1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Dit zijn shayateen die doen alsof.
    Niet serieus nemen

  2. #17
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Helemaal koekoek

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door MohammedDMB Bekijk reactie
    Liegbeest
    Ik was ook soenniet tot mijn 20ste. Ik ben nu sinds 9 jaar koranist. Ik heb zoveel spijt dat ik die kuffar soennieten heb gevolgd met hun kuffar woorden '' je kunt de kuran niet begrijpen '' , '' de kuran is onduidelijk!''

    20 jaar na de kloten geholpen door de soennieten. Gelukkig heb ik de ware islam gevonden. De islam van de kuran.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  4. #19
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Ik was ook soenniet tot mijn 20ste. Ik ben nu sinds 9 jaar koranist. Ik heb zoveel spijt dat ik die kuffar soennieten heb gevolgd met hun kuffar woorden '' je kunt de kuran niet begrijpen '' , '' de kuran is onduidelijk!''

    20 jaar na de kloten geholpen door de soennieten. Gelukkig heb ik de ware islam gevonden. De islam van de kuran.
    Ga iemand anders lastig vallen met je valsheid volgeling van de Shaytain. Bevuil deze hoekje niet.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Ga iemand anders lastig vallen met je valsheid volgeling van de Shaytain. Bevuil deze hoekje niet.
    Soennieten zijn atheïsten. Je zegt volgeling van de duivel. Ik volg Allah , dus Allah is volgens jou de duivel? Smerige atheïst. Jullie zijn nog erger dan de zionisten.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    177
    08-01-2017

    https://youtu.be/5IP9pwgTrx4

    Bekijk dit.

    Daarbij ben je in ridda gevallen vanwege je intentie moge Allah je leiden


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Al Kufr Bi Thagut Wal Imaan BiAllah,

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Sociallife Bekijk reactie
    Ik kan geen kafir zijn. Ik geloof in Allah en zijn Koran. Als je de Koran leest dan zie je dat er geen soenniet in staat bijvoorbeeld. Waarom zou ik een religie volgen die niet in de Koran staat?

    Maar dat is dan voor mij persoonlijk , tussen mij en Allah. Ik zeg niet dat jij iets moet doen. Je mag het zelf weten.
    Wie de Sunnah verwerpt is een kafir.
    Daarover zijn de Qur'an en Sunnah (Ahadeeth) duidelijk.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    552
    25-07-2009

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Ik was ook soenniet tot mijn 20ste. Ik ben nu sinds 9 jaar koranist. Ik heb zoveel spijt dat ik die kuffar soennieten heb gevolgd met hun kuffar woorden '' je kunt de kuran niet begrijpen '' , '' de kuran is onduidelijk!''

    20 jaar na de kloten geholpen door de soennieten. Gelukkig heb ik de ware islam gevonden. De islam van de kuran.
    Ik weet niet waar jij naa moskee bent geweest, maar ik heb nooit gehoord dan imam zegt dat normale mensen de Koran niet kunnen begrijpen!
    Allah swt heeft de Koran in Arabische taal neergedaald zodat we het kunnen begrijpen.

    Dus hou je leugens bij.

    Je bent hier al zonaal op je plaats gezet,

  9. #24
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Koraniet vs koraniet.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Mystiical Bekijk reactie
    Ik weet niet waar jij naa moskee bent geweest, maar ik heb nooit gehoord dan imam zegt dat normale mensen de Koran niet kunnen begrijpen!
    Allah swt heeft de Koran in Arabische taal neergedaald zodat we het kunnen begrijpen.

    Dus hou je leugens bij.

    Je bent hier al zonaal op je plaats gezet,
    Ik ga nooit naar moskeeën van de soennieten. Ik heb daar 2 redenen voor. Nummer 1 reden daarvoor is dat de soennieten op de muren van de moskee de naam van de profeet hebben geschreven. Terwijl de kuran verteld dat de moskeeën alleen van Allah zijn waar alleen naar Allah geroepen mag worden. Soennieten noemen de namen van ibrahim , mohammed op tijdens het gebed. Dit is haram volgens de kuran. Mijn tweede reden is omdat de imam vanaf het begin tot het einde die schandalige boeken van de kuffar voorlezen die ze hadiths noemen. De kuran lezen ze niet. Alleen op het laatst 1 vers en klaar.

