1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.736
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Nederlander gedood in strijd tegen Daesh

    Een jonge Nederlander, die aan de kant van de Koerden vocht, is omgekomen in Syrië.



    Het is Sjoerd H., die zich bij de Koerden had aangesloten en streed tegen de terroristische organisatie Daesh. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken bevestigd na een bericht van RTL Nieuws. Over H.'s leeftijd bestaat nog enige onzekerheid, hij zou 23 of 24 jaar oud zijn geweest.

    De familie van Sjoerd H. is van officiële zijde op de hoogte gebracht en heeft vervolgens Buitenlandse Zaken ingelicht, aldus de woordvoerder van het ministerie. Hij kan niet bevestigen dat H. door een autobom om het leven is gekomen, zoals kennissen tegen RTL hebben gezegd.

    Sjoerd H. streed onder de Koerdische strijdnaam Baran Sason.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    doei sjoerd

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Nederlander moet niet gaan staan tussen of bij echte mannen want het eindigt altijd verkeerd

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Rest in hell!

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    Rest in hell!
    eeh eeh rustig aan wil je hij ging wel met goeie bedoelingen dus vervloekingen doe je niet helemaal niet als die dood is laat hem in vrede

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Een jonge Nederlander, die aan de kant van de Koerden vocht, is omgekomen in Syrië.



    Het is Sjoerd H., die zich bij de Koerden had aangesloten en streed tegen de terroristische organisatie Daesh. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken bevestigd na een bericht van RTL Nieuws. Over H.'s leeftijd bestaat nog enige onzekerheid, hij zou 23 of 24 jaar oud zijn geweest.

    De familie van Sjoerd H. is van officiële zijde op de hoogte gebracht en heeft vervolgens Buitenlandse Zaken ingelicht, aldus de woordvoerder van het ministerie. Hij kan niet bevestigen dat H. door een autobom om het leven is gekomen, zoals kennissen tegen RTL hebben gezegd.

    Sjoerd H. streed onder de Koerdische strijdnaam Baran Sason.
    correctie het is een terroristische Nederlander en niet een jonge Nederlander..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Nederlander moet niet gaan staan tussen of bij echte mannen want het eindigt altijd verkeerd
    Echte mannen....

    https://www.express.co.uk/news/world...Kurdish-forces

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    correctie het is een terroristische Nederlander en niet een jonge Nederlander..
    Iedereen die op zijn eigen verantwoordelijkheid gaat naar Syrie of Irak om daar
    deel te nemen aan de strijd tegen IS, de Koerden, Assad of de Iraakse oorlog
    dat zijn idd allemaal terroristen. En dienen ook zo behandeld te worden.

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Iedereen die op zijn eigen verantwoordelijkheid gaat naar Syrie of Irak om daar
    deel te nemen aan de strijd tegen IS, de Koerden, Assad of de Iraakse oorlog
    dat zijn idd allemaal terroristen. En dienen ook zo behandeld te worden.
    dus landen die daar massamoorden plegen niet zoals de navo russen iran etc etc..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    dus landen die daar massamoorden plegen niet zoals de navo russen iran etc etc..
    Een overheid van een bepaald land is toch weer wat anders als een privé persoon.
    En nee, ik vind dat al die landen die helpen IS aan te pakken zeker niet vervolgd
    hoeven te worden. En de soldaten die strijden tegen IS verdienen allemaal een onderscheiding.

    En de aanstichters van de golf-oorlog in 2003, die moeten natuurlijk wel aangepakt worden.
    Saddam is al veroordeeld en terecht gesteld. (te zware straf)
    En helaas zullen Bush jr. en Blair de dans ontspringen. En dat is natuurlijk een eeuwige schande.

    Ik snap dat jij je broeders van IS niet wilt afvallen. Maar gelukkig is het
    met die bende moordenaars bijna gedaan. En zul je een nieuwe groep
    moeten zoeken waar je idolaat van kunt worden.

