+ Reageer
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 41
    MVC Lid

Reacties
    48
    28-04-2016

bekeerling? maar hij heeft wel intresse in een vrouw als jou die HEM zoekt bitch please we kennen deze acties al te goed..
    als hij bekeerd is weet ie wat voor getuigenis hij heeft afgelegt ..en gaat ie voor iemand met een HIJAB hij is bekeerd naar de islam toch
    naar het marokkaans zijn..deze gast gaat met mocros om en heeft geld rijd golf hij pakt die mocrochiks weet precies wie..die mocrochiks
    die denken dat ze wat uit hem kunnen halen..hij speelt de spelletje mee of geeft ze een 100 voor het krikke

MVC Lid

Reacties
    674
    14-05-2012

onze meghrabiaat...wat sommige bezighoudt

een wesly zegt ze
    Hindoestanen die op de PVV stemmen beroepen zich op hindoenationalistische ideeën over moslims: hindoes die de moslims zien als bezetters en onderdrukkers van hindoes, India en mogelijk straks de rest van de wereld als ze niet worden gestopt. Zij kregen dat mee in hun opvoeding met eeuwenoude verhalen over de islamitische overheersing van Azië, zoals de mogols in India die hindoeschatten vernietigden.
    TJAH HITLER HEEFT ZIJN HAKENKRUIS TE DANKEN AAN HINDUS

MVC Lid

Reacties
    4
    04-01-2018

Leef en laat leven zegt ze dan hahahhahahahahaha !!! Yeah right!! De islam is volgens jou gekomen door te leren aan de mens leef en laat leven! Schuif al die regels maar ij de prullenbak yek! Ewa als dat zo is, dan moet je ook accepteren dat als je zoon homo wordt of je dochter een ho of lesbi!! Kijken of die leef en laat leven nog intact bljjft bij jou...kennis is ver te zoeken bij sommige mensen

MVC Lid

Reacties
    19
    04-07-2014

Tfoe op jouw soort bah

MVC Lid

Reacties
    9
    30-11-2013

Weet je wat zo grappig is. Jullie hebben zomaar conclusies getrokken over mij en over deze hele Wesley. Jullie kennen mij niet en hem niet. Maar in jullie gedachte gang ben ik een afvallige en is wesley helemaal niet beleerd voor de juiste redenen. En opeens is iedereen internet imam. Missen moeten jullie i.p.v. zomaar dingen bedenken wat je nergens terug kan lezen of weten van mij of van wesley. Een hobby zoeken of gewoon bezig zijn met jezelf. En nogmaals als je niks relevants kan zeggen hou het asjeblieft voor je. We weten het nu wel. Als jullie echt zo op oorlogspad zijn. Heb nog een paar andere topics gezien waar jullie echt op moeten reageren in plaats op de mijne. Dank is groot fijne dag allemaal

Nobody

Reacties
    30.558
    16-02-2007

Citaat Geplaatst door Sportief25 Bekijk reactie
    bekeerling? maar hij heeft wel intresse in een vrouw als jou die HEM zoekt bitch please we kennen deze acties al te goed..
    als hij bekeerd is weet ie wat voor getuigenis hij heeft afgelegt ..en gaat ie voor iemand met een HIJAB hij is bekeerd naar de islam toch
    naar het marokkaans zijn..deze gast gaat met mocros om en heeft geld rijd golf hij pakt die mocrochiks weet precies wie..die mocrochiks
    die denken dat ze wat uit hem kunnen halen..hij speelt de spelletje mee of geeft ze een 100 voor het krikke
    En als je een zuster leert kennen die geen hijaab draagt zou je haar dan ook weigeren? Als zij ook een bekeerling is bv. Want zij weet ook de plichten van de islam. Is een oprechte vraag

Nobody

Reacties
    30.558
    16-02-2007

Mocht deze wesley echt een oprechte moslim zijn. Zou ik me diep schamen als broeder/zuster zijnde als je zo spreekt over iemand van de ummah. Hem beoordelen zonder hem te kennen. Hij heeft iedergeval hassanaats. En jullie woorden worden genoteerd door de engelen.

