1. #16
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Here we go again. Koranieten, bah

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Jij krijgt ook alleen maar rood zie ik? Je hebt zeker veel leden pijn gedaan..
    Ja klopt maar het boeit me niet haha zijn maar kleuren

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Je kan beter uit deze hoek weg blijven...veel valse informatie wordt hier de laatste tijd geplaatst.

    Iedereen verklaart elkaar ongelovig baaaaz.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Citaat Geplaatst door JeWiltmeNiet Bekijk reactie
    Simpele vraag: hoe heeft de Koran jou bereikt?
    een simpel antwoordnog) niet.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Je kan beter uit deze hoek weg blijven...veel valse informatie wordt hier de laatste tijd geplaatst.

    Iedereen verklaart elkaar ongelovig baaaaz.
    Het is heel simpel hoor. Als jij jou religie kunt vinden in de Koran , dan ben je gelovig. Als jij jou religie niet kunt terug vinden in de Koran ben je een atheist.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Het is heel simpel hoor. Als jij jou religie kunt vinden in de Koran , dan ben je gelovig. Als jij jou religie niet kunt terug vinden in de Koran ben je een atheist.
    En als je je religie in de koran en de sunnah vindt ?

    wat ben je dan ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  7. #22
    -

    Reacties
    3.381
    25-05-2012

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Met de wil van Allah.
    Je geeft nog steeds geen antwoord. Als ik een vliegtuigbouwer vraag hoe een F-16 in elkaar zit dan volstaat zo'n antwoord ook niet, dan dient hij me uit te leggen welke stappen hij ondernomen heeft, welke materialen hij gebruikt heeft, etcetera.

    Dus nogmaals: hoe heeft de Koran jou bereikt?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    Dat zeg jij als ongelovige. De Koran verteld de islam van het begin tot het einde. Dat de religie van de soennieten er niet in voorkomt is de probleem van de atheistische soennieten en niet van mij.
    Een goede handleiding is een specifieke handleding. Een die elk persoon kan leiden naar het juiste resultaat. Met zoveel mensen op de wereld is het vanzelfsprekend dat niveaus veel zullen verschillen.
    If you 'don't know', Allah knows.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    En als je je religie in de koran en de sunnah vindt ?

    wat ben je dan ?
    De religie wat beschreven is in de sunnah , komt niet voor in de Koran. Alle madhabs zoals aleviet shia soenniet komen niet voor in de Koran. Daarom zijn al deze groeperingen atheïsten. Kortom , antwoord op je vraag: Het zijn atheïsten.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door JeWiltmeNiet Bekijk reactie
    Je geeft nog steeds geen antwoord. Als ik een vliegtuigbouwer vraag hoe een F-16 in elkaar zit dan volstaat zo'n antwoord ook niet, dan dient hij me uit te leggen welke stappen hij ondernomen heeft, welke materialen hij gebruikt heeft, etcetera.

    Dus nogmaals: hoe heeft de Koran jou bereikt?
    De Koran heeft mij bereikt met de wil van Allah. Want Allah zegt in de Koran dat hij de Koran zal beschermen. Alles wat Allah wilt zal gebeuren. De Koran is tot de dag van vandaag beschermd door Allah. Daarom is de Birmingham manuscript uit de periode van de profeet , hetzelfde als de Koran die wij vandaag in onze bezit hebben.

    De soennieten en sjieeten zijn kaffir en dus atheïst omdat zij boeken buiten de Koran als religie accepteren. Ze zien dat hun religie niet in de Koran voorkomt dus grijpen ze naar boeken die door de kuffar is geschreven , de hadith boeken.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    899
    03-07-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Een goede handleiding is een specifieke handleding. Een die elk persoon kan leiden naar het juiste resultaat.
    Dat is dus de Koran. Er is geen enkel ander weg dan de weg van Allah. De weg die de profeet ook volgde , de Koran.
    The Qur'an, the whole Qur'an, and nothing but the Qur'an.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    De religie wat beschreven is in de sunnah , komt niet voor in de Koran. Alle madhabs zoals aleviet shia soenniet komen niet voor in de Koran. Daarom zijn al deze groeperingen atheïsten. Kortom , antwoord op je vraag: Het zijn atheïsten.
    Je kan roepen wat je wilt maar heb je ook bewijs ?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  13. #28
    -

    Reacties
    3.381
    25-05-2012

    Citaat Geplaatst door Esmaeel Bekijk reactie
    De Koran heeft mij bereikt met de wil van Allah. Want Allah zegt in de Koran dat hij de Koran zal beschermen. Alles wat Allah wilt zal gebeuren. De Koran is tot de dag van vandaag beschermd door Allah. Daarom is de Birmingham manuscript uit de periode van de profeet , hetzelfde als de Koran die wij vandaag in onze bezit hebben.

    De soennieten en sjieeten zijn kaffir en dus atheïst omdat zij boeken buiten de Koran als religie accepteren. Ze zien dat hun religie niet in de Koran voorkomt dus grijpen ze naar boeken die door de kuffar is geschreven , de hadith boeken.
    Je kan dus geen antwoord geven op mijn vraag, wie heeft de Koran opgeschreven, wie heeft de Koran gestandaardiseerd, dus hoe heeft de Koran jou bereikt.

    Duidelijk, je weet het zelf niet.

  14. #29
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door JeWiltmeNiet Bekijk reactie
    Je kan dus geen antwoord geven op mijn vraag, wie heeft de Koran opgeschreven, wie heeft de Koran gestandaardiseerd, dus hoe heeft de Koran jou bereikt.

    Duidelijk, je weet het zelf niet.
    Hij weet het antwoord wel maar hij durft het niet te zeggen en durft het niet toe te geven want het antwoord is zijn ondergang.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #30
    Daughter of البد

    Reacties
    461
    29-01-2011

    For the love of Allah can anyone ban this?

    “Say: “O ‘Ibaadi (My slaves) who have transgressed against themselves (by committing evil deeds and sins)!
    Despair not of the Mercy of Allah, verily Allah forgives all sins. Truly, He is Oft-Forgiving, Most Merciful.” (39:53)