+ Reageer
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
31 tot 37 van 37
    MVC Lid

Reacties
    28.162
    27-06-2005

kids....

MVC Lid

Reacties
    4.999
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Oujda, saidia, taza Fez enz. Rond taza ook wat rustige natuurgebieden volgens mij
    Op fez na nooit naar die plekken geweest.. hoop dat je t leuk zult hebben.. [emoji4]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    948
    18-11-2013

Ik ben meerder malen met kids geweest. In de leeftijd van baby tot aan tiener. Is wel te doen. Genoeg stoppen. Lijstje maken van wat je moet meenemen. S' nacht overnachten in hotel.

MVC Lid

Reacties
    1.562
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Op fez na nooit naar die plekken geweest.. hoop dat je t leuk zult hebben.. [emoji4]

Hoe dan, kom je alleen in tanger? ben zelf gelukkig wel wat gewend ook qua drukte/verkeer, veel erger dan cairo kan t niet zijn..ben in t verleden in Fez Rabat case en marrakech/ourika geweest maar in januari dus was sowieso geen drukte

Gaan trouwens laatste paar dagen een huisje huren in zuid Spanje. Even bijkomen

MVC Lid

Reacties
    4.999
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Hoe dan, kom je alleen in tanger? [emoji14] ben zelf gelukkig wel wat gewend ook qua drukte/verkeer, veel erger dan cairo kan t niet zijn..ben in t verleden in Fez Rabat case en marrakech/ourika geweest maar in januari dus was sowieso geen drukte

Gaan trouwens laatste paar dagen een huisje huren in zuid Spanje. Even bijkomen
    Ja vooral tanger en tetouan (mijn man) en vroeger vond ik dat geweldig maar ja.. nu niet meer. Misschien word ik ouder.. Ik hou gewoon van rustige plekken.. geen chaos.. mag wel druk zijn maar meer gezellig druk en niet ..ik wil mezelf van kant maken druk
    Ja verder zijn we eens ooit naar fez geweest.. meknes ifrane en omstreken. Lerache chefchaouen ook geweest
    En dat was t dan wat marokko betreft
    Het interesseert me ook niet zo als ik heel eerlijk mag zijn .. vind t daar gewoon echt niet leuk

MVC Lid

Reacties
    4.999
    25-10-2015

Spanje vind ik trouwens heerlijk fre

MVC Lid

Reacties
    2.074
    09-07-2002

Ik vind dat het antwoord echt afhangt van je persoonlijke situatie: Heb je in Marokko een auto nodig? Heb je kinderen die lang in de auto kunnen zitten zonder te zeuren, of heb je kinderen die in Utrecht al verveelt zijn?

Wij hebben 3 kinderen en zijn vaak genoeg met de auto naar Marokko gegaan, maar mijn kinderen zijn snel zoet met een dvdspeler acherin en om de 4 uur een pauze. Tegenwoordig hebben we een auto in Marokko en gaan we dus uit luiheid met het vliegtuig. Ik stuur meerdere dingen vooruit met zo'n mannetje van transport, dus ook bagage is geen belemmering.