+ Reageer
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 66

Reacties
    4.846
    11-05-2010

Citaat Geplaatst door CedricGervais Bekijk reactie
    30+ en ongetrouwd als vrouw?
    Dat terwijl zelfds de lelijksten tussen hun 16-21e al tientallen aanzoeken hebben gekregen?
    Iets klopt niet en ik vertrouw ze ook niet...
    Wat een onzin.

Reset.

Reacties
    8.453
    11-11-2011

Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Iets langer houdbaar? .... Nee? Ok.
    Hahaha, kennelijk.
    Citaat Geplaatst door LaSuerte Bekijk reactie
    Sommigen noemen een vrouw ook een diamant. Fijngeslepen glas of Tropisch fruit.Volgens mij noemen ze dat een metafoor
    Waar zouden wij toch zonder jou zijn, Sherlock.

Verbannen

Reacties
    2.999
    26-05-2017

Ik ga heel eerlijk zijn.

Dan niet.
    Laatst gewijzigd door Tattoo_Mocro_: 12-02-2018 om 15:08 Reden: Sommige mensen kunnen niet tegen een mening.

MVC Lid

Reacties
    11.419
    06-05-2008

Dat is het probleem als je lang bij een jongen blijft die je aan het lijntje houdt.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

MVC Lid

Reacties
    90
    21-01-2015

Het lijkt wel 1995 hier..

En dit zijn moslims? Jullie bekrompenheid is 1 van de redenen dat de dames 30 plus en vrijgezel zijn.

MVC Lid

Reacties
    656
    28-04-2013

Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro_ Bekijk reactie
    Ik ga heel eerlijk zijn.

Ik zoek geen wanhopige dame van 30 plus.

Ik ben zelf ook 30 plus maar ik ga niet wanhopig op zoek naar een Marokkaanse dame.

Maar ik knap wel af op dames die 30 plus zijn en nooit getrouwd zijn gwst. IK wens geen dame die door jan en alleman is bewerkt en bij een 30 plus dame is de kans groot dat je als man zijnde verkeerd gokt.

Daarom beter afstand van die vrouwen die boven de 30 zijn. Mijn mening.
    Wanhopig zijn ze al op hun 18de.
    De wanhopige zorgen wel dat ze trouwen. Ik denk juist het tegendeel van wat je zegt. Je stelt het uit angst zo veel mogelijk uit.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

MVC Lid

Reacties
    656
    28-04-2013

Citaat Geplaatst door Koopje Bekijk reactie

En dit zijn moslims? Jullie bekrompenheid is 1 van de redenen dat de dames 30 plus en vrijgezel zijn.
    Wat dacht je van 1900

Sluit mijn aan bij jouw reactie. Het is jammer eigenlijk.
    Het lijkt bijna een schande als de Marokkaanse man een goed woord heeft voor de Marokkaanse vrouw. Maar elhamdullah zijn ze er wel
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

MVC Lid

Reacties
    724
    23-02-2015

doe mij maar een 30 of 40+ inshaa allah welkom

oudere vrouwen zijn in alles verder evenwichtig

MVC Lid

Reacties
    35
    27-01-2018

Citaat Geplaatst door Koopje Bekijk reactie

Was het nog maar 1995...

De mannen die in de leeftijdscategorie vallen om een 30plus vrouw te huwen zijn opgevoed door traditionele moeders en verwachten ook een traditionele vrouw.
    Dat is niet bekrompen maar voelt gewoon vertrouwd.

MVC Lid

Reacties
    35
    27-01-2018

Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    doe mij maar een 30 of 40+ inshaa allah welkom

oudere vrouwen zijn in alles verder evenwichtig
    Uit ervaring kan ik je vertellen dat dit niet altijd waar is.
    Maar je hebt gelijk een 30plus vrouw heeft een bepaalde rust over zich heen dat ze aantrekkelijk maakt.

Adouz ♡

Reacties
    392
    21-03-2014

Citaat Geplaatst door normalman1 Bekijk reactie
    Was het nog maar 1995...

