1. #31
    -

    Reacties
    3.381
    25-05-2012

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hij weet het antwoord wel maar hij durft het niet te zeggen en durft het niet toe te geven want het antwoord is zijn ondergang.
    Ik denk inderdaad dat ze het nu wel doorhebben, deze vraag wordt hen hier namelijk al een paar jaar gesteld.

    Hoe wil je trouwens iemand gaan overtuigen in een debat met dit soort argumenten, je komt een atheïst tegen of een christen die je vraagt over waarom jij in de Koran gelooft en waarom jij gelooft dat de Koran het Woord van God is.

    Ja, uhh, want dat staat in de Koran.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door JeWiltmeNiet Bekijk reactie
    Ik denk inderdaad dat ze het nu wel doorhebben, deze vraag wordt hen hier namelijk al een paar jaar gesteld.

    Hoe wil je trouwens iemand gaan overtuigen in een debat met dit soort argumenten, je komt een atheïst tegen of een christen die je vraagt over waarom jij in de Koran gelooft en waarom jij gelooft dat de Koran het Woord van God is.

    Ja, uhh, want dat staat in de Koran.
    Jij kleineerd de Koran. Jij doet alsof de Koran niet voldoende is. Terwijl Allah aangeeft dat de Koran compleet is en dat de gehele islamitische religie wordt uitgelegd in de Koran.

    Bijvoorbeeld de boeken van Paul van Loon , die zijn erg bekend en is vandaag nog steeds beschikbaar. Ga je nu deze boeken ook als religie bestempelen? Jullie zijn de weg volledig kwijt geraakt. Je mag mensen , die hun religie niet kunnen vinden in de Koran , atheïst noemen. Soennieten en sjiieeten zijn atheïsten.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Jij kleineerd de Koran. Jij doet alsof de Koran niet voldoende is. Terwijl Allah aangeeft dat de Koran compleet is en dat de gehele islamitische religie wordt uitgelegd in de Koran.

    Bijvoorbeeld de boeken van Paul van Loon , die zijn erg bekend en is vandaag nog steeds beschikbaar. Ga je nu deze boeken ook als religie bestempelen? Jullie zijn de weg volledig kwijt geraakt. Je mag mensen , die hun religie niet kunnen vinden in de Koran , atheïst noemen. Soennieten en sjiieeten zijn atheïsten.
    Bidt jij ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Bidt jij ?
    Ja staat in de Koran. Hoevaak je moet bidden , hoe je moet bidden , wat je moet zeggen in het gebed , wudu. Staat allemaal in de Koran.

    Atheïstische soennieten en sjiieten snappen dit niet. Want ze lezen de Koran nooit.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  5. #35
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Ja staat in de Koran. Hoevaak je moet bidden , hoe je moet bidden , wat je moet zeggen in het gebed , wudu. Staat allemaal in de Koran.

    Atheïstische soennieten en sjiieten snappen dit niet. Want ze lezen de Koran nooit.
    Waar in de koran staat wat je in het gebed moet zeggen? Kom met een bewijs van ayat uit de koran.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Waar in de koran staat wat je in het gebed moet zeggen? Kom met een bewijs van ayat uit de koran.

    72:18 “En: 'De gebedsplaatsen behoren God toe; roept dus niemand behalve God aan.”

    20:14 “Ik ben God, er is geen god dan Ik. Dien Mij dus en verricht het gebed om Mij te gedenken.”

    6:162 “Zeg: Mijn gebed en mijn godsdienstoefening, mijn leven en mijn sterven behoren God toe, de Heer van de wereldbewoners.

    40:14 “Roept dus God aan waarbij jullie de godsdienst geheel aan Hem moeten wijden, ook al verafschuwen de ongelovigen het.”



