+ Reageer
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 66
    MVC Lid

Reacties
    9
    05-02-2018

30plusser en ongetrouwd..

Zijn er nog meer dames die 30plusser zijn en nooit eerder getrouwd zijn geweest? Hoe gaan jullie hiermee om?

Honour.

Reacties
    729
    09-08-2010

Ik denk dat 't dan een beetje begint te knagen, niet?
    May the eyes of the cowards never sleep.

MVC Lid

Reacties
    359
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door Stranger Bekijk reactie
    Ik denk dat 't dan een beetje begint te knagen, niet?
    Doe normaal.

Ts, een vriendin van mij is pas op haar 35ste getrouwd met een super lieve man die goed voor haar is en ze zijn nu een zoon rijker. Have faith, en alles komt goed!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

MVC Lid

Reacties
    56
    21-01-2018

Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Doe normaal.

Ts, een vriendin van mij is pas op haar 35ste getrouwd met een super lieve man die goed voor haar is en ze zijn nu een zoon rijker. Have faith, en alles komt goed!
    Het is zeker een goede houvast en heel goed dat je geduldig bent en faith hebt. Maar weet dat voor ieder iets geschreven is de een trouwt wel en de ander niet.
    Als ik zie dat mijn buurman vandaag de lotterij wint, dan denk ik niet het kan en doe er morgen aan mee.
    Voor ieder is zijn geluk en leven geschreven aan jou om je sebaab op de juiste manier te doen. Geduld is een schone zaak, maar op de bank zitten wachten
    is wachten tot eeuwen en eenzame tijden.

MVC Lid

Reacties
    359
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Het is zeker een goede houvast en heel goed dat je geduldig bent en fait hebt. Maar weet dat voor ieder iets geschreven is de een trouwt wel en de ander niet.
    Als ik zie dat mijn buurman vandaag de lotterij wint, dan denk ik niet het kan en doe er morgen aan mee.
    Voor ieder is zijn geluk en leven geschreven aan jou om je sebaab op de juiste manier te doen. Geduld is een schone zaak, maar op de bank zitten wachten
    is wachten tot eeuwen en eenzame tijden.
    Ik ken zoveel mooie verhalen. Een dame die vernederd is door haar ex-man, het huis uit is geschopt en een zoon met hem had en nu is getrouwd met een man die nooit eerder is getrouwd en als je ziet hoe mooi die twee samen zijn en hij voor haar zoontje dan moet je spontaan een traantje wegpinken. De barmhartigheid van Allah is groots en dat is mooi. En natuurlijk dien je sebab te verrichten en vooral duaa.

Rabi ini lima anzalta ilaya mien ghairien fakeer. Drie keer bij ieder gebed en dan je grootste wensen, opdat ze verhoord worden!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

MVC Lid

Reacties
    56
    21-01-2018

Ik ken zoveel mooie verhalen. Een dame die vernederd is door haar ex-man, het huis uit is geschopt en een zoon met hem had en nu is getrouwd met een man die nooit eerder is getrouwd en als je ziet hoe mooi die twee samen zijn en hij voor haar zoontje dan moet je spontaan een traantje wegpinken. De barmhartigheid van Allah is groots en dat is mooi. En natuurlijk dien je sebab te verrichten en voor duaa.

Rabi ini lima anzalti ilaya mien ghairien fakeer. Drie keer bij ieder gebed en dan je grootste wensen, opdat ze verhoord worden!
    MaschaAllah mooi verhaal!

Bedankt voor de tip.

Honour.

Reacties
    729
    09-08-2010

Doe normaal.

Ik bedoelde er niets slechts mee.

MVC Lid

Reacties
    359
    26-11-2017

Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    MaschaAllah mooi verhaal!

Bedankt voor de tip.
    Graag gedaan.
    Citaat Geplaatst door Stranger Bekijk reactie
    Ik bedoelde er niets slechts mee.
    Op mij kwam het vals over. Ghair.

MVC Lid

Reacties
    35
    27-01-2018

.

Honour.

Reacties
    729
    09-08-2010

Graag gedaan.
    Op mij kwam het vals over. Ghair.
    Geen probleem.

MVC Lid

Reacties
    35
    27-01-2018

.

MVC Lid

Reacties
    1.458
    19-07-2012

30+ en ongetrouwd als vrouw?
    Dat terwijl zelfds de lelijksten tussen hun 16-21e al tientallen aanzoeken hebben gekregen?
    Iets klopt niet en ik vertrouw ze ook niet...
    Citaat Geplaatst door na3im Bekijk reactie
    Wanneer vrouwen de leiding nemen, dan is dat een garantie voor afbraak, chaos en ellende.

Reset.

Reacties
    8.453
    11-11-2011

Citaat Geplaatst door Kickboxer069 Bekijk reactie
    30 plus en ongetrouwd...dan vraag ik me echt af wat zo'n vrouw de afgelopen jaren heeft gedaan...als ik niet vroeg naar de groenteboer ga...is aan het eind van de middag al het lekkere fruit weg...wat er over is gebleven zal nooit lekker zijn..Iedereen heeft eraan gezeten...en uiteindelijk laten liggen...zal vast wel een reden hebben toch...Lol..
    Nou, gelukkig is de vrouw geen stuk fruit eh.

mist

Reacties
    1.681
    30-09-2013

Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Nou, gelukkig is de vrouw geen stuk fruit eh.
    Iets langer houdbaar? .... Nee? Ok.
    If you "don't know", Allah knows.

Eerlijklief

Reacties
    61
    30-12-2017

Sommigen noemen een vrouw ook een diamant. Fijngeslepen glas of Tropisch fruit.Volgens mij noemen ze dat een metafoor
    Haz el bien, y no mires a quiƩn.