+ Reageer
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 33
    MVC Lid

Reacties
    972
    08-02-2017

Frans moet verbannen worden in Afrika .

MVC Lid

Reacties
    294
    21-05-2002

Werd tijd.

MVC Lid

Reacties
    905
    16-02-2017

Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie

Check deze debiel

al 3ulum al ishtima3iya & al adab / al fiqh is helemaal in het arabisch op het hoger onderwijs. Dus het is logisch dat de ambtenarij grzuiverd wordt van de laatste stukjes frans en het arabisch helemaal toegepast moet worden

Wetenschap is in het frans, geen onzin uitkramen...

AzulChimpies make me laugh amazighiya welke van de 100
    Er zijn veel universiteiten die ambitieuse jongeren afwijzen omdat ze de Franse taal niet optimaal beheersen maar vaak de Engelse en Arabische taal wel. De leraren op universitair niveau falen de Arabische en Tamazight sprekende studenten. De meeste op school zijn Arabisch gewend, ook die uit streken komen waar er verschillende tamazight dialecten worden gesproken.

Dat de meeste daar de Franse taal niet machtig zijn komt niet door het feit dat ze niet genoeg uren erin stoppen of niet hun best doen maar door dat het onderwijs kwaliteit vaak onder het gemiddelde zit. Rijke gezinnen hebben de privelege om hun kinderen in privé-scholen te stoppen waar wiskunde en wetenschap zowel in het Frans als Arabisch wordt onderwezen. Waarom denk je dat er in Marokko maar 4 tot 6% een universitair diploma behaalt? De huidige mentaliteit zal van Marokko op ten duur een intellectueel onderontwikkeld land maken.

Absque metu
    Absque dedecore

Moroccan Bull

Reacties
    1.122
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Er zijn veel universiteiten die ambitieuse jongeren afwijzen omdat ze de Franse taal niet optimaal beheersen maar vaak de Engelse en Arabische taal wel. De leraren op universitair niveau falen de Arabische en Tamazight sprekende studenten. De meeste op school zijn Arabisch gewend, ook die uit streken komen waar er verschillende tamazight dialecten worden gesproken.

Dat de meeste daar de Franse taal niet machtig zijn komt niet door het feit dat ze niet genoeg uren erin stoppen of niet hun best doen maar door dat het onderwijs kwaliteit vaak onder het gemiddelde zit. Rijke gezinnen hebben de privelege om hun kinderen in privé-scholen te stoppen waar wiskunde en wetenschap zowel in het Frans als Arabisch wordt onderwezen. Waarom denk je dat er in Marokko maar 4 tot 6% een universitair diploma behaalt? De huidige mentaliteit zal van Marokko op ten duur een intellectueel onderontwikkeld land maken.
    En waar heb je daar op school gezeten als ik vragen mag
    Citaat Geplaatst door TDM @ hysterisch mode ON Bekijk reactie
    Je bent welkom Jerreley moge Allah je leiden en standvastig maken in je geloof. Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen en Islam accepteert als de ware overtuiging. Ik val bijna flauw

MVC Lid

Reacties
    905
    16-02-2017

En waar heb je daar op school gezeten als ik vragen mag
    Vraag het de mensen daar eens na sinds je niet inhoudelijk kan reageren met feiten.

Absque metu
    Absque dedecore

Moroccan Bull

Reacties
    1.122
    13-12-2017

Vraag het de mensen daar eens na sinds je niet inhoudelijk kan reageren met feiten.
    Ik heb daar op school gezeten vandaar dat ik een hoop bagger lees
    Je bent welkom Jerreley moge Allah je leiden en standvastig maken in je geloof. Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen en Islam accepteert als de ware overtuiging. Ik val bijna flauw

MVC Lid

Reacties
    905
    16-02-2017

Ik heb daar op school gezeten vandaar dat ik een hoop bagger lees
    Dus jij wilt mij wijs maken dat de meeste zonder dat ze de Franse taal machtig zijn op iedere universiteit kunnen worden aangenomen puur op basis van hun intellegentie en expertise in een bepaald veld. En dat de universiteiten geen onderscheid maken tussen studenten die Arabisch of Frans spreken.

