1. #166
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014


    Nuaim Ibn Hammed reported on his chain of narration on the authority of Abdullah Ibn Masood, that the Messenger of Allah (Peace and Blessings Be Upon him) said: "The Romans will attack those Arabs who reside in their land,until not a single Arab man or woman or child remains in their land but that they shall be killed by the Romans."
    (Kitab Al Fitan, Bab Al Aamaq wa fath al Constantiniya, page 260)

  2. #167
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014


    Nuaim Ibn Hammed reported on his chain of narration on the authority of Abdullah Ibn Masood, that the Messenger of Allah (Peace and Blessings Be Upon him) said: "The Romans will attack those Arabs who reside in their land,until not a single Arab man or woman or child remains in their land but that they shall be killed by the Romans."
    (Kitab Al Fitan, Bab Al Aamaq wa fath al Constantiniya, page 260)

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Nou ja...
    Deze smerige uitspraken worden gedaan door een kleine minderheid van de meerderheid.
    Net als de smerige uitspraken van leden hier gedaan worden door een kleine minderheid
    van een minderheid. Maar dat maakt de uitspraken niet minder smerig!

    Verder geloofde ik je wel, maar ik had nooit gezocht voor zulke uitspraken.
    Ze staan wel erg netjes bij elkaar uitgezocht.

    Ik lees nooit de comments van iets wat bij de PVV of Baudet hoort.
    Daar heb ik totaal niets mee namelijk.

    En de tegenpolen van de PVV en Baudet zien we op dit forum voorbij komen.
    Ik discusseer regelmatig (de laatste tijd) op PVV sites (omdat ik vind dat ik toch iets moet doen, die club wordt steeds groter en ik wil niet bij de zwijgende meerderheid horen) heb de FdP sites nog niet bezocht maar wat niet is kan nog komen

    de uitspraken zijn even smerig ja maar als het door een steeds grotere groep binnen een meerderheid gebeurt kan dat veel ergere gevolgen hebben... dat is het verschil.

  4. #169
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Ik discusseer regelmatig (de laatste tijd) op PVV sites (omdat ik vind dat ik toch iets moet doen, die club wordt steeds groter en ik wil niet bij de zwijgende meerderheid horen) heb de FdP sites nog niet bezocht maar wat niet is kan nog komen

    de uitspraken zijn even smerig ja maar als het door een steeds grotere groep binnen een meerderheid gebeurt kan dat veel ergere gevolgen hebben... dat is het verschil.
    Wat me zo opvalt is dat het niveau van zulke comments zo laag is.

    Dat zie je in die moslimhaat comments.
    Kijk maar eens naar comment #166.
    Arabies... Kom op zo een heeft de lagere school nooit
    afgemaakt.

    En dat zie je hier ook. Kijk maar eens de leden die
    de meeste haat uitkosten, zijn vaak ook vrij van enige intellect.
    En dat is dan heel duidelijk aan de inhoud te zien, en niet
    weten welk lidwoord wanneer gebruikt moet worden.

    Dat is de enige troost die ik zo meteen kan vinden na het
    lezen van zulke smeerlapperij.

    "ik wil niet bij de zwijgende meerderheid horen"
    En hier heb je wel zeker een punt. Daar ga ik zelf ook
    eens over nadenken. Thanks!

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    1.094
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Hunnie doen het ook
    Ja dus ook niet zeuren dan over moslimhaat.
    Hier turkse politicie komen in Duitsland voor de veiligheids conferentie noemen Cem Özdemir van der Grünen terrorist.
    Deze Cem is vast Koerd, resultaat overal politie die de man moet bewaken.

    https://www.welt.de/politik/article1...ter.shared.web
    No religions of the world is higher than humanity.

