1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    15
    16-02-2018

    Citaat Geplaatst door Essie. Bekijk reactie
    Join our club . Het zou echt leuk zijn als we met zn drieën elkaar hier bij gaan helpen. En ja dat moeten we nog even uitzoeken haha..
    I'm in honey.

  2. #32
    World Traveler

    Reacties
    918
    29-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Essie. Bekijk reactie

    Maar er zijn blijkbaar nog mensen die denken als jou. Waarom geef je de hoop op. Maakt die gedachte dat je nooit kinderen zal krijgen of een levenspartner zal hebben je niet onwijs verdrietig?
    Kinderen krijgen heb ik toch nooit wat mee gehad. Die hoef ik niet.

    Verder ben ik zeker er van overtuigd dat er mensen zijn die denken zoals ik.

    Alleen het zoeken naar mensen die net zoals ik denken vergt teveel energie en die heb ik niet.

  3. #33
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Essie. Bekijk reactie
    Haha ik heb geen idee schat. Laten we elkaar via pm helpen je weet maar nooit, samen sta je sterker.

    Hhahahha I am in! Misschien gaat er ergens een lampje branden hahaha
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    493
    22-05-2013

    Dames wie wilt er trouwen?

    Pm

  5. #35
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Essie. Bekijk reactie
    Ik begrijp je laatste zin niet zo helemaal. Kun je dit uitleggen, wat moet je najagen? En wie heeft een rot persoonlijkheid?
    Als je huwelijk wilt, moet je huwelijk najagen, passief wachten is niet de beste methode.
    Genoeg mensen hebben een rot persoonlijkheid, maar het ging me er juist om dat ik ervan uitging dat iemand geen rot persoonlijkheid heeft, het is dan namelijk een stuk moeilijker.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Essie. Bekijk reactie
    [ Moet je je als Marokkaanse vrouwzijnde ‘zorgen’ beginnen te maken?
    Nu snap ik alles is mektab, maar je moet ook je sebab doen.
    Soms denk ik wel eens misschien is trouwen niet weggelegd voor mij ]
    Zuster ik wil je raad geven om hier niet bij stil te staan en je leven te leven zoals het gaat en te vertrouwen op Allah swt.
    Ik zie je al denken, jij hebt makkelijk praten. Maar wat wil je dan?
    De hele dag maren, denken, hoog en laag springen, huilen en opstaan? Denk je dat dit een verandering in brengt?
    Je maakt jezelf gek.
    Ontspan je en denk positief en blijf positief en als het komt, dan komt het op je pad.

    Wij hebben keuzes maar geen eigen wil. Waarom geen eigen wil?
    Kunnen wij met onze handen het laten regenen als we willen? Kunnen wij de dag in nacht veranderen?
    Wij niet maar Allah swt wel.

    En als hij wou dat jij getrouwd was, dan had hij hier al lang voor gezorgd.
    Je kunt iemand ontmoeten en leuk vinden en denken safi ik ga met hem trouwen en dan gebeurt er de laatste seconde iets
    waardoor jullie niet trouwen. Hoe verklaar je dat?
    Er zijn mensen die elkaar ontmoeten en elkaar uit oog verliezen en weer elkaar na lange tijd ontmoeten en trouwen. Hoe verklaar jij dat?
    Zo is mij ooit verteld dat een vrouw en man getrouwd waren en waren gescheiden en beide waren hertrouwt en toch weer gescheiden en bij elkaar zijn gekomen.
    hoe verklaar je dat?
    Sommige hoeven alleen letterlijk te slapen en worden wakker en lopen naar buiten en komen haar of hem tegen.
    De ander wordt gekoppeld uit zijn luie stoel
    de ander is het achternicht of neef of buurjongen of meisje
    de ander per toeval zitten ze naast elkaar in vliegtuig of ander ontmoeting.
    Weer een ander wacht eeuwen. En heeft deze bovengenoemde mogelijkheden niet maar hij of zij heeft wel Allah swt
    Voor ieder heeft Allah swt haar eigen weg gelegd en haar geluk. Het leven is niet eerlijk maar het is je gegeven en met sbar komt insha Allah de beloning.
    Elqadr djal Allah. Dit wou Allah swt en wie zijn wij om dit tegen te spreken als wij in hem geloven?
    En achter elke zaak, zit een beproeving in het leven. Wie weet is jouw tijd er nog niet.
    En mensen die komen zeggen biologische klok. Allah swt heeft alles in handen.
    als zoiets sprake van is, waarom kunnen vrouwen zelfs na vijftig kinderen krijgen. Genoeg voorbeelden toch. MEKTAB djal Allah
    ophouden met dat geneuzel.
    En geloof me in elke tegenspoed zit iets goeds.
    Er zijn er die jong trouwen en de volgende week scheiden.
    En er zijn er die heel laat trouwen en nu nog gelukkig leven. Welke kies jij?

