1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    ^de gedachtegang van de doorsnee pvv/fvd stemmer.
    Ik denk dat je eerder kunt concluderen dat (veel) mensen nu eenmaal snel in de situatie kunnen komen dat haat (angst) ontstaat.
    Ik heb nog geen (grote) maatschappij kunnen vinden waar dat niet zo is.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Natuurlijk zullen de islamofoben de kleinzonen van de nsbers het gaan goed praten zoals de jodenvervolging hebben goed gepraat in de jaren 40 . Dat zit nou eenmaal in die ziekelijke westerse gedachtegoed alles wat niet in hun straatje past zal worden gedemoniseerd in de hoop mensen angst te aanjagen net zolang totdat jij het gewenste gladgestreken hiellenlikkende aapje die hun wensen te hebben .

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Laatst was er een aanslag gepleegd op een Islamitisch centrum in Warschauw. Geen enkele krant pikte dat op. Maar de kranten stonden wel vol over artikelen van die gekke gast die ramen insloeg van een Joods restaurant in Amsterdam.
    Laatst was er een kudde koeien ontsnapt in australie, geen enkele nedetlandse krand die er over bericht. Nu ontsnapt er slechts 1 koe in Nederland en bijne elke krand bericht er over.

    Blijft raar dat nederlandse media in eerste plaats over nederlands nieuws bericht....

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Laatst was er een kudde koeien ontsnapt in australie, geen enkele nedetlandse krand die er over bericht. Nu ontsnapt er slechts 1 koe in Nederland en bijne elke krand bericht er over.

    Blijft raar dat nederlandse media in eerste plaats over nederlands nieuws bericht....
    BS argument die je gebruikt.
    Heavy

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Beertje, ik heb een leven en ik hou v.an mijn leven, dit leven.
    Jouw leven zoekt naar de dood, en het leven na dit leven. Jouw versie van jouw geloof.

    Maakt me niet uit, wat kan mij het schelen hoe jij, en wat jij gelooft?

    Maar laat me alsjeblieft verschoond blijven van jouw domme kritiek en denigrerende opmerkingen, opvattingen over niet- of anders gelovigen.

    Los van jou persoonlijke aanvallen, ad hominem, op mij.


    Vergeet niet: ook jij draagt jouw steentje bij!

    https://www.rd.nl/vandaag/binnenland...caal-1.1406465
    Ik lees echt niks dus verspilde moeite kindermoordenaar oprotten van mij.
    Heavy

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    BS argument die je gebruikt.
    Net als jou niet onderbouwde reactie bedoel je?

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Bad move om de islamofoben van de ChristenUnie om wat tegen islamhaat te doen.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Sinds het begin van de mensheid? Grapjas!

    De mens bestond al tientallen eeuwen voordat de islam ontstond...
    De islam, lees: onderwerping aan de wil van de schepper, bestond vanaf de eerste mens.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Onderwerpen aan satan ook. Vandaar dat kuffar als noord/obb ongelovigen zijn.
    jazeker, dat bedoel ik ook met "vijandigheid". Die begon vanaf het moment dat de duivel gezworen had.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Het is immers al een hele lange tijd dat europa goeie genocide tocht heeft gehouden laatste keer waren dat de joden in de jaren 40 en nog mooier is het nazipropaganda in de jaren om de genocide op de joden goed te praten . Nou anno 2018 is jood vervangen met moslim het is dezelfde spel wat de blanke facisten als sinds de tijd dat ze naar noord en zuid amerika gingen om daar de indianen uit te roeien .

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Het is immers al een hele lange tijd dat europa goeie genocide tocht heeft gehouden laatste keer waren dat de joden in de jaren 40 en nog mooier is het nazipropaganda in de jaren om de genocide op de joden goed te praten . Nou anno 2018 is jood vervangen met moslim het is dezelfde spel wat de blanke facisten als sinds de tijd dat ze naar noord en zuid amerika gingen om daar de indianen uit te roeien .
    " nog mooier is het nazipropaganda in de jaren om de genocide op de joden goed te praten"

    Dan heb jij daar zeker een voorbeeld van.
    Een klein voorbeeld waar ook maar ergens genocide wordt goed gekeurd.
    Zelfs de Nazis wisten beter als dat....

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Wat nazi's deden was nodig. Daar zullen de joden het wel mee eens zijn

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Het nieuwe kwaad... zullen we 1400 jaar over en weer ellende even opsommen? Niets nieuws aan, het is een menselijke eigenschap om mensen die vreemd zijn met wantrouwen te benaderen, zeker als ze bovenmatig ellende produceren.
    Even wachte Abdul, je bedoelt wanneer ze bovenmatig vaak negatief in het nieuws komen, dat gebeurt trouwens ook telkens weer met alle andere groepen die in de menselijke geschiedenis door een meerderheid werden verkettert..... zo werden Joden als buitengewoon geldgierig (en dus kapitalistisch crimineel) afgeschildert, de Chinzen in de begin jare 1900, Het gele kwaad (ook wel het Chinezenprobleem genoemd), stak ook met kop en schouders uit mbt criminaliteits cijfers, de Italianen in de jaren 50/60 de maffiozo spaghettievreters kwamen er op crimineelgebied ook niet echt goed af... wil je nog meer voorbeelden ? We hebben nu naast de Marokkanen/Turken nu ook de Polen en de Roemenen die blijkbaar een probleem vormen in Nederland....allen buitengewoon crimineel, oh en dan ben ik de Antilianen nog vergeten.... maar nee de Moslims die moeten het onderspit delven. Kortom jouw conclusie dat het (zeker) komt omdat ze bovenmatig ellende produceren is harstikke fout, het is gewoon vreemdelingen haat (nu dus in de vorm van Moslimhaat) niets meer en niets minder. Met inderdaad altijd weer dezelfde constructies, de gewone man wijs maken dat een bepaalde groep bovenmatig ellende produceren....

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    " nog mooier is het nazipropaganda in de jaren om de genocide op de joden goed te praten"

    Dan heb jij daar zeker een voorbeeld van.
    Een klein voorbeeld waar ook maar ergens genocide wordt goed gekeurd.
    Zelfs de Nazis wisten beter als dat....
    Kijk naar de nazipropaganda in de jaren 30 hoe ze de joden demoniseren om ze later uit te roeien. Zelfde tactiek die de westerlingen gebruikte in noord zuid amerika en australlie om de land te stelen om daarna de mensen uit te roeien .

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Kijk naar de nazipropaganda in de jaren 30 hoe ze de joden demoniseren om ze later uit te roeien. Zelfde tactiek die de westerlingen gebruikte in noord zuid amerika en australlie om de land te stelen om daarna de mensen uit te roeien .
    het is een allom helaas wereldbekende maar vooral menselijke techniek, een bevolkingsgroep wordt zwart gemaakt vooral mbt criminaliteit maar ook met (over)sex(t zijn), het verkrachten van de schone reine eigen meisjes natuurlijk, zie je nu ook weer terug, het bekende na sissen, en voor **** uitschelden enzo, handtastelijk zijn, verkrachten (denken dat de vrouw onderdaning moet zijn enzo) dat zijn dingen die blijkbaar maar voor één bepaalde groep zijn weggelegd.....althans dat probeert met de gewone man wijs te maken...