  6. #171
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie

    Nuaim Ibn Hammed reported on his chain of narration on the authority of Abdullah Ibn Masood, that the Messenger of Allah (Peace and Blessings Be Upon him) said: "The Romans will attack those Arabs who reside in their land,until not a single Arab man or woman or child remains in their land but that they shall be killed by the Romans."
    (Kitab Al Fitan, Bab Al Aamaq wa fath al Constantiniya, page 260)
    Als ik dit citeer aan mijn broeders en zusters word ik voor gek uitgemaakt. Hijra is verplicht en aansluiten bij de Khilafaat en bay3a geven aan de Ameer is een plicht voor elke moslim. Doet een moslim dit niet zal hij hier op aarde en in het Hiernamaals het moeten ontgelden. Een moslim hoort te houden van de shariah en hij hoort te houden van de mujahideen die daarvoor willen strijden. Een moslim hoort wakker te zijn en hij hoort zijn vijanden te herkennen. Varkens haatten is een plicht aangezien wij weten wat zij willen doen met ons. Zij hebben immers de oorlog verklaard aan ons en niet andersom.

    Jij citeert dit maar jij bent totaal ongeloofwaardig aangezien jij de mujahideen uitspuugt. Jij bent een rat.

  7. #172
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Wat me zo opvalt is dat het niveau van zulke comments zo laag is.

    Dat zie je in die moslimhaat comments.
    Kijk maar eens naar comment #166.
    Arabies... Kom op zo een heeft de lagere school nooit
    afgemaakt.

    En dat zie je hier ook. Kijk maar eens de leden die
    de meeste haat uitkosten, zijn vaak ook vrij van enige intellect.
    En dat is dan heel duidelijk aan de inhoud te zien, en niet
    weten welk lidwoord wanneer gebruikt moet worden.

    Dat is de enige troost die ik zo meteen kan vinden na het
    lezen van zulke smeerlapperij.

    "ik wil niet bij de zwijgende meerderheid horen"
    En hier heb je wel zeker een punt. Daar ga ik zelf ook
    eens over nadenken. Thanks!

  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Ja dus ook niet zeuren dan over moslimhaat.
    Hier turkse politicie komen in Duitsland voor de veiligheids conferentie noemen Cem Özdemir van der Grünen terrorist.
    Deze Cem is vast Koerd, resultaat overal politie die de man moet bewaken.

    https://www.welt.de/politik/article1...ter.shared.web
    jij snapt het nog steeds niet, het gaat over een meerderheid tov een minderheid en de eventuele gevolgen die dat kan hebben..... dat dezelfde problemen zich voordoen in ok omdat jij dat wilt Turkije ja je hebt gelijk in, ook daar is een meerderheid die een minderheid verkettert... precies hetzelfde systeem.... zijn ook mensen Turken....

    en verder mbt jouw berichtjes want jij kan echt extreemrechts niet veroordelen ga terug naar steengeil, of PVV aanhangers ook zo'n fijne club namelijk....

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    3.645
    05-10-2005

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Moslimhaat is normaal en niemand hier gaat er wat aan doen want Armageddon komt eraan.



    الحمد لله
    - عداوة الكفار من أهل الكتاب , والمشركين , والمنافقين للمؤمنين قائمة إلى أن تقوم الساعة ، وصراع الحق والباطل باق إلى أن يرث الله الأرض ومن عليها ، كما قال سبحانه : ( ولا يزالون يقاتلونكم حتى يردوكم عن دينكم إن استطاعوا ومن يرتدد منكم عن دينه فيمت وهو كافر فأولئك حبطت أعمالهم في الدنيا والآخرة وأولئك أصحاب النار هم فيها خالدون ) البقرة / 217.

    - ولما كان الإسلام يحكم المؤمنين بالعدل ويعطي كل ذي حق حقه ، وهم لا يريدون ذلك ، لذلك اجتهدوا في محاربة الدين ورد الحق بالباطل ، ولكن هيهات . فالدين باق والله متم نوره ولو كره الكافرون ، قال تعالى : ( يريدون ليطفئوا نور الله بأفواههم والله متم نوره ولوكره الكافرون ، هو الذي أرسل رسوله بالهدى ودين الحق ليظهره على الدين كله ولو كره المشركون ) الصف /7-9 .

