je niet kunt bewijzen, is geen onbewezen zaakje.
    Het zijn jou gevoelens, niets meer.
    Israel is de meest gehate natie ter wereld. Zijn niet mijn gevoelens. Het doet je pijn he?

    ik heb je reeds bewijzen getoond dat je ongelijk hebt. Jij schermt dat jij nog iets zou kunnen aantonen,
    maar dat heb je nog steeds niets gedaan. De extra beveiliging voor Isrealische objecten in NL, wordt
    door onze NL overheid betaald. Jij zei eerst wat anders dan je nu zegt. Al twee maal toe slik je je woorden in.
    Jij praat over Nederland,een nietige natie die niks in te brengen heeft in de wereld-politiek.

    Er is in dit wereld meer dan een Nederland. Hoe oud ben je eigenlijk?

    Ik slik niks in. Israelische objecten worden wereldwijd het meest beveiligd omdat israel het meest gehate land ter wereld is. Er bestaan meer landen dan Nederland.

    En je bent je al teksten al aan het aanpassen?
    Nope. israelische atleten mogen geen israelische vlag of volkslied opbrengen in de golfstaten.

    Maw pisrael bestaat niet.

    Graag ook hier de bewijzen van plaatsen, jij zei tenslotte dat je die had.
    Ik geloof je daarin ook niet. Je bent al 3 keer over de schreef gegaan vandaag in deze.
    Ik hoef niks te bewijzen tegen een racistische islamofoob genaamd Al-Mahdi die met een 4e account zijn gelijk probeert te halen.

    Ik poep en laat scheten op jouw soort.

    Verder heb ik geen zionistische billen, maar gewoon Nederlandse.
    En je slingert niets, je kunt geen bewijzen aanleveren, en je moet nu al je eerdere teksten inslikken,
    geeft niet hoor. Je bent echt niet de enige hier
    Ik beloof jou hel op deze forum. Nu beter? Ik ga jou zionistische Nederlands joodse billen klaren en door het forum slingeren.

    Is dat een belofte van je?
    Ik hoef tenslotte geen uitspraken in te slikken, verder ik lever ook meteen bewijzen aan.
    Jij niet. Jij slikt je uitspraken in, en schept eerst op over bewijzen, maar nog steeds niets gezien.
    Dus die heb je niet.
    Ik herhaal; Israel is de meest gehate land ter wereld omdat zij als enige land ter wereld veel beveiliging nodig heeft voor haar objecten.

    Het misplaatste bravoure spat er weer vanaf bij je.
    Blijf nog even hangen als je wil. Ik begin net met jou.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Ja.

    Israel is de meest gehate natie ter wereld. Zijn niet mijn gevoelens. Het doet je pijn he?

    Jij praat over Nederland,een nietige natie die niks in te brengen heeft in de wereld-politiek.

    Er is in dit wereld meer dan een Nederland. Hoe oud ben je eigenlijk?

    Ik slik niks in. Israelische objecten worden wereldwijd het meest beveiligd omdat israel het meest gehate land ter wereld is. Er bestaan meer landen dan Nederland.

    Nope. israelische atleten mogen geen israelische vlag of volkslied opbrengen in de golfstaten.

    Maw pisrael bestaat niet.

    Ik hoef niks te bewijzen tegen een racistische islamofoob genaamd Al-Mahdi die met een 4e account zijn gelijk probeert te halen.

    Ik poep en laat scheten op jouw soort.

    Ik beloof jou hel op deze forum. Nu beter? Ik ga jou zionistische Nederlands joodse billen klaren en door het forum slingeren.



    Ik herhaal; Israel is de meest gehate land ter wereld omdat zij als enige land ter wereld veel beveiliging nodig heeft voor haar objecten.



    Blijf nog even hangen als je wil. Ik begin net met jou.
    “Gehate Israel.”
    Duidelijk dat jij het verschil tussen een mening en een feit niet kent.
    Verder schaar ik me ook tussen de afwijzers van het beleid van Israel.
    Ik herken, erken en ondersteun dit zelfs. Dus nee dat doet me niet pijn.
    Maar dat had ik je al allemaal verteld, dus val ik in herhaling.

    “ De extra beveiliging voor Isrealische objecten in NL,”
    Nog steeds geen bewijzen van je stellingen, dus onzin heb je staan te verkopen.
    Netzoals ik eerder al aangaf. Wederom val ik in herhaling.

    “Hoe oud ben je eigenlijk? “
    Man van middelbare leeftijd.

    “Ik slik niks in.”
    Dat zei je niet. Jij zei dat Israel daar voor moest betalen. En dat heb ik aangewezen dat dat onzin is.
    Herhaling nummer 3

    “Nope. israelische atleten mogen geen israelische vlag of volkslied opbrengen in de golfstaten.”
    Eerder zei je dat deze atleten die landen niet in mochten. Dus sta jij je woorden in te slikken.
    zoals ik eerder al zei. Herhaling nummer 4.
    Niets meer over de opmerking dat jij houders van een Israelische paspoort een legitiem doel vindt, waar ook ter wereld? Je bent zelfs al aan het snijden in mijn comments. Foei dat mag niet hoor.

