1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    ik heb een tijd daar gewoond
    was tof broh echt relax kwam tot rust als ik tijd had ging ik daar iedere weekend

    ik kwam daar aan werd door de pakistaanse gemeenschap goed behandeld de imam bood me een vrouw aan voor te trouwen
    heb geweigerd .
    Heb je in London gewoont dus relax ik wou er keer een weekend heen gaan kijken hoe het allemaal te werk gaat in de praktijk.
    Heavy

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Het kan nooit een goed idee zijn om niet in discussie te gaan met iemand die (volgens jou) foute denkbeelden heeft lijkt me.
    Dan moet je ze juist aantonen zodat er minder mensen op die persoon/partij zullen stemmen.

    Ik snap het ook niet zo, aangezien ze voorheen wel gedebatteerd heeft met vergelijkbare personen.
    Hoeft niet perse ik ga ook geen discussies meer aan met mensen waarvan ik denk deze heeft een verstandelijke beperking of is gewoon bezig met haat spuwen.
    Heavy

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    En mensen die niet overtuigd zijn geraakt van jouw argumenten, beoordeel jij dan als zijnde verstandelijk beperkt.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    En mensen die niet overtuigd zijn geraakt van jouw argumenten, beoordeel jij dan als zijnde verstandelijk beperkt.
    Assumptions
    Heavy

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Nanninga wordt zelfs uitgekotst door haar eigen achterban. Incompetente vrouw, ze kan niks en ze zal ook niks kunnen.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Oh ja, Sylvana Simons kan ook niks.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    @Jasmina

    Doe iets aan de ongedierte plaag hierboven aub. Je hebt toch niks te doen.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door Amiri Bekijk reactie
    @Jasmina

    Doe iets aan de ongedierte plaag hierboven aub. Je hebt toch niks te doen.
    Doen ze niet. Walgelijke moderatoren.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    En de 1300 jaar slavernij van de Arabieren en Imazighen?
    Het slavenverleden van de zwarte Afrikanen die elkaar al tot slaaf maakten vóór Europeanen slaven kwamen kopen van de zwarte Afrikanen?

    Als zwarte Afrikanen het al heel normaal vonden elkaar tot slaaf te maken, waarom dan altijd weer alleen op de blanken wijzen?
    Niet op de Turken, Perzen, Arabieren, Imazighen, Inca's, Maya's, Azteken, Egyptenaren enz enz?
    1300 jaar!

    Het opvallende en stuitende aan de blanke koloniale slavernij, is dat het geheel gebaseerd is op racisme en inferioriteit van de donkere of in engere zin de niet-blanke medemens. Gerechtvaardigd vanuit de toen heersende Christelijke doctrine dat de zwarte medemens nakomelingen zijn van de (zogenaamd) vervloekte zoon van Noah, Cham.
    https://www.trouw.nl/home/en-zo-werd...aakt~a36e18a2/

    Alle slavernij die zich daarvoor heeft voorgedaan van diverse volkeren, was niet gebaseerd op een specifieke kleur of ras. Voor de Arabieren, Egyptenaren, Romeinen b.v. maakte het niet uit of een slaaf nu zwart of blank was. Niet dat dat het minder erg maakt, maar het was in iedere geval niet gebaseerd op iemands kleur en dat was bij blank kolonialisme juist wel het geval!

    Dit blank superioriteitsdenken sijpelt nog steeds door in de samenleving.
    Interessant stukje hierover.
    https://www.mo.be/opinie/de-europese...ngepakt-worden

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    1300 jaar!

    Het opvallende en stuitende aan de blanke koloniale slavernij, is dat het geheel gebaseerd is op racisme en inferioriteit van de donkere of in engere zin de niet-blanke medemens. Gerechtvaardigd vanuit de toen heersende Christelijke doctrine dat de zwarte medemens nakomelingen zijn van de (zogenaamd) vervloekte zoon van Noah, Cham.
    https://www.trouw.nl/home/en-zo-werd...aakt~a36e18a2/

    Alle slavernij die zich daarvoor heeft voorgedaan van diverse volkeren, was niet gebaseerd op een specifieke kleur of ras. Voor de Arabieren, Egyptenaren, Romeinen b.v. maakte het niet uit of een slaaf nu zwart of blank was. Niet dat dat het minder erg maakt, maar het was in iedere geval niet gebaseerd op iemands kleur en dat was bij blank kolonialisme juist wel het geval!

    Dit blank superioriteitsdenken sijpelt nog steeds door in de samenleving.
    Interessant stukje hierover.
    https://www.mo.be/opinie/de-europese...ngepakt-worden
    Op basis waarvan weet je eigenlijk zo zeker dat ALLE slavernij daarvoor niets van doen had met kleur of etniciteit?
    En is het minder erg wanneer het vanuit het credo 'mijn cultuur of geloof is beter'?

    En ik zeg het er maar bij, ik wil niets goed praten.

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hoeft niet perse ik ga ook geen discussies meer aan met mensen waarvan ik denk deze heeft een verstandelijke beperking of is gewoon bezig met haat spuwen.
    Jij bent dan ook geen politicus.
    Voor een politicus is dit geen optie wat mij betreft.
    Die willen het volk dienen en dit is daar onderdeel van.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Heb je in London gewoont dus relax ik wou er keer een weekend heen gaan kijken hoe het allemaal te werk gaat in de praktijk.
    tof leuk voor de afwisseling maar uiteindelijk home sweat home ik voel me thuis tussen de marokkanen

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Said-D-Salaami Bekijk reactie
    Zijn punt is dat 'normale' slavernij door de Arabieren beter is dan de slavernij door westerlingen.


    Allah Snackbar.
    Ik wou dat jij mijn slaaf was ik zou je dan gebruiken als stootzak

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    De discussie niet aan (durven?) gaan is simpelweg een zwaktebod.

    Sylvana ziet overal racisme terwijl de zwarte medemens hier gewoon gelijk wordt behandeld terwijl de witte mens niet eens denkt aan racisme., uitzonderingen daar gelaten. Ja, er was een slavernij-verleden maar niet enkel in het Westen, het was destijds vrij normaal. Get over it, het is geschiedenis.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    En ik hem als strontzak
    Be my guest broh

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Attentie. Bekijk reactie
    Die kindermisbruiker is reeds verbannen
    die heeft vast wel andere accounts misschien wel formage aka peej het urinemannetje