+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 25 van 25
    Ask me anything!

Reacties
    32.594
    07-08-2007

Die moordenaar moet sowiesie gestraft worden en lijden voor de misdaden die hij begaan heeft, hier of in het hiernamaals. Het zou fijn zijn om hem hier al te zien lijden maar goed, dat is een droom die waarschijnlijk niet snel zal uitkomen.
    Moge Allah hem doen lijden en afzien voor alle doden die hij opzettelijk heeft begaan.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

MVC Lid

Reacties
    2.860
    26-05-2017

Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Die moordenaar moet sowiesie gestraft worden en lijden voor de misdaden die hij begaan heeft, hier of in het hiernamaals. Het zou fijn zijn om hem hier al te zien lijden maar goed, dat is een droom die waarschijnlijk niet snel zal uitkomen.
    Moge Allah hem doen lijden en afzien voor alle doden die hij opzettelijk heeft begaan.
    Hassan2 deed bijna hetzelfde. Netanyahu heeft alleen minder doden op zijn geweten.

Schaakmat?
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

MVC Lid

Reacties
    1.153
    02-05-2015

Citaat Geplaatst door Orionis91 Bekijk reactie
    Deze iblis in menselijke gedaante zal ongetwijfeld wel weer een uitweg vinden en de dans ontspringen. Net zoals zijn voorgangers...
    Olmert, de voormalige burgemeester van Jerusalem heeft in de gevangenis gezeten wegens omkoping!
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Ehud_Olmert

MVC Lid

Reacties
    422
    05-10-2016

Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Hassan2 deed bijna hetzelfde. Netanyahu heeft alleen minder doden op zijn geweten.

Schaakmat?
    In vergelijking met Hassan 2 is netanyahu een engel.

Volgens officiele cijfers van de overheid zijn in de jaren van lood 6000 mensen gedood of verdwenen, DIT ZIJN CIJFERS VAN DE OVERHEID DIE SJOEMELEN ALTIJD MET CIJFERS. JE MAG ER DUS VAN UITGAAN DAT HET WAARSCHIJNLIJK DRIEDUBBELE IS.
    AKA Loco22
    A man with nothing has nothing to lose!
    Failure is not fatal!
    "Always be stronger than my excuse"

MVC Lid

Reacties
    2.860
    26-05-2017

Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    In vergelijking met Hassan 2 is netanyahu een engel.

.

...Niks meer aan doen bro.
    'De grootste roem in het leven ligt niet in nooit vallen, maar in telkens weer opstaan.'

MVC Lid

Reacties
    422
    05-10-2016

Citaat Geplaatst door Paskwil Bekijk reactie
    Olmert, de voormalige burgemeester van Jerusalem heeft in de gevangenis gezeten wegens omkoping!
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Ehud_Olmert
    ga nog verder in de gescheidenis, er zijn 5 israelische premiers die vast hebben gezeten voor corruptie.

Helaas hebben dit we soort zelfreinigend effect niet onder de arabieren, daar gaan alleen degene die tegen onrecht en corruptie strijden (zafzafi) de cel in.
    AKA Loco22
    A man with nothing has nothing to lose!
    Failure is not fatal!
    "Always be stronger than my excuse"

MVC Lid

Reacties
    1.153
    02-05-2015

Citaat Geplaatst door Alcoholist.. Bekijk reactie
    ga nog verder in de gescheidenis, er zijn 5 israelische premiers die vast hebben gezeten voor corruptie.

Helaas hebben dit we soort zelfreinigend effect niet onder de arabieren, daar gaan alleen degene die tegen onrecht en corruptie strijden (zafzafi) de cel in.
    Ik weet het.
    Israël is ook niet alles!
    Maar ik kan me het ontstaan van Israël wél goed voorstellen!
    Na 2000 jaar Jodenhaat in Europa met daarbij de houding van de Jodenhater Maarten Luther is het voor mij het voorstelbare zionisme een logisch gevolg.
    Europa heeft de Arabische landen opgescheept met de erfenis hiervan.
    En nu worden we geconfronteerd in Europa met het Arabische gevolg hiervan!
    Europa is verschrikkelijk joh!
    De Gehenna.
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Gehenna

Ask me anything!

Reacties
    32.594
    07-08-2007

Schaakmat?
    Is dit een spel dan?
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

MVC Lid

Reacties
    2.860
    26-05-2017

Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Is dit een spel dan?
    Nee,ik vind dat je hierin consequent moet zijn. Beide zijn het ´leiders´van een natie (gwst),alleen Netanyahu heeft minder massa-graven op zijn geweten dan Hassan2.

Ask me anything!

Reacties
    32.594
    07-08-2007

Nee,ik vind dat je hierin consequent moet zijn. Beide zijn het ´leiders´van een natie (gwst),alleen Netanyahu heeft minder massa-graven op zijn geweten dan Hassan2.
    So, what's the point? Wat heb ik met HassanII te maken?