1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    468
    12-11-2016

    [QUOTE=batatazinador;133285615][QUOTE=TAHAR313;133285522]

    Vooral in de bovenkant van de maatschappij. Hoogopgeleide zionisten zijn satanistisch en grijpen elk excuus aan om je weg te pesten..[/QUOTE

    Hoogopgeleide (zionistische) mensen blijven ook gewone mensen met meningen die volledig kunnen indruisen tegen de meningen die
    wij over het een of ander hebben en zich als vanzelfsprekend er ook naar gedragen zonder niet aan ''generaliseren'' te doen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    468
    12-11-2016

    Marokkanen worden nu eenmaal gezien als Arabieren en dit feit wordt door menigeen westerling erbij betrokken om zijn/haar
    (onrechtvaardig) handelen jegens de Marokkaan goed te praten.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    770
    12-11-2013

    Gwn zeggen nederlanders zijn oververtegenwoordigd in pedofilie. Dan zeggen waarom zijn jullie

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    468
    12-11-2016

    Citaat Geplaatst door okselhaar Bekijk reactie
    Gwn zeggen nederlanders zijn oververtegenwoordigd in pedofilie. Dan zeggen waarom zijn jullie
    Men moet als Marokkaan zijnde altijd een belangrijk, onomstotelijk, weerwoord klaar hebben.
    Soms lijkt het wel eens schaken.
    Zet en tegenzet.
    Ook al is het maar om hun te confronteren met het gegeven dat zij vanuit welke invalshoek dan ook geen recht van spreken hebben.
    En dan laat ik het verleden nog achterwege.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door TAHAR313 Bekijk reactie
    Men moet als Marokkaan zijnde altijd een belangrijk, onomstotelijk, weerwoord klaar hebben.
    Soms lijkt het wel eens schaken.
    Zet en tegenzet.
    Ook al is het maar om hun te confronteren met het gegeven dat zij vanuit welke invalshoek dan ook geen recht van spreken hebben.
    En dan laat ik het verleden nog achterwege.
    Zij blijven echter met zijn allen en het gekwel is ondragelijk.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Heb ik 1 keer meegemaakt. Dat mens was echt niet 100. Voorbeeld: "Ja, laatst stonden er van jouw soort bij mij voor de deur geparkeerd. kei harde tering galama muziek. Ze waren bij de buren in huis iets aan het fiksen" Naar mij wijzend, met alle collega's.
    Ik zei alleen, ik zal aan mijn broers vragen of ze dat niet meer willen doen. *Draaiende ogen*

    Van dat soort rare dingen. Gewoon negeren dat werkt het beste.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door LostOne Bekijk reactie
    Heb ik 1 keer meegemaakt. Dat mens was echt niet 100. Voorbeeld: "Ja, laatst stonden er van jouw soort bij mij voor de deur geparkeerd. kei harde tering galama muziek. Ze waren bij de buren in huis iets aan het fiksen" Naar mij wijzend, met alle collega's.
    Ik zei alleen, ik zal aan mijn broers vragen of ze dat niet meer willen doen. *Draaiende ogen*

    Van dat soort rare dingen. Gewoon negeren dat werkt het beste.
    Heel vaak verzinnen ze gewoon dingen. 'Ik liep op straat en ik werd aangereden op de stoep door jouw volk.'
    Ze willen gewoon hun agressie botvieren en afreageren op iemand..

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Heel vaak verzinnen ze gewoon dingen. 'Ik liep op straat en ik werd aangereden op de stoep door jouw volk.'
    Ze willen gewoon hun agressie botvieren en afreageren op iemand..
    Mogeb ze verzinnen. Ik lig daar niet wakker van. Haha

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door LostOne Bekijk reactie
    Mogeb ze verzinnen. Ik lig daar niet wakker van. Haha
    Niemand is van steen en jij gaat er aan onder door..

  10. #25
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door okselhaar Bekijk reactie
    Gwn zeggen nederlanders zijn oververtegenwoordigd in pedofilie. Dan zeggen waarom zijn jullie
    Je weet dat ze dan profeet Mohammed vzmh erbij gaan halen. Eindeloze discussie.
    HAGENEESJE

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Niemand is van steen en jij gaat er aan onder door..
    Ik kan dat soort dingen echt hebben. Ik neem dat soort mensen niet serieus. Als het iemand was die dierbaar is dan is dar anders

  12. #27
    -

    Reacties
    24
    20-02-2018

    Niemand praat zo over mijn volk. Ik hak je tong eraf.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    695
    12-08-2017

    Daarom nooit zomaar willen werken in een ultra blanke omgeving zonder dat je weet hoe die mensen in elkaar zitten. Vooral niet als Marokkaanse/moslima vrouw zijnde

  14. #29
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Ik heb me 1 keer echt moeten verantwoorden. Eerste keer was het een dag na de aanslagen in Brussel (was nog een stagiare)
    Zat ik naast een verpleegkundige aan mijn onderzoeksverslag te werken en ik zag al aan haar bghat tertaq en dat ze iets wilde zeggen, ineens ontplofte ze en zei: Voel jij je niet verantwoordelijk omdat je moslim bent voor de aanslagen in Brussel??! Helemaal schuimbekkend en al. Ik keek helemaal verward vanuit mijn chi-kwadraat toets en T-toets (statistiek was al een hel op zich) en zei rustig en kalm tegen haar: Waarom zou ik me moeten verantwoorden voor een paar idioten die de Islam verkeerd hebben begrepen? Wie zegt uberhaupt dat het moslims zijn geweest? Omdat ze Allah is Groot roepen? Je hebt een kruis ketting om je hals, moet ik jou beschuldigen voor de misdaden die de Ku Klux Klan hebben gedaan in de naam van jouw geloof, het Christendom? Moet ik daarvoor elke blanke Christen verantwoording voor vragen?
    Hahahah ze wist niet wat haar overkwam. Maar zag wel dat ze begon na te denken. Uiteindelijk zei ze je hebt gelijk. We kunnen niet de slechte daden van een klein groep afschuiven op iedereen. En toen zei ze: Zal ik chocomel voor je halen? Hahaha
    De meeste reageren op basis van emotie of slechte ervaringen. Als je het goede voorbeeld laat zien en rustig met hun in discussie gaat, dan zie je bij sommige dat er een wereld voor hun open gaat. En ja, sommigen zijn koppig en blijven steevast ontkennen, maar daar zou ik niet teveel tijd aan verspillen. Die komen zichzelf nog tegen.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    mocro/moslim for life , ik kom daar ook vooruit