1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Annabel Nanninga zal vast uit frustratie roepen, "roetmop!"

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Ameen



    Akhi...Ik spreek je gauw insha Allah
    Klaar met je pagina lange monoloog? Over dubbele accounts gesproken. Dit is inmiddels de tweede monoloog hier. Je hebt wel gelijk, je pikt ze er makkelijk uit.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    De witte mens?! Wat ben jij gehoorzaam aan Sylvana c.s. Waar is die trotse/dwarse Fries gebleven die nog zo trots was dat niet werd gezwicht voor de anti-Zwarte Piet bende?
    Het lijkt me vrij simpel. Er zijn witte mensen en er zijn zwarte mensen. Bovendien zijn er allerlei tinten tussen die witte en zwarte mensen.

    Wat heeft dit te maken met Friezen die 150 linkse extremisten blokkeren omdat ze onze kinderen willen vervloeken.. recht in hun onschuldige gezichtjes?

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Het lijkt me vrij simpel. Er zijn witte mensen en er zijn zwarte mensen. Bovendien zijn er allerlei tinten tussen die witte en zwarte mensen.

    Wat heeft dit te maken met Friezen die 150 linkse extremisten blokkeren omdat ze onze kinderen willen vervloeken.. recht in hun onschuldige gezichtjes?

    Wij worden al flinke tijd aangemerkt als "blanken", zoals je weet.
    Tot een groepje militante "zwarte" mensen beslisten dat wij "witten" zijn.
    Want blank zou onschuld aangeven, hoe zo vol haat en frustraties dat je zo iets kunt bedenken!

    En jij zit op en geeft pootjes aan die militante groep, die wel stelt hoe zij moeten worden aangegeven.
    Neger mag immers niet meer, maar wel onze benaming veranderen.
    Als Hollander laat ik mij niet de les lezen door die kleine fanatieke zwarte medemensen.
    Laat ik mij niet voorschrijven hoe ik mij moet noemen.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Wij worden al flinke tijd aangemerkt als "blanken", zoals je weet.
    Tot een groepje militante "zwarte" mensen beslisten dat wij "witten" zijn.
    Want blank zou onschuld aangeven, hoe zo vol haat en frustraties dat je zo iets kunt bedenken!

    En jij zit op en geeft pootjes aan die militante groep, die wel stelt hoe zij moeten worden aangegeven.
    Neger mag immers niet meer, maar wel onze benaming veranderen.
    Als Hollander laat ik mij niet de les lezen door die kleine fanatieke zwarte medemensen.
    Laat ik mij niet voorschrijven hoe ik mij moet noemen.
    Hoe noem en zie jij jezelf dan?
    In het kader van: “vraag het eens aan een blanke”

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Hoe noem en zie jij jezelf dan?
    In het kader van: “vraag het eens aan een blanke”
    Er gaan dagen voorbij dat ik niet roep dat ik een blanke ben, geloof mij!
    Maar het is opvallend dat vooral de mensen die overal racisme willen zien, overal huidskleur bij halen.
    Maar ik weet niet anders dan dat in onze taal Europeanen blanken worden genoemd.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Hoogste tijd om de racistische blanken hier in Nederland te onderwijzen.

    De witte racisten die niet normaal willen doen mogen van mij vandaag nog oprotten naar een ander land
    Durf je dit ook te verkondigen in de binnenstad van Dokkum? Als je Dokkum al haalt natuurlijk. Je zult Dokkum in ieder geval niet meer verlaten

    Ga ergens anders haatzaaien, je bent al lang ontmaskerd.

    touzaniabdelos, een haatarabier zou je zeggen. De naam is vrij Grieks, toch weer een achterlijke AK Turk?

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Wij worden al flinke tijd aangemerkt als "blanken", zoals je weet.
    Tot een groepje militante "zwarte" mensen beslisten dat wij "witten" zijn.
    Want blank zou onschuld aangeven, hoe zo vol haat en frustraties dat je zo iets kunt bedenken!

    En jij zit op en geeft pootjes aan die militante groep, die wel stelt hoe zij moeten worden aangegeven.
    Neger mag immers niet meer, maar wel onze benaming veranderen.
    Als Hollander laat ik mij niet de les lezen door die kleine fanatieke zwarte medemensen.
    Laat ik mij niet voorschrijven hoe ik mij moet noemen.
    Ik ben blank, en wit. Net zoals een neger zwart is. Zal mij aan de kont roesten wat voor term iemand aan mij plakt, de helft van dit forum ziet me waarschijnlijk als een varken. Niet mijn probleem.

    Hier in Friesland geven we pootjes? Echt? Hier in Friesland hebben we de ballen die jullie nooit hebben gehad. Hollanders is nog net niet lachwekkend, val een Fries daar niet op aan. Wij staan nog steeds vol trots, zoals eerder al gezegd: Het sparta van de lage landen.

    Jouw probleem bestaat hier helemaal niet, drie keer raden waarom dat is.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik ben blank, en wit. Net zoals een neger zwart is. Zal mij aan de kont roesten wat voor term iemand aan mij plakt, de helft van dit forum ziet me waarschijnlijk als een varken. Niet mijn probleem.