    - إن الكفار يريدون أن تقف أمم الأرض في الكفر صفاً واحداً : ( ودوا لو تكفرون كما كفروا فتكونون سواء ) النساء / 89 .

    - والذين كفروا ينفقون أموالهم للصد عن سبيل الله , في كل زمان ومكان ، لنشر الفساد وإشعال الحروب وقتل المؤمنين ، ويأبى الله إلا أن يخذلهم وينصر دينه كما قال سبحانه : ( إن الذين كفروا ينفقون أموالهم ليصدوا عن سبيل الله فسينفقونها ثم تكون عليهم حسرة ثم يغلبون والذين كفروا إلى جهنم يحشرون ) الأنفال/36 .

    - وقد أخبر الله عن شدة عداوة الكفار للمسلمين بقوله : ( ما يود الذين كفروا من أهل الكتاب ولا المشركين أن ينزل عليكم من خير من ربكم والله يختص برحمته من يشاء والله ذو الفضل العظيم ) البقرة/105 .

    - والكفار مهما عملوا فعداوتهم لا تنقطع ، فهم وإن نطقت ألسنتهم بالموادعة ، فإن قلوبهم تأبى إلا الغدر والكيد للإسلام وأهله : ( كيف وإن يظهروا عليكم لا يرقبوا فيكم إلاً ولا ذمة يرضونكم بأفواههم وتأبى قلوبهم وأكثرهم فاسقون ) التوبة/8 .

    - والمنافقون كفار بين المسلمين ، البغضاء تبدو من أفواههم ، والحقد يملأ قلوبهم ، ولكن الله لهم بالمرصاد ، كما قال سبحانه : ( إن تمسسكم حسنة تسؤهم وإن تصبكم سيئة يفرحوا بها وإن تصبروا وتتقوا لا يضركم كيدهم شيئاً إن الله بما يعملون محيط ) آل عمران/120 .

    - وأهل الكتاب يكفرون بآيات الله ، ويلبسون الحق بالباطل ، ويكتمون الحق ويكيدون للإسلام ، ليردوا المسلمين عن دينهم كما أخبر الله عنهم بقوله : ( يا أهل الكتاب لم تكفرون بآيات الله وأنتم تشهدون ، يا أهل الكتاب لم تلبسون الحق بالباطل وتكتمون الحق وأنتم تعلمون ، وقالت طائفة من أهل الكتاب آمنوا بالذي أنزل على الذين آمنوا وجه النهار واكفروا آخره لعلهم يرجعون ) آل عمران/72 .

    - وقد بين الله بالنص الصريح أن طاعة الكفار مهما كانت سببٌ للهلاك والخسارة وأن طاعته سبحانه هي سبيل العز والنصر والتمكين كما قال سبحانه : ( يا أيها الذين آمنوا إن تطيعوا الذين كفروا يردوكم على أعقابكم فتنقلبوا خاسرين بل الله مولاكم وهو خير الناصرين ) آل عمران/149.

    - وجميع الكفار من أهل الكتاب والمشركين والمنافقين كلهم أعداء للمسلمين فلا يجوز الاعتماد عليهم ، أو الركون إليهم كما قال سبحانه : ( ولا تركنوا إلى الذين ظلموا فتمسكم النار وما لكم من دون الله من أولياء ثم لا تنصرون ) هود/113 .

    - وقد حذرنا الله من اتخاذ الكافرين أولياء من دون المؤمنين ، فإن خاف المسلمون شرهم جاز اتقاء شرهم بالظاهر ، مع بغضهم بالباطن كما قال سبحانه : ( لا يتخذ المؤمنون الكافرين أولياء من دون المؤمنين ومن يفعل ذلك فليس من الله في شيء إلا أن تتقوا منهم تقاة ويحذركم الله نفسه وإلى الله المصير ) آل عمران/28 .

