+ Reageer
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 41
    MVC Lid

Reacties
    9
    30-11-2013

Wesley Rotterdam zuid

Hoi

Ik ben opzoek naar wesley uit Rdam zuid hij s bekeerd en is 30.

Dank is groot

MVC Lid

Reacties
    6.452
    28-02-2017

Als die bekeerd is dient die ook zn naam te veranderen,Wesley is geen islamitische naam,tegenwoordig hoor je vaak van die bekeerlingen maar 9 op de 10 doen dat puur omdat ze met een marokkaanse gaan of willen gaan,besnijdenis doen ze volgens mij niet eens en die dames vinden het niet eens erg,zolang ze maar kunnen zeggen hij is bekeerd met de mond haha

MVC Lid

Reacties
    9
    30-11-2013

Oké bedankt voor deze nutteloze berichten

MVC Lid

Reacties
    9
    30-11-2013

Zo grappig dat iedereen er zo snel vanuit gaat dat wesley een neger moet zijn. Zal wat duidelijker zijn wesley is een Nederlandse jongen. Geen donkere man al zou dat precies mijn eigen zaak zijn.

MVC Lid

Reacties
    4
    20-05-2016

Heren wat een frustratie in jullie posts zeg. In plaats van haar een oprechte nassieha te geven (prive wel te verstaan) maken jullie haar hier uit voor verschrikkelijke dingen.

MVC Lid

Reacties
    1.001
    09-09-2008

Citaat Geplaatst door Madelief. Bekijk reactie
    Heren wat een frustratie in jullie posts zeg. In plaats van haar een oprechte nassieha te geven (prive wel te verstaan) maken jullie haar hier uit voor verschrikkelijke dingen.
    mocros he

MVC Lid

Reacties
    216
    30-09-2016

Hey ik ken Wesley al van kleins af aan uit Hillesluis hij heeft een broer die Jeffrey heet, hij ging altijd met die tahiries broers om als we over dezelfde hebben?

MVC Lid

Reacties
    9
    30-11-2013

Nee is niet dezelfde wesley is enigs kind maar bedankt voor je reactie x

Nobody

Reacties
    30.558
    16-02-2007

Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Als die bekeerd is dient die ook zn naam te veranderen,Wesley is geen islamitische naam,tegenwoordig hoor je vaak van die bekeerlingen maar 9 op de 10 doen dat puur omdat ze met een marokkaanse gaan of willen gaan,besnijdenis doen ze volgens mij niet eens en die dames vinden het niet eens erg,zolang ze maar kunnen zeggen hij is bekeerd met de mond haha
    Als je er geen kennis over hebt zou ik beter zwijgen. Je dient enkel je naam te veranderen als het iets slechts betekend. Bv kind van de zon christus etc. Als het niets geks betekend mag je je naam houden.

Winners Circle

Reacties
    1.040
    12-05-2014

Je mag niet eens je eigen mening uiten, en ze gaan je verbannen corrupte mods

Marokkanen zullen altijd achteraan blijven
    90's Kid

MVC Lid

Reacties
    98
    13-06-2015

Marokkaanse meisjes sommige dan verpesten het inderdaad enorm voor de andere zusters.. MEE EENS
    ik hoop dat ze zich ooit gaan gedragen het is maar een kleine groep verotte appels maar die kleine groep lijkt een grote groep want ze blijven maar opvallen uggh

MVC Lid

Reacties
    9
    30-11-2013

Ik snap even niet waarom zoveel mensen zo gefrustreerd zijn. Doet t dan zoveel pijn dat ik ipv een Abdel een wesley zoek? Ik ben niemand iets schuldig en zomaar komt iedereen mett ik verpest iets. Wat verpest ik voor jullie ik verpest niks. Hoe oud zijn jullie allemaal 12?? Leef en laat leven wat is jullie probleem? Zoveel frustratie en haat is niet goed.

Dus ik zal t nogmaals vriendelijk vragen als je niks relevants kan toevoegen aan mijn zoektocht dan asjeblieft reageer niet. En als dit op watvoor manier je pijn doet of je word boos dat ik geen Marokkaan zoek dan sorry ligt t probleem echt bij jou en niet bij mij. Kan niks voor je doen. Verder wens ik iedereen een fijne dag

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties
    13
    29-10-2015

Hopelijk vind je Wesley snel x

MVC Lid

Reacties
    19
    23-05-2015

Jullie kk moeders vooral deze kk site. Dat dit gewoon gestaat gatver ze verneuken alleen de islam. Normaal moet islam stijgen jullie willen hem alleen naar beneden zakken.

Kerr

Reacties
    17.668
    25-02-2005

Bedoel je die kale? Met een wenkbrauwen?
    People let you down. People hurt you. People lie.