1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-11-2012

    Subhana Allaah!
    .

  2. #32
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Maar hoezo noem je specifiek Turken en vind je het grappig dat Erdogan misschien van de Yajuj en Majuj afstamt? De tataren en de Mongolen hebben allemaal geleefd in het gebied wat nu het huidige Rusland en Wit-Rusland is. Dan zou je theoretisch gezien de huidige Russen en Poetin met je topic bedoelen en niet de huidige Turken? Ze behoren allebei tot de Turkse volkeren.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Maar hoezo noem je specifiek Turken en vind je het grappig dat Erdogan misschien van de Yajuj en Majuj afstamt? De tataren en de Mongolen hebben allemaal geleefd in het gebied wat nu het huidige Rusland en Wit-Rusland is. Dan zou je theoretisch gezien de huidige Russen en Poetin met je topic bedoelen en niet de huidige Turken? Ze behoren allebei tot de Turkse volkeren.
    ugti dit is geen normale daa3i hij heeft ook andere topics die heel sluw misleiden. Hij heeft geen respect voor het geloof.En nu wilde hij om de turken lachen ofzo en dat we mee deden terwijl hij zelf als verrotte Afghaan hier niet eens hoort met zn dwaling. Hij zoekt status en populariteit en misbruikt daarvoor de Deen maar ziet het denk ik niet in

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Maar hoezo noem je specifiek Turken en vind je het grappig dat Erdogan misschien van de Yajuj en Majuj afstamt? De tataren en de Mongolen hebben allemaal geleefd in het gebied wat nu het huidige Rusland en Wit-Rusland is. Dan zou je theoretisch gezien de huidige Russen en Poetin met je topic bedoelen en niet de huidige Turken? Ze behoren allebei tot de Turkse volkeren.
    Klopt , I don't disagree, lees dat link die Ik plaatste.

    Ik heb ook Ghaznavi bloed ergens in mijn chain , dus technisch gezien val Ik ook onder hen lol , een klap in het gezicht van die eerloze straat vrouw hierboven die mij valselijk van racisme wilt beschuldigen.

    Hoe kan ik racist zijn tegen mezelf ??? Lol

    Haar racisms is duidelijk bewezen, ze denkt dat anderen ook zoals haar zijn. Haar gelijken vind je alleen terug in een stal. Hypocriet- double faced en schijnheilig.

    Maar hoe dan ook , dit is ijtihad van Badrudin , geen Wahi.

    Anwar Shah al-Kashmiri zegt dat het naar Russen etc verwijst.

    De reden waarom Ik lach is omdat wij als kinderen verteld waren dat Yajoej en Majoej wezens zijn die grote Oren hebben. Ze slapen op 1 oor en gebruiken de ander oor als een deken lol

    Dat alles blijkt zwak te zijn .