1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    410
    06-10-2012

    Dansen met een sjeikh of Imam

    Dansen met een conservatief figuur kan in Saudi Arabia, Azie en het Midden Oosten, er is veel vraag naar buik dansen bij het Islamitisch publiek en echt overal.
    Ergens heeft een conservatief persoon heel veel geleerd en aan Islam gedaan maar hij zegt in de avond wil ik feest. Veel conservatieve mannen willen een mooi dans feest met buikdansen.
    Veel mensen kiezen voor een voordelige buikdanseres en niet meer Haifa Wehbe uit Libenon als het komt op buikdansen. Als
    er word gevraagd aan veel conservatieve moslim mannen wlt men toch een mooi dans feest in de avonden.

    Men zegt het kan leuk en spannend zijn als je met een Sjeikh of Imam danst en het kan je veel geluk en geld brengt. Ga je naar Saudi
    Arabie dan wacht een Sheikh met veel geld voor jou als je goed buik danst voor hem en dan mag je in de avond dansen en
    1 dans kan per avond 3000 tot 5000 dollar mee verdienen. Veel Arabische vrouwen dansen op hun eigen manier of soms
    Shakira achtig maar niet altijd gepast voor een Sheikh of Imam. Oudere mensen kunnen niet al te vaak kijken naar of naar een
    Shakira type, soms willen ze iets meer zien waar ze hun zelf in herkennen. Ik herinner nog dat er een bus poster stond van Shakira en dat de Marokkaanse meisjes haar niet knap en niet goed genoeg vonden. Dansen moet leuk zijn als je moslim ouders
    of oma en opa oud zijn en vervelen en toch mee kunnen kijken. Ze kunnen niet soms naar westers of moderne dans kijken als er te veel gekust, lang durig naakt of een bepaalde tekt.

    Straks kopen ouders muziek platen voor hun kinderen die ze zelf niet leuk vinden. Ik vraag me af kijken moslim ouderen en oma en opa toch naar een R&B
    of hip hop plaat met hun kinderen of liever iets traditioneel. Toch gaan de ouders met tegen zin met de smaak van de kinderen mee en meestal
    kijken ze samen met hun kind naar R&B en Hip Hop jarenlang ongewenst. Je leeft niet in Amerika of Engeland, je leeft in Europa of in een Islamitische gemeenschap. Europeanen hebben weinig R&B en Hip Hop en trekken eerder Islamitisch muziek aan.

    Het gaat ook namens de ouderen het kijk plezier te vergroten. Vergeet ook niet dat veel kinderen schamen voor dit soort muziek maar het heeft zijn eigen charmes. Ik hoorde dat een conservatief Sjeik uit Marokko Fizazi
    een bekende buikdanseres en zangeres Haifa Wehbe had gevraagd naar Marokko te komen maar ze weigerde dat, hoe kan dat want een traditionele stijl danseres was zij niet? Sjeik Fizazi heeft Haifa Wehbe nooit beledigd en is ook niet tegen haar komst in Marokko voor een concert in Casablanca. Dat stelt de sjeik in ieder geval in een interview met TelQuel.

    Ik heb er helemaal geen probleem mee dat Haifa Wehbe in Marokko komt zingen. Iedereen is vrij om te doen wat hij wil.", aldus de sjeik.
    Toch vindt Fizazi het onaanvaardbaar dat de Libanese diva weigerde op het muziekfestival van Dakhla te zingen. "Dat ze de stad Dakhla beledigt of met arrogantie behandelt is onaanvaardbaar. Daarvoor ben ik wel kwaad op haar."

    Haifa Wehbe zou volgens Assabah niet aan het festival hebben willen deelnemen omdat "de organisators van het festival geen professionals zijn" en dat "haar naam enkel aan grote evenementen mag worden gelinkt". De zangeres had de uitspraken in een verklaring aan de media ontkend. Ze zou Dakhla nooit hebben beledigd en weigerde enkel omdat het festival "niet aan haar financiële eisen" beantwoordde. We kunnen wel opmaken dat er steeds meer vraag is naar vrouwen die zingen en dansen en zelfs voor een lagere prijs! We merken het is moeilijk voor de conservatieve Islamitische kringen om een goede buikdanseres te vinden. Veel ouderen willen toch een leuke danseres zien.

    Andere leuke films voor oudere moslim mensen die niet Haifa style kiezen maar basis Aziatisch


    Moderne varianten van buikdansen

    https://www.******.nl/sjeik-fizazi-o...hbe,13153.html

  2. #2
    Peace of mind

    Reacties
    1.572
    05-11-2005

    Heel boekwerk, reclame voor dansen met sheiks, moet niet gekker worden

  3. #3
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Ik denk dat je in de verkeerde rubriek bent.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    547
    15-04-2016

    Waarom ga jij niet voor ze dansen.

  5. #5
    yoonus

    Reacties
    1.947
    08-02-2015

    Dit doet hij/zij al vaker. Check zijn/haar topics.

    Heel domme topics.

    Waarschijnlijk wil hij/zij dit concept normaliseren zodat echte vrouwen/meisjes denken dat dit normaal is en zelf dit gaan doen.

  6. #6
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Valt werkelijkwaar geen touw aan vast te knopen. Een cursus schrijven zou je goed doen.
    Umm Hurairah.