1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    De dwalende groepering Rabeeiyah (1)

    Verbiedt haar volgers om te zitten bij de geleerden van Ahlusunnah

    Imam Shawkani heeft gezegd bij Adaab at Dalab pagina :203 .En van deze categorie dat de mensen van fanatisme uitvoeren is het wegvluchten van de rechtvaardige geleerden. En het lasteren van degene die contact met geleerden opzoekt (bellen) of kennis van hun (de geleerden) neemt en het waarschuwen van de moslim gemeenschap. En het verzoek om niet bij de ( de geleerden ) te zitten. En het vertellen aan hun dat deze geleerde hun zal doen afdwalen en hun eruit zal halen op de Manhadj ( methodologie) waar zij zich op bevinden

    Allah heeft gezegd : Neen, de mens is een bewijs tegen zichzelf : oftewel hij is getuige over zijn eigen ziel. Zelfs al biedt hij zijn verontschuldigingen aan

    Surah qiyamah vers : 14 en 15

    Wetend over hetgeen hij heeft gedaan van dwalingen. Al biedt hij zijn excuses aan en deze dwalingen afkeurt. Zoals Allah heeft gezegd : Lees het boek uw eigen ziel is op deze dag als rekenaar tegen uzelf voldoende

    surah Israah vers 14

    Deze rabee madkhali is bewust van zijn dwalingen maar hij heeft daar fanatisme voor

    Allah zal rekenschap over hem afleggen dus waar gaat rabee madkhali naar toe ?

    (1) Het behoort tot de groep die fanatisme hebben voor hun leider rabee madkhali, sterker nog rabee madkhali behoort tot degene die fanatisme hebben voor hun meningen hij keert er niet van terug.

    Allah heeft gezegd : Neen, de mens is een bewijs tegen zichzelf : Zelfs al biedt hij zijn verontschuldigingen aan

    Surah qiyamah vers : 14 en 15

    Shaykh uthaymin heeft gezegd : de mensen van innovaties hebben tekenen hiertoe behoort : dat zij fanatisme hebben voor hun meningen dus zij keren niet meer terug naar de waarheid al is de waarheid duidelijk voor hun.

    Dus de mensen van dwaling verbieden hun volgers van het zitten met de geleerden van Ahlu Sunnah zodat zij niet worden blootgesteld dus vluchten zij van hun weg

  2. #2

  3. #3

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Misprijzing gaat voor de prijzing en geleerden hebben rabee madkhali weerlegd

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    تقريرات د.ربيع المدخلي لتصحيح الإيمان
    Vraaggesteld aan Shaykh Abdelrahmaan AL baraak
    https://m.youtube.com/watch?v=k77vI6nGVns


    Shaykh falaah mandakar zegt dat er geen twijfel is dat rabee madkhali zijn woorden in tegenstrijd zijn aan madhab Ahlu sunnah

    https://m.youtube.com/watch?v=bNWKBL2sHlg

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    Alles goed broer?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door MohammedDMB Bekijk reactie
    Alles goed broer?
    Elhamdoulilah gaat goed met jou broeder ?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Ik zoek mijn toevlucht bij allah voor de volgelingen van madkhali. ergste mensen die ik ooit heb gezien .Moge Allah hen leiden, Maar wens nog steeds het beste voor hun.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Van alle kinderen van Adam vind ik de volgelingen van madkhali een van de raarste mensen die ik ooit heb gezien.

  10. #10

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door jamal-nadori Bekijk reactie
    Elhamdoulilah gaat goed met jou broeder ?

    Gaat niet zo goed met hem

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Van alle kinderen van Adam vind ik de volgelingen van madkhali een van de raarste mensen die ik ooit heb gezien.
    Dat zijn dus de Hellehonden van de laagste laag Hel


    “Al-Khawarij” is plural of “Kharija [one who went out]” and it means “A FACTION” They are a group of (blameworthy) innovators, who are named as such because of their leaving the religion and rebelling “AGAINST THE BEST OF MUSLIMS” [ Sharh Sahih ul Bukhari, Volume # 12, Page # 283]

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door jamal-nadori Bekijk reactie
    Misprijzing gaat voor de prijzing en geleerden hebben rabee madkhali weerlegd

    Hou je niet teveel bezig met deze dingen, gaat ten koste van je kostbare tijd. Jij hebt niks te maken met fouten en dwalingen van anderen.

    Verder denk ik dat je gewoon een goede broeder bent, dus zo houden, laat je niet afdwalen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Gaat niet zo goed met hem
    Moge Allah hem genezen

  15. #15