    Hier in Friesland geven we pootjes? Echt? Hier in Friesland hebben we de ballen die jullie nooit hebben gehad. Hollanders is nog net niet lachwekkend, val een Fries daar niet op aan. Wij staan nog steeds vol trots, zoals eerder al gezegd: Het sparta van de lage landen.

    Jouw probleem bestaat hier helemaal niet, drie keer raden waarom dat is.
    Fryslân boppe

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Fryslân boppe
    Correct. En geloof het of niet, de kebab is prima hier.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik ben blank, en wit. Net zoals een neger zwart is. Zal mij aan de kont roesten wat voor term iemand aan mij plakt, de helft van dit forum ziet me waarschijnlijk als een varken. Niet mijn probleem.

    Hier in Friesland geven we pootjes? Echt? Hier in Friesland hebben we de ballen die jullie nooit hebben gehad. Hollanders is nog net niet lachwekkend, val een Fries daar niet op aan. Wij staan nog steeds vol trots, zoals eerder al gezegd: Het sparta van de lage landen.

    Jouw probleem bestaat hier helemaal niet, drie keer raden waarom dat is.
    Mij is het ook worst hoe de zwarte militante brigade mij ineens gaat benoemen!
    Dát is ook het punt niet, Jij gaat slaafs mee, en noemt jezelf nu zoals zij willen.
    Jij en ik mogen niet meer blank zijn, omdat - hou je vast! - omdat blank o.a. wil zeggen onschuldig!

    Blank heeft een positieve connotatie! En dat mag niet. Nee, Hollanders hebben nooit ballen gehad! Dat is in de geschiedenis wel gebleken!
    Enorme veroveringen in de hele wereld. Iedereen in de wereld kent niet Nederland, maar wel Holland! De rest van de Zeven Provinciën telden niet mee.
    Wie iets wilde regelen ging naar Holland, Den Haag.

    Overigens zal de Amsterdamse grachtengordel, de zich progressieve elite noemende lieden heel, blij met je zijn!
    Die namen onmiddellijk de hen opgeplakte benaming wit over!
    Ik heb geen probleem, ik noem mij alleen niet zoals dat zwarte activistengroepje, die ook Sint-Nicolaas/Zwarte Piet bevechten willen.
    Dat verzet in Dokkum tegen de geestverwanten van Sylvana Simons, Jeffrey Afriye, top!
    Daarom begrijp ik in casu niet jou meegaan in wat zij willen.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Mij is het ook worst hoe de zwarte militante brigade mij ineens gaat benoemen!
    Dát is ook het punt niet, Jij gaat slaafs mee, en noemt jezelf nu zoals zij willen.
    Jij en ik mogen niet meer blank zijn, omdat - hou je vast! - omdat blank o.a. wil zeggen onschuldig!

    Blank heeft een positieve connotatie! En dat mag niet. Nee, Hollanders hebben nooit ballen gehad! Dat is in de geschiedenis wel gebleken!
    Enorme veroveringen in de hele wereld. Iedereen in de wereld kent niet Nederland, maar wel Holland! De rest van de Zeven Provinciën telden niet mee.
    Wie iets wilde regelen ging naar Holland, Den Haag.

    Overigens zal de Amsterdamse grachtengordel, de zich progressieve elite noemende lieden heel, blij met je zijn!
    Die namen onmiddellijk de hen opgeplakte benaming wit over!
    Ik heb geen probleem, ik noem mij alleen niet zoals dat zwarte activistengroepje, die ook Sint-Nicolaas/Zwarte Piet bevechten willen.
    Dat verzet in Dokkum tegen de geestverwanten van Sylvana Simons, Jeffrey Afriye, top!
    Daarom begrijp ik in casu niet jou meegaan in wat zij willen.
    Nu maak je de terminologie belangrijker dan zij is.
    Wat mij betreft gebruik ik blank, wit, ongekleurd, tintloos, whatever door elkaar.
    Welke term een of ander obscuur clubje prefereert zal me worst wezen.
    Wij schijnen wit licht te weerkaatsen?, dat betekent alle kleuren van de regenboog.
    Aan alle kanten is men zo geobsedeerd door huidskleur, en maar krampachtig ontkennen dat het iets voor ze betekent. Maar ze moeten inderdaad niet in mijn stadje gaan lopen kloten.
    Wat voor kleur hebben albino negers eigenlijk ... Boeie..

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Zou ik niet doen als ik jou was

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Zou ik niet doen als ik jou was

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    Nu maak je de terminologie belangrijker dan zij is.
    Wat mij betreft gebruik ik blank, wit, ongekleurd, tintloos, whatever door elkaar.
    Welke term een of ander obscuur clubje prefereert zal me worst wezen.
    Wij schijnen wit licht te weerkaatsen?, dat betekent alle kleuren van de regenboog.
    Aan alle kanten is men zo geobsedeerd door huidskleur, en maar krampachtig ontkennen dat het iets voor ze betekent. Maar ze moeten inderdaad niet in mijn stadje gaan lopen kloten.
    Wat voor kleur hebben albino negers eigenlijk ... Boeie..
    De terminologie op zich is ook niet belangrijk, Dus waarom slaafs die veranderen omdat een groepje zwarte activisten heeft beslist dat "blank" niet meer mag, deze heeft een positieve connotatie!
    Zoals de NOS ook al heeft gedaan.