    De soennieten noemen de namen van Ibrahim , Mohammed aan en op de einde doen ze ook de engelen groeten. Dit is haram. Volgens de Koran mag je engel de naam van Allah opnoemen en niemand anders. Dus Koran verzen oplezen die specifiek als onderwerp , Allah heeft en niemand anders.

    De sjieeten plegen ook kufr door ali op te noemen in hun gebed. Soennieten en sjiieten zijn allebei 1 pot nat. Allebei atheïsten die hun religie niet kunnen terug vinden in de Koran.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Ja staat in de Koran. Hoevaak je moet bidden , hoe je moet bidden , wat je moet zeggen in het gebed , wudu. Staat allemaal in de Koran.

    Atheïstische soennieten en sjiieten snappen dit niet. Want ze lezen de Koran nooit.
    geef eens duidelijke bewijzen uit de koran hoe vaak en hoe en wat je moet zeggen ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #38
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    72:18 “En: 'De gebedsplaatsen behoren God toe; roept dus niemand behalve God aan.”

    20:14 “Ik ben God, er is geen god dan Ik. Dien Mij dus en verricht het gebed om Mij te gedenken.”

    6:162 “Zeg: Mijn gebed en mijn godsdienstoefening, mijn leven en mijn sterven behoren God toe, de Heer van de wereldbewoners.

    40:14 “Roept dus God aan waarbij jullie de godsdienst geheel aan Hem moeten wijden, ook al verafschuwen de ongelovigen het.”



    De soennieten noemen de namen van Ibrahim , Mohammed aan en op de einde doen ze ook de engelen groeten. Dit is haram. Volgens de Koran mag je engel de naam van Allah opnoemen en niemand anders. Dus Koran verzen oplezen die specifiek als onderwerp , Allah heeft en niemand anders.

    De sjieeten plegen ook kufr door ali op te noemen in hun gebed. Soennieten en sjiieten zijn allebei 1 pot nat. Allebei atheïsten die hun religie niet kunnen terug vinden in de Koran.

    Dit zijn geen bewijzen van wat je in het gebed moet zeggen. Nergens staat er specifiek, zeg dit in het gebed. Je hebt enkel ayat aangedragen dat we enkel in Allah moeten geloven en hem moeten gedenken door middel van aanbidding. Roept dus God aan kan duiden op het gebed, maar ook op simpel dua doen.
    Nog steeds vraag ik specifieke verzen voor het gebed, wat je nog steeds niet hebt bewezen.

    En nu weet ik zeker dat je geen woord van de Koran kent. Als je de Koran goed kende, dan zou je weten dat salat we tasleem 3ala rasoelillah wel mag en zelfs in de Koran voorkomt! Hoe durf je te zeggen dat het niet in de Koran staat en dat we dat niet bij Tashahud mogen vermelden en dat het haram is?
    Wat is deze aya dan??

    إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ ۚ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Dit zijn geen bewijzen van wat je in het gebed moet zeggen. Nergens staat er specifiek, zeg dit in het gebed. Je hebt enkel ayat aangedragen dat we enkel in Allah moeten geloven en hem moeten gedenken door middel van aanbidding. Roept dus God aan kan duiden op het gebed, maar ook op simpel dua doen.
    Nog steeds vraag ik specifieke verzen voor het gebed, wat je nog steeds niet hebt bewezen.

    En nu weet ik zeker dat je geen woord van de Koran kent. Als je de Koran goed kende, dan zou je weten dat salat we tasleem 3ala rasoelillah wel mag en zelfs in de Koran voorkomt! Hoe durf je te zeggen dat het niet in de Koran staat en dat we dat niet bij Tashahud mogen vermelden en dat het haram is?
    Wat is deze aya dan??

    إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ ۚ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا
    De Koran is duidelijk. Enkel alleen gericht naar Allah mag het zijn. Dus Koran verzen oplezen die gericht zijn naar Allah alleen. De soennieten en andere atheïsten plaatsen buiten Allah allemaal namen in hun gebed zoals Mohammed , Ali , Ibrahim en meer.

