1. #1
    ALLAHOE AKBAR!!!

    Reacties
    446
    03-07-2007

    Tegemoetkomingen voor middelbare scholieren??

    Assalam moualaikoum dames,
    Mijn zoon kwam vandaag thuis en vertelde me dat een vriend van hem een tegemoetkoming krijgt van €190 per maand. Zijn vriend zit in de 4e klas van het vmbo basis en is 16 jaar. Nu maakt hij mij gek dat hij dat ook wil krijgen maar hij doet de entree opleiding niveau 1 en is ook 16 jaar. Ik heb overal gezocht wat zijn vriend precies voor tegemoetkoming krijgt, maar kan het nergens vinden. Wie weet meer over deze tegemoetkoming?

  2. #2
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Kind gebonden budget misschien ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  3. #3
    ALLAHOE AKBAR!!!

    Reacties
    446
    03-07-2007

    Nee geen kindgebonden budget zegt zijn vriend. Ik weet echt niet wat hij bedoelt

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    De meeste tegemoetkomingen zijn omgezet in het kind gebonden budget.
    Studiefinanciering is het ook niet want deze is pas vanaf 18 jaar.

    Misschien het studentenreisproduct? Ik betwijfel of deze 190 euro per maand bedraagt.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #5
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    De meeste tegemoetkomingen zijn omgezet in het kind gebonden budget.
    Studiefinanciering is het ook niet want deze is pas vanaf 18 jaar.

    Misschien het studentenreisproduct? Ik betwijfel of deze 190 euro per maand bedraagt.
    Tegemoetkoming scholieren is ook vanaf 18 jaar. Ik kreeg het namelijk op de middelbare school toen ik 18 werd en was ongeveer ook rond dat bedrag per maand. En het studentenreis product is toch onderdeel van de studiefinanciering, niet?
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    je kunt een maatschappelijk werker vragen die weten dat meestal wel
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    ik weet wel dat je een tegemoetkoming ouders kunt krijgen als je kind jonger dan 18 jaar is, google dat even wellicht kom je daarvoor in aanmerking. dat andere is denk ik toch echt kindgebonden budget.
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