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Een overheid van een bepaald land is toch weer wat anders als een privé persoon.
    En nee, ik vind dat al die landen die helpen IS aan te pakken zeker niet vervolgd
    hoeven te worden. En de soldaten die strijden tegen IS verdienen allemaal een onderscheiding.

    En de aanstichters van de golf-oorlog in 2003, die moeten natuurlijk wel aangepakt worden.
    Saddam is al veroordeeld en terecht gesteld. (te zware straf)
    En helaas zullen Bush jr. en Blair de dans ontspringen. En dat is natuurlijk een eeuwige schande.

    Ik snap dat jij je broeders van IS niet wilt afvallen. Maar gelukkig is het
    met die bende moordenaars bijna gedaan. En zul je een nieuwe groep
    moeten zoeken waar je idolaat van kunt worden.
    in dat geval veel succes met je broeders die niets anders dan massamoorden plegen vooral wanneer de slachtoffers kinderen zijn zoals de zionisten..
    waar sommige trots van kunnen zijn,maar ja het is vaker in de geschiedenis voorgekomen en sommige houden van deze herhalingen..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    in dat geval veel succes met je broeders die niets anders dan massamoorden plegen vooral wanneer de slachtoffers kinderen zijn zoals de zionisten..
    waar sommige trots van kunnen zijn,maar ja het is vaker in de geschiedenis voorgekomen en sommige houden van deze herhalingen..
    "je broeders"
    ? Hoe kom je daarbij?
    Ik vind zelfs dat die lui achter de tralies thuis horen.

    "waar sommige trots van kunnen zijn"
    Jij zult niet trots zijn op het westen en haar militaire overmacht op de wereld,
    maar je maakt er wel deel van uit. Je draag iedere dag opnieuw een steentje
    bij aan de ondersteuning van het alle machtige westen.

    " het is vaker in de geschiedenis voorgekomen"
    Het westen is sinds de val van Baghdad in 1258.
    Al het schijnende licht van vernieuwing geweest op de wereld.
    En dat kan heus eens gaan veranderen... Maar dat maken jij
    en ik zeker niet meer mee.

    En weer echt duidelijk om te zien dat je nog steeds een warm gevoel
    krijgt bij de moordacties van IS. Zelfs nu kun je ze niet veroordelen.
    Je verdedigd jezelf er niet eens tegen. Wat is er zo interessant aan IS
    voor je? Het willekeurige moorden? De slavernij? Of het vermoorden
    van homos en anders denkende?

    Wat woon jij toch in een aangenaam land! Zelfs met de krankzinnige
    kijk op de wereld die jij hebt, kun jij gewoon gaan en staan waar je wilt.
    Als de EU als IS zou zijn was je al lang vermoord.

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "je broeders"

    Ik vind zelfs dat die lui achter de tralies thuis horen. .
    raadpleeg de definitie van terrorisme nog eens en je zult zien dat er geen verschilt is tussen is en de landen die ik noemde en sommige daarvan zijn zelfs erger,maar ja zolang dat jouw broeders zijn zul je je ogen daarvoor dichthouden want die zijn wijd open voor de misdaden van is..
    .
    Jij zult niet trots zijn op het westen en haar militaire overmacht op de wereld,
    maar je maakt er wel deel van uit. Je draag iedere dag opnieuw een steentje
    bij aan de ondersteuning van het alle machtige westen. ..
    deel uitmaken is nog lang geen steun geven en daarom noem ik ze terroristen maar ja voor jouw zijn het helden niet waar..
    .
    Het westen is sinds de val van Baghdad in 1258.
    Al het schijnende licht van vernieuwing geweest op de wereld.
    En dat kan heus eens gaan veranderen... Maar dat maken jij
    en ik zeker niet meer mee. .
    lachwekkend dit..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    raadpleeg de definitie van terrorisme nog eens en je zult zien dat er gteen verschilt is tussen is en de landen die ik noemde en sommige daarvan zijn zelfs erger,maar ja zolang dat jouw broeders zijn zul je je ogen daarvoor dichthouden want die zijn wijd open voor de misdaden van is..
    .
    Jij zult niet trots zijn op het westen en haar militaire overmacht op de wereld,
    maar je maakt er wel deel van uit. Je draag iedere dag opnieuw een steentje
    bij aan de ondersteuning van het alle machtige westen. .
    Het westen is sinds de val van Baghdad in 1258.
    Al het schijnende licht van vernieuwing geweest op de wereld.
    En dat kan heus eens gaan veranderen... Maar dat maken jij
    en ik zeker niet meer mee. .[/QUOTE]
    lachwekkend dit..[/QUOTE]