    - وحذرنا الله من موالاة اليهود والنصارى ، وبين أن من والاهم كان منهم فقال : ( يا أيها الذين آمنوا لا تتخذوا اليهود والنصارى أولياء بعضهم أولياء بعض ومن يتولهم منكم فإنه منهم إن الله لا يهدي القوم الظالمين ) المائدة/51 .

    - وجميع الكافرين من أهل الكتاب والمشركين والمنافقين كلهم يوم القيامة في جهنم كما قال تعالى : ( إن الذين كفروا من أهل الكتاب والمشركين في نار جهنم خالدين فيها أولئك هم شر البرية ) البينة/ 6.

    - والكفار واليهود هم أحرص الناس على الحياة ، لأنهم يعلمون أنه لا حظ لهم في الآخرة ، فهم يكرهون الموت خوفاً مما بعد الموت كما قال سبحانه عن اليهود والمشركين : ( ولتجدنهم أحرص الناس على حياة ومن الذين أشركوا يود أحدهم لو يعمر ألف سنة وما هو بمزحزحه من العذاب أن يعمر والله بصير بما يعملون ) البقرة/96 .
    من كتاب أصول الدين الإسلامي تأليف الشيخ محمد بن ابراهيم التويجري

  10. #175
    MVC Lid

    Reacties
    3.645
    05-10-2005

    In bovenstaande tekst veertien aya s van Allah 3aza wa jal,de blijvende haat jegens Islam en Moslims door ongelovigen is onvermijdelijk.
    Al Baqara 96,105 en 217,Asaf 7-9,A Nisaa 89,Al Anfaal 36 A Tawbah 8,Aal Imran 28,72,120 en 129,Hoed 113,Al Maida 51,en Al Bayina 6

  11. #176
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    De Moslims ook nog niet dus waarom zou het dan anders zijn? Trouwens de Chinezen zijn wel gedeporteerd en in ( concentratie)kampen gezet….weliswaar niet in zulke groten getallen als tijdens WOII maar toch, heeft wellicht iets met de periode te maken, begin 1900 toen dachten ze nog echt dat je “het probleem” zo kon oplossen. De Italianen hebben geluk gehad dat Italië zelf rijker is geworden (Europese uni is daar niet geheel onschuldig in) vandaar dat er minder gelukzoekers kwamen en vandaar dat anderen weer teruggingen…. Misschien moet Marokko ook maar gewoon in de Europese Uni Ik heb deze voorbeelden gegeven om aan te tonen dat dit soort vreemdelingenhaat (angst) telkens weer terugkomt op exact dezelfde manier met exact dezelfde gevolgen oorzaken en oplossingen maar de boosdoender zijn echt wel de angstige vreemdelingenhaters en niet de verketterde groep zelf, niet de Chinezen, niet de Italianen en ook de Marokkanen niet
    Door de eeuwen heen is er wereldwijk wel vaker mensen gedeporteerd, en daarvoor hete het nog verbanning. Niets nieuws, wat dat betreft, maar doelde inderdaad meer op de route zoals we die uit WO2 kennen.

    Liever Marokko bij de EU dan Turkije, maar dat is niet zozeer economisch, maar simpelweg omdat de één een veel stabieler land is dan de ander. Echter zou ik beide niet aanraden, te arm en dus niet in het voordeel van die landen, of voor de EU. Naast elkaar met elkaar handelen is gezonder.

    Zou het niet zo kunnen zijn dat de problemen ook een terugkerend fenomeen zijn? Vreemdelingen die oververtegenwoordigd zijn in de ellende en dus snel ongewenst zijn.
    Het is maar net welke volgorde je oorzaak gevolg wilt zien.


