1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    159
    17-12-2017

    Wij Marokkanen zijn het beste als het gaat om het benoemen van problemen. Maar oplossingen benoemen kunnen wij niet.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    16
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Inversus Bekijk reactie
    Wij Marokkanen zijn het beste als het gaat om het benoemen van problemen. Maar oplossingen benoemen kunnen wij niet.
    spreek voor jezelf aub.

  3. #18
    De theoloog

    Reacties
    867
    25-08-2011

    Citaat Geplaatst door Juist-one Bekijk reactie
    spreek voor jezelf aub.

  4. #19
    ︻╦╤─

    Reacties
    997
    28-05-2014

    Citaat Geplaatst door Inversus Bekijk reactie
    Wij Marokkanen zijn het beste als het gaat om het benoemen van problemen. Maar oplossingen benoemen kunnen wij niet.
    Dat geldt voor alle mensen. En het erge is, dat mensen de niks anders doen dan problemen benoemen op een voetstuk worden geplaatst.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    16
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Arius Bekijk reactie
    haha ja toch.

  6. #21
    Bijna Lid

    Reacties
    159
    17-12-2017

    Mijn mening wijkt af van die van jullie. Khayr in sha Allah.

  7. #22
    Bijna Lid

    Reacties
    159
    17-12-2017

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Was jij er? Hoe was het?
    Ik had meer spectakel verwacht. 10 april zal de rechtbank met uitspraak komen.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Karim moet meer de media gaan opzoeken. Even lekker bij Jinek of Humberto gaan zitten die smachten er naar.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    537
    24-09-2016

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Karim moet meer de media gaan opzoeken. Even lekker bij Jinek of Humberto gaan zitten die smachten er naar.
    Als die dat doet is die echt -mediageil-. Hij is al 5 jaar verder, heeft goede klanten van KPMG meegenomen. Kortom hij heeft het goed opgepakt en is succesvol met zijn eigen bedrijf.
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

  10. #25
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Juist-one Bekijk reactie
    Nederland tolerant ? Zij willen heel graag zo gezien worden maar zolang jij onder hun blijft vinden zij het prima. Maar als je omhoog wilt klimmen op de ladder merk je al gauw hoe jaloers hollanders eigenlijk wel niet zijn. Ik merk het alleen bij mezelf.
    Klopt, is inderdaad echt zo. Zolang jij geen bedreiging vormt, ben je hun beste vriend. Kom je in een concurrerende positie, dan ga je letterlijk de strijd met ze aan.

  11. #26
    Bijna Lid

    Reacties
    159
    17-12-2017

    Het is niet onwaar dat er een bepaalde level is waar allochtonen moeilijker aan een hoge functie komen, maar dat is lang niet overal zo. Wij moeten het niet generaliseren. Er zijn ook plekken waar bedrijven daar de ruimte voor aanbieden.

  12. #27
    Alhamdollilah

    Reacties
    5.087
    12-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Inversus Bekijk reactie
    Ik had meer spectakel verwacht. 10 april zal de rechtbank met uitspraak komen.
    Wat was jouw indruk van de rechters? Wat voor concrete vragen hadden zij gesteld?

  13. #28
    Bijna Lid

    Reacties
    159
    17-12-2017

    Grapperhaus werd over drie zaken beticht, waarvan één uitvoerig werd besproken. Advocaat van Grapperhaus heeft goed op de vorm ingespeeld, omdat hij weet dat hij inhoudelijk niet kan winnen. Karim kreeg paar felle en kritische vragen maar deze wist hij goed af te weren.

    Verzoek tot aftreden als minister is afgewezen. 10 april komt de uitspraak van de rechters. Moge Allah het rechtvaardig laten verlopen.

  14. #29
    00

    Reacties
    1.090
    19-09-2010

    Citaat Geplaatst door Arius Bekijk reactie
    Ambitieuze Marokkaanse mannen worden in Nederland zwaar tegengewerkt. Ik begrijp wel waarom al die intelligente Marokkanen uit Marokko naar Amerika, Canada, Frankrijk, Midden-Oosten en zelfs Azië emigreren. In Nederland wordt de ambitieuze Marokkaanse man gezien als een bedreiging voor de status quo. Zij zien Marokkaanse mannen het liefst als domme criminelen of in het ergste geval boylovers c.q. Pim Fortyun taferelen.
    Dit misgunnen zie je niet alleen aan de top, maar ook op de 'gewone' werkvloer en zelfs op school. Marokkaanse vrouwen hebben hier minder last van, worden vaker aangenomen en vormen geen bedreiging. Nederlanders zijn in het algemeen een tolerant volk, maar trust me achter die sympatieke uitstraling schuilt een masker.
    +

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    468
    12-11-2016

    Citaat Geplaatst door Arius Bekijk reactie
    Ambitieuze Marokkaanse mannen worden in Nederland zwaar tegengewerkt. Ik begrijp wel waarom al die intelligente Marokkanen uit Marokko naar Amerika, Canada, Frankrijk, Midden-Oosten en zelfs Azië emigreren. In Nederland wordt de ambitieuze Marokkaanse man gezien als een bedreiging voor de status quo. Zij zien Marokkaanse mannen het liefst als domme criminelen of in het ergste geval boylovers c.q. Pim Fortyun taferelen.
    Dit misgunnen zie je niet alleen aan de top, maar ook op de 'gewone' werkvloer en zelfs op school. Marokkaanse vrouwen hebben hier minder last van, worden vaker aangenomen en vormen geen bedreiging. Nederlanders zijn in het algemeen een tolerant volk, maar trust me achter die sympatieke uitstraling schuilt een masker.
    Petje af.
    Dit had ik niet beter kunnen verwoorden.
    Maar er zit een grote kern van waarheid in getuige hetgeen ik van anderen hoor en zelf uit ervaring weet.