1. #1
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Slechts enkelen van ons zullen later financieel onafhankelijk zijn.

    De meeste zullen hun hele leven lang een 9 tot 5 baan hebben

  2. #2
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Ik vind mijn baan fantastisch. Ben hartstikke gelukkig en zou niet zonder kunnen.
    Account niet meer in gebruik.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    39
    09-10-2016

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Ik vind mijn baan fantastisch. Ben hartstikke gelukkig en zou niet zonder kunnen.
    Nu nog wel. Wacht maar over een jaar of 2.
    9:112 (Zij zijn) de berouwvollen, en de dienenden, en de prijzenden, en de rondtrekkenden, en de buigenden, en de knielenden, en de oproepers tot het behoorlijke en de weerhouders van het verwerpelijke, de wakers over de bepalingen van Allah. En verkondig een verheugende tijding aan de gelovigen.

  4. #4
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door Zuckie. Bekijk reactie
    Nu nog wel. Wacht maar over een jaar of 2.
    Nope. Superleuke werksfeer en collega’s en de functie is gewoon supertof. Dus, nee.
    Account niet meer in gebruik.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    39
    09-10-2016

    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Ik vind mijn baan fantastisch. Ben hartstikke gelukkig en zou niet zonder kunnen.
    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Nope. Superleuke werksfeer en collega’s en de functie is gewoon supertof. Dus, nee.
    9:112 (Zij zijn) de berouwvollen, en de dienenden, en de prijzenden, en de rondtrekkenden, en de buigenden, en de knielenden, en de oproepers tot het behoorlijke en de weerhouders van het verwerpelijke, de wakers over de bepalingen van Allah. En verkondig een verheugende tijding aan de gelovigen.