1. #16
    abu_dhar offline...

    Reacties
    324
    17-02-2016

    erg, Allahu musta'aan............

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Hahahaha

    Ik ben hier 8 jaar actief , vind 1 reactie van mij die zo "verrot" is als wat jij hier boven zegt. Zoveel fahsh praten straat mensen niet eens.

    Jij schaamteloze vrouw.

    Ik had je gewaarshuwd om niet aan mij te plakken.
    Ik snap niet waarom je nog acteert terwijl 90% wel doorheeft dat jij niet spoort en dwalend bent in religie. Dat daarboven wat je buiten context verzameld en waarvan sommigen niet eens waar zijn zou ik nooit in een dawah topic gebruiken of tijdens mijn dawah daarvoor respecteer ik het geloof teveel. wat je dus van jou niet kan zeggen. Je staat ver van de soenna en creeert daarmee een eigen religie.
    En btw je verzameling citaten als verzachtende middel tegen je gevoelige snaar is trouwens ook niet meer serieus te nemen als middel tegen mij alleen jij hebt t niet door haha.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    En nee durani met je rode puntje maak je ook geen indruk haha

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    Ibuiten context
    Buiten context? Lol

    Zit je nu je fahsh te rechtvaardigen?

    Binnen welke context mag je dit soort dingen zeggen dan:

    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    retenlikkers
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    je tietloze tante
    Citaat Geplaatst door Noeha. Bekijk reactie
    ga ga a poephoofd.
    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    je moeder en zus zijn en je hele hoerenfamilie
    Enlighten us ... please?

    De mods slapen, dus moet ik mijn eigen handen vies maken aan jou vuil.

    Jij plakt aan mij , ik niet aan jou ... ik ben nooit naar jou topics geweest , jij blijft plakken aan mij , dus proef nu de gevolgen daarvan lol

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Facking Shit!

    Leugens en laster richting moslim Turken

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Het gaat over de 'Turkic peoples' , niet Turkije : https://en.wikipedia.org/wiki/Turkic_peoples

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Stalllaaa durani stop met misleiden en mensen belachelijk maken

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door LastOne Bekijk reactie
    reden dat ze naar jouw topixs komt is : omdat ze anderen wilt behoeden dat ze niet in jouw zelfverzonnen islam trappen.
    hij zegt mods slapen voor citaten uit jaren 80

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door LastOne Bekijk reactie
    Je hebt topics waar je anale seks en masturbati3 halal wilt maken. En topoc dat we waarschijnlijk toch wel van apen afstammen en nog meer shit.


    Moge Allah jou leiden internetgekkie
    .

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door LastOne Bekijk reactie
    reden dat ze naar jouw topixs komt is : omdat ze anderen wilt behoeden dat ze niet in jouw zelfverzonnen islam trappen.
    Islam heeft geen hulp nodig van een vrouwenlokker en een eerloze en schaamteloze straat-vrouw die openlijk over "tieten", "reten", "poep" en "vaginas" praat .

    Blijf erbuiten , voordat ik jou ook heriner aan wie jij bent lol

    2 double-faced hypocrieten.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    6.473
    18-06-2010

    Citaat Geplaatst door LastOne Bekijk reactie
    ke mag bij beledigen en oude zondes uit de kast halen dat vind ik niet erg. Wat ik wel erg vind is dat je over Allah en de profeet vzmh liegt en dat is de reden waarom ik reacties plaats. Jouw zielige afgaanse persoon kan me gestolen worden. Het gaat hier dus niet om jou als persoon te beledigen.


    Ben je echt zo dom dat je dat nog steeds niet doorhebt?
    Ohhh how cute!

    De beruchte vrouwenlokker van m.nl is nu bezorgd om 'allah' en 'de profeet' hahaha

    Zoals die Zaani , die niet naar de Zaaniyah keek tijdens Zinaa , want "kijken naar een vreemde vrouw is haraam!!"

    Waar waren 'allah' en 'de profeet' toen je anderman's dochters lastig viel - en nog steeds doet , o hypocriet???

  12. #27
    mag doodvallen.

    Reacties
    100
    27-02-2017

    Wat een misleider deze gast.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door GeertWiIders Bekijk reactie
    Wat een misleider deze gast.
    .

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    869
    23-07-2016

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Islam heeft geen hulp nodig van een vrouwenlokker en een eerloze en schaamteloze straat-vrouw die openlijk over "tieten", "reten", "poep" en "vaginas" praat .

    Blijf erbuiten , voordat ik jou ook heriner aan wie jij bent lol

    2 double-faced hypocrieten.
    Up

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Durani Bekijk reactie
    Het gaat over de 'Turkic peoples' , niet Turkije : https://en.wikipedia.org/wiki/Turkic_peoples
    Kwartje valt denk ik, Baraaka Allahu fiek
    Met dit kan ik wel mee eens zijn want het zijn niet per definitie de huidige Turken.
    Turkse volkeren waren (voor islam) en zijn inderdaad groot en bestrijken meerdere landen
    Er zijn veel landen gekoppeld aan de Turkse volkeren, Bulgarije en Bulgaren horen bij Turkse volkeren, die link kun je ook maken met Mongolië, China en Rusland onder andere
    Kirgizië en de Kiergiezen zijn een Turkse volk
    De Hunnen
    Tartaren
    Turkmenen
    Oeigoeren
    Koemanen
    En nog veel meer ...
    De waslijst is wel Masha'Allah lang

    Dus ik ga dat zeker niet uitsluiten maar wel interessant
    Komt wel over met filmpje in mijn ot
    In filmpje krijg je een idee met wat voor soort gebergte je te maken hebt met die barrière ertussen van ijzer en koper

    https://youtu.be/s8mMMVN2TgA


    Allah, de Verhevene, zegt het volgende over het verhaal van de moslim koning (Dhoel-Qarnayn) die tevens een groot leider was:

    “Totdat hij tussen de twee bergen aankwam, trof hij daar een volk dat nauwelijks een woord begreep. Zij zeiden: “O Dhoel-Qarnayn, voorwaar Ya’djoedj en Ma’djoedj zijn verderfzaaiers op aarde. Zullen wij jou een vergoeding geven, opdat jij tussen ons en hen een afscheiding plaatst?” Hij (Dhoel-Qarnayn) zei: “Datgene (de macht) waarmee mijn Heer mij heeft begunstigd, is beter. Help mij daarom met kracht, opdat ik een sterke barrière tussen jullie en hen zal bouwen. Breng mij brokken ijzer.” Totdat hij de ruimte tussen beide bergen gevuld had, zei hij: “Blaas!” Totdat het roodgloeiend (net als vuur) werd, zei hij: “Breng mij gesmolten koper om het erover heen te gieten.” En zij waren niet in staat om het te beklimmen, noch in staat om er doorheen te breken. Hij (Dhoel-Qarnayn) zei: “Dit is een Barmhartigheid die afkomstig is van mijn Heer. Maar als de Belofte van mijn Heer komt, maakt Hij het tot stof. En de Belofte van mijn Heer is Waarheid.”

    (Soerat al-Kahf: 93-98)