1. #16
    Verbannen

    Reacties
    412
    05-10-2016

    Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Olmert, de voormalige burgemeester van Jerusalem heeft in de gevangenis gezeten wegens omkoping!
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Ehud_Olmert
    ga nog verder in de gescheidenis, er zijn 5 israelische premiers die vast hebben gezeten voor corruptie.


    Helaas hebben dit we soort zelfreinigend effect niet onder de arabieren, daar gaan alleen degene die tegen onrecht en corruptie strijden (zafzafi) de cel in.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    3.647
    02-05-2015

    Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    ga nog verder in de gescheidenis, er zijn 5 israelische premiers die vast hebben gezeten voor corruptie.


    Helaas hebben dit we soort zelfreinigend effect niet onder de arabieren, daar gaan alleen degene die tegen onrecht en corruptie strijden (zafzafi) de cel in.
    Ik weet het.
    Israël is ook niet alles!
    Maar ik kan me het ontstaan van Israël wél goed voorstellen!
    Na 2000 jaar Jodenhaat in Europa met daarbij de houding van de Jodenhater Maarten Luther is het voor mij het voorstelbare zionisme een logisch gevolg.
    Europa heeft de Arabische landen opgescheept met de erfenis hiervan.
    En nu worden we geconfronteerd in Europa met het Arabische gevolg hiervan!
    Europa is verschrikkelijk joh!
    De Gehenna.
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Gehenna

  3. #18
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Hassan2 deed bijna hetzelfde. Netanyahu heeft alleen minder doden op zijn geweten.


    Schaakmat?
    Is dit een spel dan?
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Is dit een spel dan?
    Nee,ik vind dat je hierin consequent moet zijn. Beide zijn het ´leiders´van een natie (gwst),alleen Netanyahu heeft minder massa-graven op zijn geweten dan Hassan2.

  5. #20
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Nee,ik vind dat je hierin consequent moet zijn. Beide zijn het ´leiders´van een natie (gwst),alleen Netanyahu heeft minder massa-graven op zijn geweten dan Hassan2.
    So, what's the point? Wat heb ik met HassanII te maken?
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    So, what's the point? Wat heb ik met HassanII te maken?
    Niks maar hij is wel vele malen erger dan Netanyahu.

    Het zijn beide oorlogsmisdadigers die duizenden doden op hun geweten hebben.

  7. #22
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Niks maar hij is wel vele malen erger dan Netanyahu.

    Het zijn beide oorlogsmisdadigers die duizenden doden op hun geweten hebben.
    Betrek dan wereldwijd alle misdadigers in oorlog etc... Zo kunnen we bezig blijven.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De Israëlische politie ziet voldoende redenen premier Benjamin Netanyahu aan te klagen voor twee gevallen van omkoping.



    Volgens de site van de krant Haaretz gaat het in 'zaak 1000' om de beschuldiging dat de regeringsleider buitensporige cadeaus van rijke weldoeners heeft aangenomen in ruil voor politieke gunsten.

    Netanyahu zou va de Hollywood-producer Arnon Milchan regelmatig cadeaus hebben gekregen zoals dure champagne, sigaren, juwelen en kleding. De waarde wordt geschat op bijna een kwart miljoen euro. Ook zijn vrouw Sarah profiteerde mee.

    'Zaak 2000' behelst een deal die Netanyahu wilde sluiten met Arnon Mozes, de uitgever van het Israëlische dagblad Yedioth Ahronoth. In ruil voor positieve berichtgeving zou de premier de concurrerende gratis krant Israel Hayom benadelen.

    Geen enkele blaam

    Netanyahu, die alle aantijgingen ontkent, is sinds de affaire ruim een jaar ging spelen verscheidene keren verhoord als verdachte in deze twee zaken. Met de informatie kan de politie alleen een aanbeveling doen. De procureur-generaal moet beslissen of de premier in staat van beschuldiging wordt gesteld.

    Netanyahu reageerde dinsdagavond op tv door te herhalen dat hem geen enkele blaam treft. Hij beloofde op zijn post te blijven ook al vindt de politie dat er genoeg bewijs ligt om hem voor de rechter te slepen. "Ik ga door met het leiden van Israël op verantwoordelijke en betrouwbare wijze".

    de vrije pers beïnvloeden en 250.000 in je eigen zak steken...het is niet niks zullen we maar zeggen.

    dat deze man Israel kan blijven leiden is een gotspe

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Betrek dan wereldwijd alle misdadigers in oorlog etc... Zo kunnen we bezig blijven.
    Eens dame. Maar de topic gaat over kindermoordenaar en oorlogsmisdadiger Netanyahu.

    Ik vind het naar om te lezen dat Netanyahu slechter wordt gezien dan Hassan2. Beide zijn even fout.


    En als jij Netanyahu fout vind dat moet jij uit principiele overwegingen ook Hassan2 veroordelen.


    Simpeler kan bijna niet.


    Graag een reactie.