+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 21 van 21
    MVC Lid

Reacties
    70
    24-01-2018

Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    De VS schoffelt Turkije van de kaart, net zoals het Libie en Irak heeft verwijderd. In dit geval denk ik dat de Navo wel wil helpen, ook daar heeft Erdolf behoorlijk kwaad bloed gezet. Gisteren nog nabij Cyprus.

Wie hou je voor de gek man, Turkije valt Syrie en Irak aan op dit moment terwijl beide landen hebben aangegeven dat dit een oorlogsverklaring is. Iran kijkt de kat uit de boom maar ziet Turkije als een vijand. De Russen gaan land snoepen zodra het kan. De golflanden en Erdogan gaan ook niet echt lekker samen.

Turkije raakt meer en meer geisoleerd door een megalomane idioot aan het roer.
    Jij bent een idioot kontenlikkertje van öcalan.
    O jullie die geloven! Neemt niet de Joden en de Christenen als beschermers, zij beschermen elkaar. En wie van jullie hen als beschermers neemt: voorwaar, hij behoort tot hen. Voorwaar. Allah leidt het onrechtvaardige volk niet.
    Bron: De heilige Koran soera Al-Ma'idah vers 51.

MVC Lid

Reacties
    70
    24-01-2018

Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Hhhh was het maar waar

Realiteit is dat als Erdogan de amerikanen in de ochtend aanvalt hij in de middag op midan ta9sim wordt afgeknald.

Helaas is dit waar... de man is op één lijn met de yanks en heeft de gcc tegen zich. Dus die zouden hem als eerste helpen verwijderen.

Jammer dat ze geen 1 vuist kunnen maken. Iedereen wil zelf de baas spelen, niemand die gelijkwaardige regels oppert...
    Val dood kontenlikkertje van gülen. Dat hadden die amerikaanse honden van gülen al geprobeerd met die couppoging in 2016. Uiteindelijk werden ze allemaal op het taksimplein afgeknald. De amerikaanse honden moeten gülen nu beveiligen. De amerikaanse honden hopen dat gülen snel dood gaat.
    O jullie die geloven! Neemt niet de Joden en de Christenen als beschermers, zij beschermen elkaar. En wie van jullie hen als beschermers neemt: voorwaar, hij behoort tot hen. Voorwaar. Allah leidt het onrechtvaardige volk niet.

MVC Lid

Reacties
    1.898
    05-03-2017

We zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik denk niet dat Turkije hier met een positief resultaat uit gaat komen, een nieuwe genocide wordt niet geaccepteerd.

De EU is al geen optie meer, de Navo staat onder druk. Nah, Turkije moet het binnenkort alleen doen, ja ook de islamitische landen kotsen op Turkije, en dan zal vrij snel blijken hoe zwak het is in zijn eentje. Nogmaals, niet sterker dan Libie of Irak.

MVC Lid

Reacties
    2.733
    04-11-2016

We zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik denk niet dat Turkije hier met een positief resultaat uit gaat komen, een nieuwe genocide wordt niet geaccepteerd.

De EU is al geen optie meer, de Navo staat onder druk. Nah, Turkije moet het binnenkort alleen doen, ja ook de islamitische landen kotsen op Turkije, en dan zal vrij snel blijken hoe zwak het is in zijn eentje. Nogmaals, niet sterker dan Libie of Irak.

ben je weer fantasietjes aan het verkopen gekke henkie

MVC Lid

Reacties
    1.898
    05-03-2017

Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie

ben je weer fantasietjes aan het verkopen gekke henkie
    Mwah, ik bekijk de situatie gewoon op een reeele manier. Hier noemen we dat 'nuchter'. Linksom of rechtsom is Turkije de lul aan het einde van de rit zolang Hitler 2.0 daar de scepter zwaait.

Edit:
    Hier heb je nog zo'n gek, dacht ook dat hij de baas was: https://www.youtube.com/watch?v=yfAeMtcURg0

MVC Lid

Reacties
    70
    24-01-2018

Ik kots op jou achterlijke kontenlikkertje van gülen.