1. #16
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    een beweging die door een drugsdealer gefinancierd wordt , gekker kan het niet

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    dat zijn zaken waar hij amper wakker van ligt.

    Deze flikker heeft de subsidie fonds geplunderd met zijn brandstofbedrijven... daar zitten de grote klappen.

    400 hectare grond is voor hem wc papier. Moge Allah ta3ala hem doen vernietigen die kk vuile dief dat het is, en degene die hem kontdekking geven ook.

    Ik ben het zat ya akhi dat de tegenstellingen zo enorm zijn in Marokko dat het gewoon ziekelijk is..

    Degene die naar boven probeert te klimmen wordt keihard naar beneden getrapt door de kunstmatige monopolies in het land.
    baraka men hedra gawya a le7sewess, jij bent ziek in je hoofd

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Ik en de meeste Marokkanen liggen er wel wakker van.

    Hoe kan een corrupte minister een journalist laten opsluiten zonder dat er 1 haan naar kraait?
    je ligt er wakker als je vlooitjes op zijn

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    En waarom zou dat wel belangrijk zijn?
    jij bent een monfi9.

    je bent anti akhanouch, maar pro de drugsdealer uit roosendaal ,die honderden gezinnen kapot heeft gemaakt door hun kids drugs te verkopen .

    het separatisme gaat je kapot maken

  5. #20
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    jij bent een monfi9.

    je bent anti akhanouch, maar pro de drugsdealer uit roosendaal ,die honderden gezinnen kapot heeft gemaakt door hun kids drugs te verkopen .

    het separatisme gaat je kapot maken
    Je verzint dingen maar dat is normaal voor de stichter van de djaahili madhab.

    En wat is een monfi9 yal kassoul, schrijf de woorden op z'n minst correct, je hebt toch in Marokko op school gezeten? Of diende jouw hoofd daar alleen voor de stok van de leraar.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Oushen heeft nooit azulisten veroordeelt. Dat is mijn enige probleem met hem. Voor de rest op andere vlakken komt er wel wat zinnigs uit hem.

  7. #22
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Ik doe niet mee aan op marokko.nl verzonnen termen, dat heb ik vaak genoeg duidelijk gemaakt.

    Verder zal het mij weinig schelen of iemand van dit forum mij graag mag of niet want ik ben hier niet om vriendjes te maken. Bij uitloggen is het gewoon gedaan met wat hier gaande is.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  8. #23
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Azulisten te dom voor woorden...zijn er ook salamisten en ahlanisten? Ciaoisten en halloisten, privetisten en bonjouristen?
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    En waarom zou dat wel belangrijk zijn?
    mnl azouls denken nou eenmaal in hokjes lees bv reacties hierboven....ik ben er zelf geen voorstander van , maar helaas is dit wel hoe het hier gaat.

    zelfs hun meest gehate persoon M6 is van amazigh afkomst , maar dat moet je niet proberen uit te leggen aan een azoul

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door WilliamWallace Bekijk reactie
    Achrafe97
    niet onbelangrijk om erbij te vertellen dat hij een pure sousie is , dus iemand die amazigh thuis spreekt!

    swasa zijn gewoon goede handelaren......zit in hun genen"

    Regime-slaaf alert!! Doet er niet toe !!Jou koning msedies is een arabier die is nog veel hebberiger en corrupter dan menig dictator in noord-afrika. Het is zijn wanbeleid die voor ongelijkheid en oneerlijkheid heeft gezorgd in heel marokko.
    hij weet er gelukkig nog steeds voor te zorgen dat er geen achterlijke stammenoorlog ontstaat , dus koester hem nou maar...

    liever op deze voet dan wat onze grootouders graag deden , elkaars koppen inslaan...

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Inderdaad hypocrieten haten akanouch maar eeren wel de drugsdealende riffijnen .

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    3.019
    26-05-2017

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Inderdaad hypocrieten haten akanouch maar eeren wel de drugsdealende riffijnen .
    Wie is gevaarlijker?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door WilliamWallace Bekijk reactie
    Achrafe97
    hij weet er gelukkig nog steeds voor te zorgen dat er geen achterlijke stammenoorlog ontstaat , dus koester hem nou maar...

    liever op deze voet dan wat onze grootouders graag deden , elkaars koppen inslaan...""

    Jij snapt natuurlijk wel dat de enige reden hij en zijn corrupte famile nog aan de macht zijn .. komt door hulp vanuit buitenaf...Met name amerika en frankrijk. Dat is de enige reden ..als die 2 landen vallen dan valt het koningshuis en dan valt marokko ook ..Domino effect.. Die stammen oorlog die heeft hij veroorzaakt en het is in zijn voordeel! Jij bent bekend met de gezegde "verdeel en heers"? Wat marokko nodig heeft is een sterke leider. Die dikke plofkip zorgt veel onrust, ongelijkheid en corruptie in mijn geliefde marokko...Marokko is flink achteruit gegaan door zijn beleid.
    Record FDI in 2017, megaprojecten van miljarden euros, middeklasse die elke kwartaal groeit, armoede teruggeslonken, aantal miljonairs verviervoudigd, land open gemaakt voor toerisme dat in 2017 het grootste aantal bezoekers had ontvangen, export-producten economie ontwikkeld, ervoor gezorgd dat 30% van het energie uit Marokkaans bodem komt.

    Als jij hunkert naar de tijd van Hassan 2 dan ben je helemaal gek of dronken. Die was namelijk de reden waarom Marokkanen met de honderduizenden moesten optiefen naar Europa, Canada en de VS.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Ik kan me de oproeppolitie onder h2 nog herinneren waar je oren van je kop werden geslagen in Rabat

    Het land in idd vooruit gegaan, kan nog beter insha Allah. Maar belangrijkste is dat er tenministe gewerkt wordt aan verandering en er slim geinvesteerd wordt in innovatie.

    Economische model is goed, kan beter maar daar heb je meer funding voor nodig.
    Meer geld voor onderwijs is nodig. Marokko heeft een grote opgeleide workforce nodig anders blijft de status quo hetzelfde. Gelukkig hebben ze de problemen met start ups/sme's aangepakt. Dat is alvast een stap in de goede richting.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Neem niet weg dat deze Akhanoush getemd moet worden met wetgeving. Er moet een level playing field komen in Marokko in bepaalde sectoren. En daar klopt onze economische model weer niet helaas.

    Daar heb ik persoonlijk moeite mee en ben echt blij dat de subsidie fonds wordt afgeschaft om deze kk ezels kapot te maken.

    Rijk zijn mag, graag zelfs maar als je je niet kan gedragen en inhalig wordt mag je van mij omvallen
    Je kent mijn mening over Akkhanoush wel. Landbouw is een gesloten sector zou het niet handig zijn om het te openen? Zou dat goede gevolgen hebben?