1. #121
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Omg dat is wel echt erg. Ga zsm weg daar. Ik lees ook iets over alcohol moehiem het is erger dan ik al dacht.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    82
    16-07-2013

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Omg dat is wel echt erg. Ga zsm weg daar. Ik lees ook iets over alcohol moehiem het is erger dan ik al dacht.
    Ja zodra we ruzie hebben dan gaat ie week weg, en uitgaan, alcohol drinken. Het is gewn een hopeloos geval

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Waarom haastig scheiden? Je bent zwanger,laat hem keihard werken voor jullie,Eerst financieel helemaal uitkleden,zorg dat je helemaal opknapt en uitrust van de bevalling,en pas als je klaar bent met alles te regelen,laten zweten als nooit tevoren,DUs veel verbouw klusjes geven,,goed gebruiken,en dan weggooien,zo zou ik met een vreemdganger omgaan.ciao bella❤️
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Waarom haastig scheiden? Je bent zwanger,laat hem keihard werken voor jullie,Eerst financieel helemaal uitkleden,zorg dat je helemaal opknapt en uitrust van de bevalling,en pas als je klaar bent met alles te regelen,laten zweten als nooit tevoren,DUs veel verbouw klusjes geven,,goed gebruiken,en dan weggooien,zo zou ik met een vreemdganger omgaan.ciao bella❤️
    dus gewoon met m blijven.. met m naar bed gaan doen alsof er niks aan de hand is terwijl je plan is om m financieel uit te kleden en m dan de straat op te sturen?

  5. #125
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    dus gewoon met m blijven.. met m naar bed gaan doen alsof er niks aan de hand is terwijl je plan is om m financieel uit te kleden en m dan de straat op te sturen?
    HAGENEESJE