    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Da’s dus niet waar Abdul de autochtonen zijn in absolute getallen namelijk nog steeds in de meerderheid, de verschillen liggen op relatief nivo en dat verschil op relatief nivo zie je ook terug bij de sociale status, scholing. Om het even kracht bij te zetten even wat cijfers welliswaar uit België maar dat maakt niet uit, ook in België zitten relatief veel buitenlanders vast maar zijn de autochtone belgen nog steeds in de meerderheid. http://www.npdata.be/Data/Gevangenis...eroordeeld.htm
    Zou vreemd zijn als autochtonen niet de meerderheid hebben, iedere derde generatie is autochtoon, de zouden generatie 1 en 2 zo een 13 miljoen mensen moeten omvatten, wat is nogal veel in +/- 40 jaar.
    Ofwel Nederland zal altijd in meerderheid autochtoon zijn, of die meerderheid dat er heel anders uitziet en grotendeels uit andere landen komt doet er voor die cijfers niet toe.

    In NL is de gevangenis populatie zo uit het blote hoofd 45% allochtoon, terwijl Nederland 23% allochtoon is.
    België lijkt daarin niet veel anders te zijn.

    Als we laag opgeleide arme autochtonen, naast laag opgeleide arme allochtonen zetten hebben we nog steeds een groot verschil.
    Zet je arm en de rest naast elkaar is dat verschil ineens een stuk minder duidelijk.

    Mooi voorbeeld, Marokkaanse joden die naar Israël zijn gegaan werden niet al te best behandeld, en kleedjes weven in een maatschappij waar men zich richt op technologie maakte van hen ook niet de meest succesvolle mensen. Waren deze joden 6x crimineler dan andere Israëli? Nope, en die hadden het echt stukken rotter dan migranten in Nederland.


    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Je begeeft je op heeeeeeeel glad ijs, Abdul….bovendien spreekt het elkaar tegen….
    Als mensen alleen maar leuke dingen horen over allochtonen, waarom zou men dan denken, bah die rot allochtonen? Dat bedoelde ik dus.


    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Want Hitler is weldegelijk over gegaan tot een poging tot uitroeing van een groep mensen en dat was niet de fout van die betrokken mensen, die hebben echt niet hun best gedaan om volgens de vooroordelen te leven laat staan dat deze groep op had moeten staan om hun eigen groep te veroordelen voor wat zij deden (of niet deden)
    Dat Hitler een extreme mafkees was, was denk ik voor iedereen duidelijk. Maar zoals eerder gezegd, als Hitler alleen leuke dingen over joden had gehoord had hij misschien nog wel die keuze gemaakt, maar dan stond hij ook alleen.
    Gemiddelde mens valt niet voor zomaar een verhaal, roodharigen zijn trouwens kinderen van de duivel, dus daar moeten we een oplossing voor verzinnen. Tenzij ik ineens allemaal voorbeelden weet van roodharigen die kinderen offeren enz, enz, geloofd denk ik niemand dat. Het is wel zo, dat als je het vaak genoeg herhaalt de gedachte meer geaccepteerd word, maar gezien mensen niet geheel achterlijk zijn houd het daar ook wel op.

    Wil je mooi voorbeeldje van manipulatie? Zeg deze maar eens hardop tegen iemand:
    De lichaamstemperatuur van een kip.
    De lichaamstemperatuur van een kip.
    De lichaamstemperatuur van een kip.
    Roodharigen zijn kinderen van de duivel.
    Iets met wat ze "cognitieve luiheid" noemen.


    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Ik vind Allochtonen helemaal niet zielig, want ik weet dat jij dat daarom schrijft…
    Ik zei het meer omdat veel politieke partijen in dit land (o.a. D66, GroenLinks, PvdA) allochtonen minachten en dus ongevraagd gaan helpen i.p.v. ze zien als volwaardige mensen die zelf hun problemen op kunnen lossen. Iets met aangeleerd slachtofferschap en aangeleerde hulpeloosheid.


