1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Kopschoppers vallen politieagenten aan tijdens carnavalsfeest(feest voor het vasten)

    https://www.ad.nl/binnenland/kopscho...ssen~a3bb6ecc/
    Twee politieagenten zijn afgelopen nacht zwaar mishandeld door een groep carnavallers in Vaassen. Eén agent werd tegen de grond gewerkt en meerdere keren tegen het hoofd geschopt. Pas na een waarschuwingsschot en het richten van vuurwapens op twee verdachten kreeg de politie de situatie onder controle
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Op vette dinsdag (voor de vasten) werd al het vet dat er in huis was opgemaakt omdat het anders zou bederven. De vasten is ter herdenking van de 40 dagen die Jezus volgens het Nieuwe Testament in de woestijn vastte en tevens tot bezinning op de christelijke kernwaarden.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Op vette dinsdag (voor de vasten) werd al het vet dat er in huis was opgemaakt omdat het anders zou bederven. De vasten is ter herdenking van de 40 dagen die Jezus volgens het Nieuwe Testament in de woestijn vastte en tevens tot bezinning op de christelijke kernwaarden.
    liefde en vrede uit het midden oosten getransformeerd in het westen in agressie

    vraag me af waar ligt het probleem ? het westen ?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Dronken malloten.
    Hard straffen zou ik zeggen.

    Overigens vermoed ik dat de meeste carnaval vierders geen idee hebben wat het inhoudt.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    De meeste carnavalvierders vieren het niet vanwege religie sterker nog de meeste weten niet eens wat het inhoudt.