    “Ik hoef niks te bewijzen”
    Wederom slik jij je woorden dus nu weer in, eerder zei je nog dat je dit zou aantonen.
    Ik zei al eerder dat je dat niet kon, dus dat je onzin aan het verkondingen was. Herhaling nummer 5.

    “racistische islamofoob “
    Waar baseer jij dat op? Leg dat eens uit. Kom op ik daag je wederom uit.

    “Ik beloof jou hel op deze forum. “
    Belofte maakt schuld, en jij hebt al tot 4 maal toe je stellingen aangepast vandaag. 2 keer heb je gemeld dat jij bewijzen zou aan leveren. Nog steeds niet gezien. Dus ik ben niet onder de indruk van jou en je kletsverhaaltjes.
    “Ik herhaal; “
    Helaas moet ik voor jou alles herhalen. Zo vaak zelfs dat jij woorden moeten gaan inslikken. Valse beloftes gaat doen. En nu kom je nog steeds niets verder als spreken over je eigen onderbuik gevoelens.

    “ Ik begin net met jou.”
    Mooi.

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    [QUOTE=Habibi88;133291441]“

    Dat duurde lang!

    Duidelijk dat jij het verschil tussen een mening en een feit niet kent.
    Verder schaar ik me ook tussen de afwijzers van het beleid van Israel.
    Ik herken, erken en ondersteun dit zelfs. Dus nee dat doet me niet pijn.
    Maar dat had ik je al allemaal verteld, dus val ik in herhaling. /QUOTE]

    Juist ja. Deze reactie is dus overbodig en je zoekt aandacht.

    Aandacht ga ik ej sws krijgen van mij.

    Nog steeds geen bewijzen van je stellingen, dus onzin heb je staan te verkopen.
    Netzoals ik eerder al aangaf. Wederom val ik in herhaling.
    Ik heb geen bewijzen nodig om aan te geven dat israel de meest gehate natie ter wereld is opa.

    Dat zei je niet. Jij zei dat Israel daar voor moest betalen. En dat heb ik aangewezen dat dat onzin is.
    Dat klopt idd. Jij bent dom en kan niet begrijpend lezen. Ik ga gaf aan dat landen voor de beveiliging van Israelische objecten moeten opdraaien.


    Moeilijk he? Begrijpend lezen.

    Wederom slik jij je woorden dus nu weer in, eerder zei je nog dat je dit zou aantonen.
    Ik zei al eerder dat je dat niet kon, dus dat je onzin aan het verkondingen was. Herhaling nummer 5.
    Nope!

    pisrael is de meest gehate natie ter wereld en pisrael´s eigendommen worden het best bewaakt.

    En die beveiliging is er niet omdat pisrael zo geliefd is.

    Waar baseer jij dat op? Leg dat eens uit. Kom op ik daag je wederom uit.
    Allah Snackbar! Jij was dat smerige ***** kanker opa!

    Belofte maakt schuld, en jij hebt al tot 4 maal toe je stellingen aangepast vandaag. 2 keer heb je gemeld dat jij bewijzen zou aan leveren. Nog steeds niet gezien. Dus ik ben niet onder de indruk van jou en je kletsverhaaltjes.
    Je bent al verbannen . Al-Mahdi is K.O!


    Ik begin net zion-opa. stay tuned.


    Mooi
    Ik ben benieuwd hoe je hier over 3 weken gaat denken.











    .

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    [QUOTE=Tattoo_Mocro_;133291487]
    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie


    Dat duurde lang!
    Dus totaal geen bewijzen leveren.

    Dat was te verwachten.

    Verder heb ik het wel wat gehad om te spreken over jou onderbuik gevoelens.

    Maar ga gerust nog even door, veel andere gesprek stof heb jij nu eenmaal niet.

    -Gehate natie niet kunnen bewijzen dus spreken alleen over jou gevoelens.
    -bewaking, ik heb reeds het tegendeel bewezen, dus weer alleen jou gevoelens.
    -atleten,ik heb reeds het tegendeel bewezen, dus weer alleen jou gevoelens.
    - dat mensen met een Israelis paspoort een liegitem doel zijn ben je nu wel heel er stil.
    En je blijft het maar uit mijn citaten knippen. Waarom toch?


    Verder daag ik je uit. En je durft blijkbaar zelfs dat niet aan.
    dus weer een uitglijder van je. Te bang want je weet dat je niets hebt.
    Snap je nu die misplaatste bravoure opmerking van mij over jou?