    De moskeeën zijn door de soennieten en sjiieten veranderd in de huizen van de kuffars jammer genoeg.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Onderbouwing voor mijn tekst:

    72:18 “En: 'De gebedsplaatsen behoren God toe; roept dus niemand behalve God aan.”

    20:14 “Ik ben God, er is geen god dan Ik. Dien Mij dus en verricht het gebed om Mij te gedenken.”

    6:162 “Zeg: Mijn gebed en mijn godsdienstoefening, mijn leven en mijn sterven behoren God toe, de Heer van de wereldbewoners.”

    40:14 “Roept dus God aan waarbij jullie de godsdienst geheel aan Hem moeten wijden, ook al verafschuwen de ongelovigen het.”
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Koraniet vs koraniet.
    Koraniet tot de dood. De koranieten gaan de sunnah en shia met de grond gelijk maken met behulp van Allah. De koranieten hebben de kuran. Wat hebben de soennis en shias? Niks anders dan boeken die vol gestopt is met leugens die ze hadiths noemen. De koranieten komen eraan.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Allah is miljard keer belangrijker dan welke mens dan ook , inclusief zijn profeet Mohammed:

    2:165 Er zijn mensen die aannemen dat er naast God nog gelijken zijn die zij even liefhebben als God, maar zij die geloven hebben God meer lief. Als zij die onrecht plegen maar zouden zien, wanneer zij de bestraffing bemerken, dat de kracht geheel aan God toebehoort en dat God streng is in de bestraffing.

    De profeet Mohammed geeft in de kuran toe dat hij maar een mens is:

    41:6 Zeg: "Ik ben slechts een mens als jullie; aan mij wordt geopenbaard dat jullie god één god is. Handelt dus correct jegens Hem en vraagt Hem om vergeving. Wee dus de veelgodendienaars,
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    1.519
    25-10-2013

    Citaat Geplaatst door Sociallife Bekijk reactie
    Ik kan geen kafir zijn. Ik geloof in Allah en zijn Koran. Als je de Koran leest dan zie je dat er geen soenniet in staat bijvoorbeeld. Waarom zou ik een religie volgen die niet in de Koran staat?

    Maar dat is dan voor mij persoonlijk , tussen mij en Allah. Ik zeg niet dat jij iets moet doen. Je mag het zelf weten.
    je gelooft in Allah en Zijn Koran? Hoe wil jij de Koran gaan interpreteren dan naar je eigen begeerten? Lekker makkelijk.

    Jullie willen de Koran volgen als koranieten, maar negeren de Koran ook keihard ook tegelijk. Knap hoor.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Uli-Noeha Bekijk reactie
    je geloof in Allah en Zijn Koran? Hoe wil jij de Koran gaan interpreteren dan naar je eigen begeerten? Lekker makkelijk.

    Jullie willen de Koran volgen als koranieten, maar negeren de Koran ook keihard ook tegelijk. Knap hoor.
    Soennis en shias doen alsof de kuran heel moeilijk is te begrijpen. Dit zijn allemaal joden uitspraken. Allah zegt in de kuran dat de kuran duidelijk en helder is. Waarom doe je alsof je de kuran niet kunt begrijpen?


    22:16 En zo hebben Wij hem neergezonden als duidelijke tekenen. En het is zo dat Allah de goede richting wijst aan wie hij wenst.

    15:1 A[lif] L[aam] R[aa]. Dit zijn de tekenen van het boek en een duidelijke Koran.

    36:69 Wij hebben hem de dichtkunst niet geleerd, zij betaamt hem ook niet. Het is niets anders dan een vermaning en een duidelijke Koran

    54:17, 54:22, 54:32, 54:40 Wij hebben de Koran toch gemakkelijk gemaakt om erdoor vermaand te worden; maar is er dan iemand die zich laat vermanen?
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.