    jij mag het gerust terrorisme noemen. Dat is ondertussen bijna net zo een uitgeholde term
    als racist en islamofoob. Alle 3 worden te pas en te onpas gebruikt.
    En nogmaals het zijn niet mijn broeders. Ik vind dat de aanstichters in de gevangenis
    thuis horen. Ben je soms hardleers? Ik schrijft dit namelijk al voor de derde keer!
    Of zijn je argumenten gewoon op, en moet je zaken gaan verzinnen?

    "deel uitmaken is nog lang geen steun"
    He slimpie! Als jij een pak melk koopt en de BTW daarover betaald.
    Waar denk je dat een deel daarvan naar toe gaat? Juist ook naar defensie.

    "lachwekkend dit.."
    Je ontkent het. Dus je weet dat je ongelijk hebt en geen tegen argumenten meer kunt leveren.
    Zoek het maar eens op.


    En nog steeds geen woord over IS. Je verdedigd jezelf echt niet.
    Ik vind het prettig dat zelfs iemand als jij vrij en veilig kunt leven in NL.
    Zelfs met die getikte ideeen met je ondersteuning voor IS.
    Wat is NL toch een heerlijk land.

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    jij mag het gerust terrorisme noemen. Dat is ondertussen bijna net zo een uitgeholde term
    als racist en islamofoob. Alle 3 worden te pas en te onpas gebruikt.
    En nogmaals het zijn niet mijn broeders. Ik vind dat de aanstichters in de gevangenis
    thuis horen. Ben je soms hardleers? Ik schrijft dit namelijk al voor de derde keer!
    Of zijn je argumenten gewoon op, en moet je zaken gaan verzinnen?
    je kan gerust antisemiet en genocide aan die 3 woorden toevoegen die ook te pas en te onpas worden gebruikt,zie de tweede kamer en de zionisten..
    zodra jij is aan mij koppelt dan weet je wat er zoal aan jouw gekoppeld kan worden en dat heeft niets met argumenten te maken..
    He slimpie! Als jij een pak melk koopt en de BTW daarover betaald.
    Waar denk je dat een deel daarvan naar toe gaat? Juist ook naar defensie.
    tja als je een wapen maakt en daarna verkoopt dan weet je dat is vroeg of laat dat wapen zal gebruiken..
    blijkbaar steun je is onbewust en dat heb je niet eens door..
    Je ontkent het. Dus je weet dat je ongelijk hebt en geen tegen argumenten meer kunt leveren.
    Zoek het maar eens op.
    je gelooft zeker ook dat er een joods-christelijke humanistische cultuur is..
    waar komt deze term vandaan eigenlijk wie heeft dat als eerste gebruikt en wanneer was dat..
    En nog steeds geen woord over IS. Je verdedigd jezelf echt niet.
    Ik vind het prettig dat zelfs iemand als jij vrij en veilig kunt leven in NL.
    Zelfs met die getikte ideeen met je ondersteuning voor IS.
    Wat is NL toch een heerlijk land.
    dat ik in Nederland leef is niet aan jouw te danken maar aan de wetgeving die dat mogelijk hebben gemaakt.
    heerlijk of niet heerlijk doet het niet toe,ben bereid om vandaag nog te vertrekken als ik al mijn belastingen terug krijg die ik in de afgelopen 30 jaar heb betaalt..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"