    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Nou dan wat zeuren die racisten dan ?
    "Racisten" als je het zo noemen wilt, zeuren omdat die andere groep continu de ellende bevestigd. Volgens mij was dat zo een beetje de helft van mijn hele thema.
    De vraag kan je ook omdraaien, waarom wil niet iedereen verbetering i.p.v. zich te focussen op hen die de problemen zien en benoemen? Zou nogal ontwapenend zijn.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  12. #177
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door aziz001 Bekijk reactie
    In bovenstaande tekst veertien aya s van Allah 3aza wa jal,de blijvende haat jegens Islam en Moslims door ongelovigen is onvermijdelijk.
    Al Baqara 96,105 en 217,Asaf 7-9,A Nisaa 89,Al Anfaal 36 A Tawbah 8,Aal Imran 28,72,120 en 129,Hoed 113,Al Maida 51,en Al Bayina 6
    lees eens de volgende Boeken van Lucas Catherine..
    Morisco's - Een vergeten etnische zuivering in Andaloesië.
    Van Morendoders tot botsende beschaving..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #178
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Allemaal niet netjes, maar is het haat of gericht op een specifiek iets, immers ontbreekt de inhoudelijke context (er staat hoogstens een referentie onder). Als men reageert op een aanslag kan je andere reacties verwachten dan op Rachid opent zijn 2e pannenkoekenhuis... al zitten er wel heel lelijke tussen, paar zijn vergeten hun medicatie in te nemen vrees ik


    Citaat Geplaatst door Wijzedwaas Bekijk reactie
    Beetje wat je bij die linkse gekkies nu ziet gebeuren met Anne Fleur Dekker.

    Groepsdruk.
    An is nogal bedreigd, haar Algerijnse vriend heeft haar gedumpt nadat die zijn papieren had, en heeft nu haar toon gematigd omdat ze zo niet verder wilt en ook wel inziet dat ze wat kort door de bocht was.


    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Het is voor sommigen echt heel moeilijk om gedrag van extreemrechts gewoon af te keuren... ze bagataliseren het dan liever maar weer...
    Komt denk ik omdat ze ermee vereenzelvigd worden door partijen waar ze kritiek op hebben. Dan krijg je twee kampen en ben je voor of tegen, en dan word het lastig om de eigen groep af te keuren, ook als je het niet met ze eens bent.

    ps. hunnie doen het ook!!!
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  14. #179
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Het is zoals de blanken zeggen bij de opmerking van trump over de shithole landen . Dat is wat wij binnenhuis en in de cafe zeggen en eindelijk hebben we een racistische president die zegt wat wij denken .

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Allemaal niet netjes, maar is het haat of gericht op een specifiek iets, immers ontbreekt de inhoudelijke context (er staat hoogstens een referentie onder). Als men reageert op een aanslag kan je andere reacties verwachten dan op Rachid opent zijn 2e pannenkoekenhuis... al zitten er wel heel lelijke tussen, paar zijn vergeten hun medicatie in te nemen vrees ik




    An is nogal bedreigd, haar Algerijnse vriend heeft haar gedumpt nadat die zijn papieren had, en heeft nu haar toon gematigd omdat ze zo niet verder wilt en ook wel inziet dat ze wat kort door de bocht was.




    Komt denk ik omdat ze ermee vereenzelvigd worden door partijen waar ze kritiek op hebben. Dan krijg je twee kampen en ben je voor of tegen, en dan word het lastig om de eigen groep af te keuren, ook als je het niet met ze eens bent.

    ps. hunnie doen het ook!!!
    Ik kan er het er niet meer dan eens mee zijn, maar kijk eens voor de lol op forums e.d. van >PVV aanhangers of zoiets dan heb je helemaal geen aanslag nodig om dit soort uitspraken te lezen.... de meeste van deze reacties zijn dan ook reacties op de aankomde bouw van een Moskee, nix aanslag dus....ok ook geen Pannekoekenhuis maar toch....echt er gaat een extreem rechtse wereld voor je open als even op dat soort forums/facebookpagina's kijkt...........