+ Reageer
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 37
    MVC Lid

Reacties
    4.999
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door tous7 Bekijk reactie
    Kinderen zijn 3.5 en 5.5 op dat moment. Kwa kosten zou het met de auto ongeveer 300 meer kosten. Dit met hotel onderweg en kaler op boot. Huren kan vanaf airport maar vertrouw het niet en zij ook best kleine wagens ook ben je beperkt in bagage inderdaad.
    Om serieus te reageren zonder mijn eigen emotie erbij te betrekken

Ik zou met de auto gaan . Je kunt stoppen waar je wil. Hotel pakken onderweg. Kindjes slapen echt overal. Je hebt dan ook ineens je eigen vervoer in marokko incl autostoeltjes etc. Je kunt in marokko kopen wat je wil want je kunt ook gewoon alles weer in de auto gooien en hoeft geen rekening te houden met beperkte bagage.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    472
    22-03-2010

Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Om serieus te reageren zonder mijn eigen emotie erbij te betrekken

Ik zou met de auto gaan . Je kunt stoppen waar je wil. Hotel pakken onderweg. Kindjes slapen echt overal. Je hebt dan ook ineens je eigen vervoer in marokko incl autostoeltjes etc. Je kunt in marokko kopen wat je wil want je kunt ook gewoon alles weer in de auto gooien en hoeft geen rekening te houden met beperkte bagage.

Chokran bezzaf andere dames ook

MVC Lid

Reacties
    2.509
    07-11-2014

Om met jonge kinderen te reizen vind ik wel dat je genoeg ruimte moet hebben waar ze comfortabel kunnen zitten en liggen ...dus een ruime grote wagen, anders is het niet te doen en kan je beter vliegen.

MVC Lid

Reacties
    1.562
    06-10-2017

Tja wat is een ruime wagen? En liggen in de auto is ook niet zo veilig. Gewoon genoeg stoppen

MVC Lid

Reacties
    1.562
    06-10-2017

Citaat Geplaatst door tous7 Bekijk reactie
    Kinderen zijn 3.5 en 5.5 op dat moment. Kwa kosten zou het met de auto ongeveer 300 meer kosten. Dit met hotel onderweg en kaler op boot. Huren kan vanaf airport maar vertrouw het niet en zij ook best kleine wagens ook ben je beperkt in bagage inderdaad.
    Ja meer? Voor 4 personen vliegtickets is ook best prijzig + auto huren wij komen op ong hetzelfde uit

nooit geweest

Reacties
    22.711
    22-06-2003

Beste is naar Spanje

[emoji111]
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    22.711
    22-06-2003

Kweet t haha. Ben echt zo afgeknapt op marokko vorig jaar dat ik t niet kon laten

Hier nog eentje.....lijkt wel bij iedereen het geval ...
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    22.711
    22-06-2003

Nou ja waar te beginnen.. Ik had eigenlijk meteen al spijt ..bij aankomst
    Aangekomen bij mama.. sliep ik in wahd super warme kamer waar ik vroeger altijd heerlijk sliep. Maar in dat straatje erachter wonen tegenwoordig geen mensen meer. Dieren zijn t ook ni want ook dieren zijn best stil snachts. Mohim ben er nog niet uit wat voor schepsels t waren maar t geluid dat van daar kwam.. geroep en geschreeuw.. Maar ze zijn gewoon aan t kletsen en ze zitten bhal bij mij in de kamer. En wahd motor bleef maar heen en weer gaan en toeteren.. hij klonk al ontzettend luid .. hij ging door tot ietsjes na fajr en hetzelfde geldt voor die schreeuwende lehjij. En tussendoor gillende kinderen of weet ik wat.
    Op een gegeven moment gingen mijn man en ik rechtop zitten en keken elkaar aan en zeiden.. wat moeten we nu doen?
    Mohim dit was dus de eerste nacht. Daarna nog steeds heel veel chaos overal.. drukte ..je komt nergens makkelijk. Overal file. En dan word je natuurlijk overal geript waar je bij staat . Alles is veel te over priced. Mohim kan zo nog wel effe doorgaan. Mijn dochter besloot ook te stoppen met eten. Enige voordeel was ik at ook bijna nie meer . 4kg kwijt op 2 weken.

Lehjiej.
    Van god los dat volk. [emoji49]

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    1.562
    06-10-2017

Jullie maken mij bang ben zo benieuwd hoe ik het ga ervaren.

nooit geweest

Reacties
    22.711
    22-06-2003

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    We reden Tanger weer in...kwamen van het zuiden...hadden chamal verlaten en meteen dacht ik excusez...tfu wat een kutklootjesvolk. Dus vooral in chamal. We zeggen wel 3robia dit en dat....maar lawah...

-- Kahlil Gibran

nooit geweest

Reacties
    22.711
    22-06-2003

Ik ga vliegen met de meiden en hij gaat met de auto. Beter voor ons zo.

-- Kahlil Gibran

MVC Lid

Reacties
    4.999
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Hier nog eentje.....lijkt wel bij iedereen het geval ...
    Viel ons idd ook op dat iedereen aan t klagen was

MVC Lid

Reacties
    4.999
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lehjiej.
    Van god los dat volk. [emoji49]
    Ja was echt erg. Ze mogen t hebben die vakanties in marokko

MVC Lid

Reacties
    4.999
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Waar ga je heen? Hopelijk niet zo j erg drukke stad. Dan is t nog verrot hoor.. maar dan zonder drukte

MVC Lid

Reacties
    1.562
    06-10-2017

Waar ga je heen? Hopelijk niet zo j erg drukke stad. Dan is t nog verrot hoor.. maar dan zonder drukte

Oujda, saidia, taza Fez enz. Rond taza ook wat rustige natuurgebieden volgens mij