MVC Lid

Reacties
    19
    23-05-2015

Dit is een Marokkaanse **** die voor doe als een boy. Bamikip veel succes einde tropic x

MVC Lid

Reacties
    48
    28-04-2016

Citaat Geplaatst door Nadiine_ Bekijk reactie
    En als je een zuster leert kennen die geen hijaab draagt zou je haar dan ook weigeren? Als zij ook een bekeerling is bv. Want zij weet ook de plichten van de islam. Is een oprechte vraag
    Een man staat emotioneel sterker in zijn schoenen
    de vrouw word naar de kant van de man getrokken..als zij geen hijaab draagt dan zal ze het naar mate van de tijd wel doen..

(reden van waarom een man een vrouw mag bekeren en een vrouw een man niet) reden waarom moslimas die met kuffaar gaan afstand nemen van de islam bewust of onbewust..

en deze zwerver schreeuwt wel dat iedereen geen mening moet hebben en etc ..dit is en blijft MAROKKO.NL als jij tusse de marokkaanse mannen om een Wesley delano sergio jim rick gaat roepen die je zoekt
    kan je dit verwachten eh zwerver ..jij bent de stereotype magrebia in mijn ogen..

MVC Lid

Reacties
    48
    28-04-2016

Citaat Geplaatst door Nadiine_ Bekijk reactie
    Een man staat emotioneel sterker in zijn schoenen
    de vrouw word naar de kant van de man getrokken..als zij geen hijaab draagt dan zal ze het naar mate van de tijd wel doen..

(reden van waarom een man een vrouw mag bekeren en een vrouw een man niet) reden waarom moslimas die met kuffaar gaan afstand nemen van de islam bewust of onbewust..

en deze zwerver schreeuwt wel dat iedereen geen mening moet hebben en etc ..dit is en blijft MAROKKO.NL als jij tusse de marokkaanse mannen om een Wesley delano sergio jim rick gaat roepen die je zoekt
    kan je dit verwachten eh zwerver ..jij bent de stereotype magrebia in mijn ogen..

MVC Lid

Reacties
    73
    18-06-2017

Andere rassen ****** marokaanse sletjes kapot en marokaanse homo’s betalen trouwfeest voor zo n ho

MVC Lid

Reacties
    9
    30-11-2013

Ik verbaas me toch over hoe gefrustreerd sommige mannen reageren. Omdat ik een Nederlandse jongen zoek. De grap hij is gewoon moslim jullie weten niks over hem of mij. Ga me ook niet proberen te verdedigen want deze probleem ligt echt bij jullie en niet bij mij. De conclusies die mensen trekken uit informatie die ik niet heb gegeven is ook heel bizar. Het zit heel diep waarschijnlijk bij sommige. Ik weet ook niet hoe oud mensen zijn of de levenservaring die jullie hebben maar. Maar jullie schreeuwen het hardst over islam maar ala jullie wisten wat t was had je nooit geschreven wat je had geschreven.

Maar goed dit komt vast ook niet door bij jullie. En met jullie bedoel ik die gefrustreerde mannen en sommige vrouwen. Omdat ik een Nederlandse moslim zoek. Hoe dan ook wens ik jullie weer een fijne dag

MVC Lid

Reacties
    73
    18-06-2017

Ga mislukte zwerfkat jij eindigt op je oude leeftijd als een uitgaans junkie milf

MVC Lid

Reacties
    9
    30-11-2013

Jeetje zit je dan achter de laptop je telf en dan ga je zomaar een wildvreemde uitschelden. Voel je m dan zo persoonlijk vraag ik mij dan af. Want hoe zit dat dan gaat beetje diep deze bij jou. Dat jij je zo verantwoordelijk voelt om weer conclusies te trekken en mij zo uit te schelden. Gaat het wel goed met j?? Eerlijk kan toch niet dit gaat helemaal niet over jou of komt niet eens in d buurt maar je pakt m zo persoonlijk!! Waar maak jij j zo druk om eerlijk waar maak jij je nou zo druk. Waarschijnlijk heb je genoeg dingen te doen dan te reageren op iets waar je niks mee te maken heb. Doe relaxt ik ben helemaal niks van je en je maakt je zo druk WoW

MVC Lid

Reacties
    216
    30-09-2016

Idd maak je niet zo druk!! en al helemaal niet als zij geen Marokkaanse is plz wat een heisa om nada..