    Verder zoek ik geen aandacht van je. Maar jij biedt die aan.
    Je zou me gaan rondslingeren op het forum, je zou nu met me beginnen.
    "Ik begin net zion-opa. stay tuned. " "Ik ben benieuwd "
    Welnu ik wacht nog steeds in spanning af. Wat gaat er gebeuren.
    Tot nu toe ben ik niet onder de indruk van jou met je gevoelens.

    En wie zou ik nu zijn? Allah snackbar? Of al Madhi?
    Het is me nu allemaal niet meer duidelijk.

    Maar jij zult wel weten hoe het zit...

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    En wie zou ik nu zijn? Allah snackbar? Of al Madhi?
    Het is me nu allemaal niet meer duidelijk.
    Ik dacht in eerste instantie dat het een persoon is die mijn wifi-misbruikte.


    Maar gezien de reactie´s van vele leden vrees ik toch dat je een spiegel moet gaan pakken ouwe ventje.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Ik dacht in eerste instantie dat het een persoon is die mijn wifi-misbruikte.


    Maar gezien de reactie´s van vele leden vrees ik toch dat je een spiegel moet gaan pakken ouwe ventje.

    Jij en denken... En dat meen je ook nog echt te doen. Het moet niet vreemder worden zo.

    Ik zal de uitspraken nog eens herhalen die jij snel probeert in te slikken.

    Gehate natie niet kunnen bewijzen dus spreken alleen over jou gevoelens.
    -bewaking, ik heb reeds het tegendeel bewezen, dus weer alleen jou gevoelens.
    -atleten,ik heb reeds het tegendeel bewezen, dus weer alleen jou gevoelens.
    - dat mensen met een Israelis paspoort een liegitem doel zijn ben je nu wel heel er stil.
    En je blijft het maar uit mijn citaten knippen. Waarom toch?


    Waarom moet ik een spiegel pakken? Die heb ik gewoon een op de badkamer hangen...

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Jij en denken...
    Yep. Ik denk groter dan jij.


    Israel blijft een legitiem doelwit. Voor terroristen en forumleden. Ga aangifte doen opa.


    Ga naar de nazi-politie. Misschien helpen zij jou wel verder met je getroll.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Yep. Ik denk groter dan jij.


    Israel blijft een legitiem doelwit. Voor terroristen en forumleden. Ga aangifte doen opa.


    Ga naar de nazi-politie. Misschien helpen zij jou wel verder met je getroll.
    Het is aandoenlijk om je te zien schipperen met je eerdere uitspraken.

    Nu spreek je al van Israel als land, en niet meer haar burgers en onderdanen...

    En nee jij denkt niet. Dus ook niet groter als enig ander mens op deze planeet.

    Waarom zou ik ergens een melding over jou moeten maken?

    Een leeuw maakt zich ook niet druk om de mening en doen en laten van een gazelle.

    Dus waarom zou ik me druk moeten maken om jou?

    En nog steeds ken je niet de definite van een internettrol.
    Zoek jij nooit iets op? Wacht dat vraag ik aan jou...
    Natuurlijk doe jij dat niet.

    Jij bent een man met gevoelens, hoofdzakelijk in jou onderbuik.

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Het is aandoenlijk om je te zien schipperen met je eerdere uitspraken.

    .
    Lees mijn reacties´s terug opa. Dan lees je heel wat anders.


    Begrijpen lezen.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Die Abbas ( undercover zionist) had allang geëxecuteerd moeten worden die vieze doubleface

    Deze man is naar voren geschoven door de zionisten, heeft nooit wat voor elkaar gekregen en kan alleen maar een beetje in het openbaar janken. In het geheim doet deze Arab zionist volop zaken met zijn joodse meesters terwijl hij de schijn moet ophouden dat hij een zion-tegenstander is

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Lees mijn reacties´s terug opa. Dan lees je heel wat anders.


    Begrijpen lezen.
    Hier is alles duidelijk aan, zo klaar als een klontje.
    Jij bent degene die nu een spin er aan probeert te geven,
    en je slikt je eerdere uitspraken zelfs in.

    Tattoo_Mocro_:
    * pisrael is het meest gehate land ter wereld.
    * joodse en israelische objecten worden wereldwijd extra scherp bewaakt. ( kosten van pisrael).
    *pisrealische atleten mogen de golfstaten niet binnen. het volkslied van israel en de vlag worden nooit gehesen.
    * pisraelische en joodse onderdanen waar ook ter wereld blijven een doelwit. (legitieme doelwitten in mijn ogen).




    Uitleg :
    -Gehate natie niet kunnen bewijzen dus spreken alleen over jou gevoelens.
    -bewaking, ik heb reeds het tegendeel bewezen, dus weer alleen jou gevoelens.
    -atleten,ik heb reeds het tegendeel bewezen, dus weer alleen jou gevoelens.
    - dat mensen met een Israelis paspoort een liegitem doel zijn ben je nu wel heel er stil.
    En je blijft het maar uit mijn citaten knippen. Waarom toch?