Al die jarenlange commotie in Marokko over oneerlijkheid in het onderwijs en vooral op universitair niveau is puur propaganda yak? Tig studenten die hun verhaal doen op het nieuws en online, zijn waarschijnlijk acteurs sinds jij daar ooit op school hebt gezeten.

Je hebt helemaal gelijk jongen. Vergat dat de wereld draait om jou.

Absque metu
    Absque dedecore

Moroccan Bull

Reacties
    1.122
    13-12-2017

Dus jij wilt mij wijs maken dat de meeste zonder dat ze de Franse taal machtig zijn op iedere universiteit kunnen worden aangenomen puur op basis van hun intellegentie en expertise in een bepaald veld. En dat de universiteiten geen onderscheid maken tussen studenten die Arabisch of Frans spreken.

Al die jarenlange commotie in Marokko over oneerlijkheid in het onderwijs en vooral op universitair niveau is puur propaganda yak? Tig studenten die hun verhaal doen op het nieuws en online, zijn waarschijnlijk acteurs sinds jij daar ooit op school hebt gezeten.

Je hebt helemaal gelijk jongen. Vergat dat de wereld draait om jou.
    Lees mijn vorige reactie maar waar ik je een debiel noemde

MVC Lid

Reacties
    905
    16-02-2017

Lees mijn vorige reactie maar waar ik je een debiel noemde
    Eenmaal geconfronteerd met de waarheid zie ik je alleen schuimbekken.

Absque metu
    Absque dedecore

Moroccan Bull

Reacties
    1.122
    13-12-2017

Eenmaal geconfronteerd met de waarheid zie ik je alleen schuimbekken.
    Nee hoor, je maakte een domme fout door te beweren dat het arabisch eigenlijk geen functie heeft in Marokko (wat een smerige anti islam opmerking is) maar het tegendeel is waar... als je rechten studeert dan krijg je alleen maar Arabisch, politiek is in Arabisch, ambtenarij is arabisch.

Op wetenschappelijke vlak komt die verrot bastaard taal te pas.

Als we jouw comments horen dan is al adab al islami ook in het frans

Meer is eigenlijk niet te vertellen

Moroccan Bull

Reacties
    1.122
    13-12-2017

Ergste persoonlijk vind ik dat deze dingen vertelt moeten worden.. best erg

MVC Lid

Reacties
    905
    16-02-2017

Nee hoor, je maakte een domme fout door te beweren dat het arabisch eigenlijk geen functie heeft in Marokko (wat een smerige anti islam opmerking is) maar het tegendeel is waar... als je rechten studeert dan krijg je alleen maar Arabisch, politiek is in Arabisch, ambtenarij is arabisch.

Op wetenschappelijke vlak komt die verrot bastaard taal te pas.

Als we jouw comments horen dan is al adab al islami ook in het frans

Meer is eigenlijk niet te vertellen
    Waar heb jij het over? Ik ben juist tegen het feit dat het Frans zo overheersend is. Ik heb liever dat ze alles in het Arabisch doen en mensen ook darija/tamazight bijspijkeren. Op het hoger-universitiair onderwijs geven ze mensen zonder kennis van de Franse taal geen kans.

Als jij dat niet uit mijn post kan opmaken dan ontbreken er aardig wat chromosomen.

Absque metu
    Absque dedecore

MVC Lid

Reacties
    1.632
    13-02-2007

Waar heb jij het over? Ik ben juist tegen het feit dat het Frans zo overheersend is. Ik heb liever dat ze alles in het Arabisch doen en mensen ook darija/tamazight bijspijkeren. Op het hoger-universitiair onderwijs geven ze mensen zonder kennis van de Franse taal geen kans.

Als jij dat niet uit mijn post kan opmaken dan ontbreken er aardig wat chromosomen.
    Conclusie:
    aan begrijpelijk Nederlands schrijven en begrijpend Nederlands lezen
    ontbreekt het nog al eens op m.nl ...

MVC Lid

Reacties
    41
    12-12-2017

Cecil bent gij achterlijk ofzo???

MVC Lid

Reacties
    905
    16-02-2017

Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Cecil bent gij achterlijk ofzo???
    Zeer inhoudelijk. Reageer pas op mij wanneer je navelstreng is doorgeknipt.

Absque metu
    Absque dedecore