1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Palestijnse president wil vredesconferentie

    De Palestijnse president Mahmoud Abbas wil een internationale conferentie later dit jaar over vrede in het Midden-Oosten.



    Daaraan zouden onder andere ook Israël en de permanente leden van de VN-Veiligheidsraad mee moeten doen.

    Hij verklaarde dat dinsdag toen hij sprak als gast bij de VN-Veiligheidsraad in New York.

    De Palestijnen zien de VS niet langer als de grote bemiddelaar in het conflict en hebben opgeroepen tot een gezamenlijk aanpak van het probleem. Washington is in de Palestijnse achting gezakt toen president Donald Trump Al Quds erkende als hoofdstad van Israël.

    Meteen na de oproep voor een vredesconferentie, verklaarden de VS bij monde van VN-ambassadeur Nikki Haley "klaar te zijn" om het gesprek over vrede in het Midden-Oosten aan te gaan.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    "sounds good doesn't work"

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Wat begrijpen die domme cowboys niet. De VS heeft partij gekozen. De VS mag niet bij vredesbesprekingen betrokken worden.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Wat begrijpen die domme cowboys niet. De VS heeft partij gekozen. De VS mag niet bij vredesbesprekingen betrokken worden.
    Er is 1 partij die niet meer met de vs in bespreking wil en er is een partij die niet zonder de vs in bespreking wil. ondertussen is het vooral de eerste partij die te last heeft van de huidige situatie. Gaat nog lang duren op deze manier.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Er is 1 partij die niet meer met de vs in bespreking wil en er is een partij die niet zonder de vs in bespreking wil. ondertussen is het vooral de eerste partij die te last heeft van de huidige situatie. Gaat nog lang duren op deze manier.
    50 jaar zijn ze al bezig. Een paar jaar wachten kan geen kwaad. Over 2 jaar zijn er weer verkiezingen.

    Jij bent mij trouwens nog een antwoord schuldig op de vraag in een topic waarin ik je zionisische reet aanpakte.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Van Nethanyahu en zijn trawanten is niets te verwachten, zeker nu Trump hem openlijk steunt.
    Nog meer uitbreidingen "nederzettingen", er valt steeds minder grond terug te geven.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    50 jaar zijn ze al bezig. Een paar jaar wachten kan geen kwaad. Over 2 jaar zijn er weer verkiezingen.

    Jij bent mij trouwens nog een antwoord schuldig op de vraag in een topic waarin ik je zionisische reet aanpakte.

    IK heb weinig respect voor untermenschen als jij.
    Je bedoelt dat topic waar jij voor het gemak mijn mening omtrent dit onderwerp zelf verzon om vervolgens op dat verzinsel te reageren? Heerlijk om die manier van debatteren te zien dank daar voor!

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Van Nethanyahu en zijn trawanten is niets te verwachten, zeker nu Trump hem openlijk steunt.
    Nog meer uitbreidingen "nederzettingen", er valt steeds minder grond terug te geven.
    Het gaat allemaal volgens plan. Heb je wel eens het dalet-plan ( plan Dalet) gelezen?


    http://https://nl.wikipedia.org/wiki/Plan_Dalet

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Je bedoelt dat topic waar jij voor het gemak mijn mening omtrent dit onderwerp zelf verzon om vervolgens op dat verzinsel te reageren? Heerlijk om die manier van debatteren te zien dank daar voor!
    Nee,hoor. IK ben daar heel duidelijk in gwst. Ik zal vanavond als ik weer thuiskom desbetreffende topic uppen.

    Moet je wel reageren en niet gaan provoceren over samaria en vervolgens het hazenpad kiezen. We zijn niet in pisrael.

    Ik geef je nog een kans anders vrees ik dat ik ej vuile zionistische reet in het vervolg ga negeren. En dan ga ik je trollen harder aanpakken.

    Echt gezellig gaat het dan niet worden voor je komende tijd.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Nee,hoor. IK ben daar heel duidelijk in gwst. Ik zal vanavond als ik weer thuiskom desbetreffende topic uppen.

    Moet je wel reageren en niet gaan provoceren over samaria en vervolgens het hazenpad kiezen. We zijn niet in pisrael.

    Ik geef je nog een kans anders vrees ik dat ik ej vuile zionistische reet in het vervolg ga negeren. En dan ga ik je trollen harder aanpakken.

    Echt gezellig gaat het dan niet worden voor je komende tijd.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Stelletje clowns bij elkaar constant de Palestijnen lopen naaien.
    Heavy

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    ondertussen is het vooral de eerste partij die te last heeft van de huidige situatie.
    Je bent niet alleen een domme zionist maar blijkbaar ben je ook niet op de hoogte van bepaalde feiten.

    * pisrael is het meest gehate land ter wereld.
    * joodse en israelische objecten worden wereldwijd extra scherp bewaakt. ( kosten van pisrael).
    *pisrealische atleten mogen de golfstaten niet binnen. het volkslied van israel en de vlag worden nooit gehesen.
    * pisraelische en joodse onderdanen waar ook ter wereld blijven een doelwit. (legitieme doelwitten in mijn ogen).


    Nee,pisrael heeft ook heel veel last van de extra veiligheidsmaatregelen. israel kan niet eens fatsoenlijk aan internationale evenementen mee doen. Waarom denk je anders dat israel in de uefa is ingedeeld en niet in azie?

    Blijf jij maar geloven in je fanatsieverhalen.




    Ps. Rond 2200uur upp ik die andere topic. Houd em in de gaten.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Je bent niet alleen een domme zionist maar blijkbaar ben je ook niet op de hoogte van bepaalde feiten.

    * pisrael is het meest gehate land ter wereld.
    * joodse en israelische objecten worden wereldwijd extra scherp bewaakt. ( kosten van pisrael).
    *pisrealische atleten mogen de golfstaten niet binnen. het volkslied van israel en de vlag worden nooit gehesen.
    * pisraelische en joodse onderdanen waar ook ter wereld blijven een doelwit. (legitieme doelwitten in mijn ogen).


    Nee,pisrael heeft ook heel veel last van de extra veiligheidsmaatregelen. israel kan niet eens fatsoenlijk aan internationale evenementen mee doen. Waarom denk je anders dat israel in de uefa is ingedeeld en niet in azie?

    Blijf jij maar geloven in je fanatsieverhalen.




    Ps. Rond 2200uur upp ik die andere topic. Houd em in de gaten.
    Je weet wat het woord "vooral" betekent?

    Of beweer je dat de Israëliërs meer last van de huidige situatie hebben dan de palestijnen?

    Maar goed je woordkeuze omtrent israel verklaard mischien het een en ander...

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Het gaat allemaal volgens plan. Heb je wel eens het dalet-plan ( plan Dalet) gelezen?


    http://https://nl.wikipedia.org/wiki/Plan_Dalet
    Nethanyahu en zijn achterban zijn othodox gelovig. Betrekken religie bij deze zaak. God heeft de Joden dit gebied beloofd.
    Persoonlijk wordt ik wat achterdochtig als een groep mensen een heilig boek hebben waarin staat dat God ze recht heeft gegeven op een gebied.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Nethanyahu en zijn achterban zijn othodox gelovig.
    .