    Door zo te denken hoe je nu doet, is klagen tegenover Allah swt
    vertrouw en heb geduld.
    Wie het goede streeft, zal het goede ontmoeten. dit is geen belofte maar de waarheid!

  7. #37
    Daughter of البد

    Reacties
    461
    29-01-2011

    Alsjeblieft als er dan iemand op je pad komt maak dan niet te overhaast een keuze omdat je omgeving je scheef aankijkt.

    “Say: “O ‘Ibaadi (My slaves) who have transgressed against themselves (by committing evil deeds and sins)!
    Despair not of the Mercy of Allah, verily Allah forgives all sins. Truly, He is Oft-Forgiving, Most Merciful.” (39:53)


  8. #38
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Zuster ik wil je raad geven om hier niet bij stil te staan en je leven te leven zoals het gaat en te vertrouwen op Allah swt.
    Ik zie je al denken, jij hebt makkelijk praten. Maar wat wil je dan?
    De hele dag maren, denken, hoog en laag springen, huilen en opstaan? Denk je dat dit een verandering in brengt?
    Je maakt jezelf gek.
    Ontspan je en denk positief en blijf positief en als het komt, dan komt het op je pad.

    Wij hebben keuzes maar geen eigen wil. Waarom geen eigen wil?
    Kunnen wij met onze handen het laten regenen als we willen? Kunnen wij de dag in nacht veranderen?
    Wij niet maar Allah swt wel.

    En als hij wou dat jij getrouwd was, dan had hij hier al lang voor gezorgd.
    Je kunt iemand ontmoeten en leuk vinden en denken safi ik ga met hem trouwen en dan gebeurt er de laatste seconde iets
    waardoor jullie niet trouwen. Hoe verklaar je dat?
    Er zijn mensen die elkaar ontmoeten en elkaar uit oog verliezen en weer elkaar na lange tijd ontmoeten en trouwen. Hoe verklaar jij dat?
    Zo is mij ooit verteld dat een vrouw en man getrouwd waren en waren gescheiden en beide waren hertrouwt en toch weer gescheiden en bij elkaar zijn gekomen.
    hoe verklaar je dat?
    Sommige hoeven alleen letterlijk te slapen en worden wakker en lopen naar buiten en komen haar of hem tegen.
    De ander wordt gekoppeld uit zijn luie stoel
    de ander is het achternicht of neef of buurjongen of meisje
    de ander per toeval zitten ze naast elkaar in vliegtuig of ander ontmoeting.
    Weer een ander wacht eeuwen. En heeft deze bovengenoemde mogelijkheden niet maar hij of zij heeft wel Allah swt
    Voor ieder heeft Allah swt haar eigen weg gelegd en haar geluk. Het leven is niet eerlijk maar het is je gegeven en met sbar komt insha Allah de beloning.
    Elqadr djal Allah. Dit wou Allah swt en wie zijn wij om dit tegen te spreken als wij in hem geloven?
    En achter elke zaak, zit een beproeving in het leven. Wie weet is jouw tijd er nog niet.
    En mensen die komen zeggen biologische klok. Allah swt heeft alles in handen.
    als zoiets sprake van is, waarom kunnen vrouwen zelfs na vijftig kinderen krijgen. Genoeg voorbeelden toch. MEKTAB djal Allah
    ophouden met dat geneuzel.
    En geloof me in elke tegenspoed zit iets goeds.
    Er zijn er die jong trouwen en de volgende week scheiden.
    En er zijn er die heel laat trouwen en nu nog gelukkig leven. Welke kies jij?

    Door zo te denken hoe je nu doet, is klagen tegenover Allah swt
    vertrouw en heb geduld.
    Wie het goede streeft, zal het goede ontmoeten. dit is geen belofte maar de waarheid!
    True! Je hebt gesproken, baraka Allahoe fik!
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    De schaarste van t geen wat er gezocht wordt. En dan ook nog eens geen concensus.
    If you 'don't know', Allah knows.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    True! Je hebt gesproken, baraka Allahoe fik!
    Allahi barakfeekee wa jskorki Allah

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    21.821
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Vertel!
    -
    'Er is een stem die geen woorden gebruikt. Luister.'

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    271
    08-09-2011

    Citaat Geplaatst door ThisChick Bekijk reactie
    -
    mooi om te horen. Ben blij voor je dat je met de ware uiteindelijk bent geëindigd.
    This gives me hope .

  13. #43
    M.&F.

    Reacties
    3.826
    23-02-2011

    Het lijkt mij dat het een ''probleem'' wordt als je heel graag wilt trouwen, maar niet een passende partner vindt. Daar is geen leeftijd aan gebonden.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    903
    02-04-2010

    Citaat Geplaatst door CrAzY_FtiMa Bekijk reactie
    Ik studeerde ook en had 3 dates op een dag en tussendoor ging ik werken bij mn bijbaan. Je moet ergens beginnen.


  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    51
    11-11-2013

    Zelfde probleem als man. Maak me geen zorgen maar mag wel komen nu.