De mannen die in de leeftijdscategorie vallen om een 30plus vrouw te huwen zijn opgevoed door traditionele moeders en verwachten ook een traditionele vrouw.
    Dat is niet bekrompen maar voelt gewoon vertrouwd.
    Daar heb je recht op. Maar wat bekrompen is, is je gedachte dat elke 30+ vrouw die nog niet getrouwd is, door jan en alleman bewerkt zou zijn en dat de kans groot is dat een man verkeerd gokt. Je gaat meteen van het slechte uit bij een ongetrouwde 30+ plus vrouw en houdt geen rekening met andere mogelijke redenen of dat ze haar mektab niet gewoon is tegen gekomen. Zoals het voor de mannen moeilijk is om een goede vrouw te vinden en eind 30 ongetrouwd eindigen, zo geldt het ook voor de vrouwen.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

Honour.

Reacties
    729
    09-08-2010

Citaat Geplaatst door Nabila1990 Bekijk reactie
    Daar heb je recht op. Maar wat bekrompen is, is je gedachte dat elke 30+ vrouw die nog niet getrouwd is, door jan en alleman bewerkt zou zijn en dat de kans groot is dat een man verkeerd gokt. Je gaat meteen van het slechte uit bij een ongetrouwde 30+ plus vrouw en houdt geen rekening met andere mogelijke redenen of dat ze haar mektab niet gewoon is tegen gekomen. Zoals het voor de mannen moeilijk is om een goede vrouw te vinden en eind 30 ongetrouwd eindigen, zo geldt het ook voor de vrouwen.
    Mee eens, maar vrouwen hebben wel een biologische klok waar zowel mannen als vrouwen rekening mee houden vaak.
    May the eyes of the cowards never sleep.

MVC Lid

Reacties
    360
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door Stranger Bekijk reactie
    Mee eens, maar vrouwen hebben wel een biologische klok waar zowel mannen als vrouwen rekening mee houden vaak.
    Als je op je 32ste trouwt en je maakt er werk van, dan heb je na vijf jaar ook flink wat kids. En hoe ouder de vrouw, hoe groter de kans is op een tweeling.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

Adouz ♡

Reacties
    392
    21-03-2014

Citaat Geplaatst door Stranger Bekijk reactie
    Klopt, vrouwen hebben een biologische klok waar ze rekening mee moeten houden en hoe ouder de leeftijd, hoe groter de kans op complicaties. Dat klopt ook. Maar betekent niet dat je als 30 jarige vrouw meteen afgeschreven bent, je hebt dan minstens 15 jaar de tijd om nog kinderen te krijgen (de meesten hebben tegenwoordig een gezin van 3 à 4 kinderen) die heb je zo in een paar jaar als Allah het wil.
    Maar is kinderen krijgen de belangrijkste reden om je als vrouw lukraak in een huwelijk te gooien? (Alleen omdat je de 30 bent gepasseerd?) Trouw je alleen met een bepaalde persoon om kinderen te kunnen hebben? Dat is namelijk alleen niet een goede reden en basis om een huwelijk mee te bouwen.
    En wat moet je doen als je 30+ bent en de juiste persoon voor jou nog niet bent tegen gekomen? Met een uithangbord lopen van Ik ben vrijgezel, trouw aub met mij? Als man heb je zoveel mogelijkheden om aan een vrouw te komen. Als vrouw is dat beperkt (je bent afhankelijk van je familie, kennissen en vrienden) en als die mogelijkheid er niet is, dan blijft de enige mogelijkheid om zelf hand te vragen (maar dan word je door de Marokkaanse cultuur weer afgeschreven als een wanhopige en klilat le7ya)
    Het is moeilijk en zij kunnen er ook niks aan doen.
    لا يعاب المرء على فقره أو شكله فليس له في ذلك حول ولا قوة إنما يعاب عليه قبح لسانه ودناءة أخلاقه

SteenPapierSchaar

Reacties
    10.179
    07-09-2011

zou er zoooooo niet mee zitten! bijna 29, kan niet wachten !
    .