1. #16
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Waar heb jij het over? Ik ben juist tegen het feit dat het Frans zo overheersend is. Ik heb liever dat ze alles in het Arabisch doen en mensen ook darija/tamazight bijspijkeren. Op het hoger-universitiair onderwijs geven ze mensen zonder kennis van de Franse taal geen kans.

    Als jij dat niet uit mijn post kan opmaken dan ontbreken er aardig wat chromosomen.
    Conclusie:
    aan begrijpelijk Nederlands schrijven en begrijpend Nederlands lezen
    ontbreekt het nog al eens op m.nl ...

  2. #17
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Cecil bent gij achterlijk ofzo???

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Cecil bent gij achterlijk ofzo???
    Zeer inhoudelijk. Reageer pas op mij wanneer je navelstreng is doorgeknipt.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Dus jij wilt mij wijs maken dat de meeste zonder dat ze de Franse taal machtig zijn op iedere universiteit kunnen worden aangenomen puur op basis van hun intellegentie en expertise in een bepaald veld. En dat de universiteiten geen onderscheid maken tussen studenten die Arabisch of Frans spreken.

    Al die jarenlange commotie in Marokko over oneerlijkheid in het onderwijs en vooral op universitair niveau is puur propaganda yak? Tig studenten die hun verhaal doen op het nieuws en online, zijn waarschijnlijk acteurs sinds jij daar ooit op school hebt gezeten.

    Je hebt helemaal gelijk jongen. Vergat dat de wereld draait om jou.
    Deze aap die je aanhaalt heeft gelijk. Dat is ook de reden waarom Marokko zoveel professoren aflevert aan internationale universiteiten enzo. Marokkaanse universiteiten kunnen zich meten met Amerikaanse en Engelse universiteiten, vraag URUS maar, 1 van de propagandisten van de Marokkaanse seculiere dictatuur

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    14
    19-10-2017

    Eindelijk wordt Frans afgeschaft, zelfs op tv hoor je die Marokkaanse celebrities Franse woorden uit hun mond halen. Ewa hoe kan ik weten waar ze dan over praten zelfs myn moeder begrijpt ze nie

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5S) met Tapatalk

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Deze aap die je aanhaalt heeft gelijk. Dat is ook de reden waarom Marokko zoveel professoren aflevert aan internationale universiteiten enzo. Marokkaanse universiteiten kunnen zich meten met Amerikaanse en Engelse universiteiten, vraag URUS maar, 1 van de propagandisten van de Marokkaanse seculiere dictatuur
    zolang jullie jongens en meisjes niet naar school sturen zal het never wat worden, jongens en meisjes horen niet naar sschool te gaan ze horen op het veld te werken das de ouders denkwijze in minta9a al riffia .

    nu pas beginnen te ze beseffen dat onderwijs nodig is