    29:45 “Lees voor wat aan jou van het boek is geopenbaard en verricht het gebed; het gebed verbiedt wat gruwelijk en verwerpelijk is. (..)”
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    De Koran is duidelijk. Enkel alleen gericht naar Allah mag het zijn. Dus Koran verzen oplezen die gericht zijn naar Allah alleen. De soennieten en andere atheïsten plaatsen buiten Allah allemaal namen in hun gebed zoals Mohammed , Ali , Ibrahim en meer.

    29:45 “Lees voor wat aan jou van het boek is geopenbaard en verricht het gebed; het gebed verbiedt wat gruwelijk en verwerpelijk is. (..)”
    je draait er continu omheen net als de shia
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #41
    -

    Reacties
    3.381
    25-05-2012

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Jij kleineerd de Koran. Jij doet alsof de Koran niet voldoende is. Terwijl Allah aangeeft dat de Koran compleet is en dat de gehele islamitische religie wordt uitgelegd in de Koran.

    Bijvoorbeeld de boeken van Paul van Loon , die zijn erg bekend en is vandaag nog steeds beschikbaar. Ga je nu deze boeken ook als religie bestempelen? Jullie zijn de weg volledig kwijt geraakt. Je mag mensen , die hun religie niet kunnen vinden in de Koran , atheïst noemen. Soennieten en sjiieeten zijn atheïsten.
    Dat is het onderwerp niet, het onderwerp is: hoe is de Koran tot jou gekomen.

  12. #42
    Adouz ♡

    Reacties
    696
    21-03-2014

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    je draait er continu omheen net als de shia
    Precies, hij weet dat hij geen eenduidig antwoord op ons kan geven, ondanks onze harde bewijzen. Nog steeds geen bewijs voor wat je precies bij elke stap moet zeggen.
    Lees voor wat aan jou van het boek is geopenbaard klopt, maar je leest geen soewar op tijdens roekoe of soejoed. Dus wat zeg je dan? En wat zeg je bij tashahud en tasleem? En ik heb een duidelijke aya uit de koran vermeld dat assalaat en tasleem op de profeet aanbevolen is. Dus kom niet wartaal slaan dat het niet mag.
    Kap dus met dat roeren en draaien Esmaeel, want je voelt je duidelijk geklemd, omdat je niet met bewijzen kan komen. Zo weet je dat de Koran en de soennah niet zonder elkaar kunnen.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

  13. #43
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ga eens eerst leren wat een atheïst zijn betekend voordat je Ahlul Sunnah Atheisten noemt ya dwaas

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.636
    14-05-2012

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    ''revealed''. Dus openbaring. Openbaring is alleen in de Koran. Hadith boeken en andere boeken zijn nooit openbaringen geweest.
    Maar dat zeggen wij ook niet. Wat wordt bedoelt met dat vetgedrukt. leer lezen .

    Wat wordt hiermee bedoelt : ''that you may make clear to the people ''

    Hoe moest hij dat doen en in welke vorm werd dat doorgegeven?
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    De Koran erkent de religie van de soennieten en sjiieten niet. Deze religies komen niet voor in de Koran. Aangezien de religie van de soennieten en sjiieten niet voorkomt in de Koran , zijn deze groeperingen atheïsten en dus ongelovig.

    De gemiddelde soenniet en sjiiet kent de Koran niet en heeft het nooit begrijpend gelezen. Deze groeperingen hebben vaak ook een hekel aan de Koran en proberen daarom met behulp van andere boeken de islam van Allah te veranderen.
    Ja toch, de koranieten zijn zo creatief, vindingrijk en slim dat je ons vast 1 koraniet moskee kan laten zien die de koranieten beheren en jouw bullshit ondersteunen?

    Noem maar 1 koranieten moskee in europa of afrika, mag ook op de noord en zuidpool zijn als je ze nergens kan vinden