+ Reageer
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 37
    MVC Lid

Reacties
    472
    22-03-2010

Naar Marokko met de auto of vliegtuig

Met jonge kinderen. Wat is beter en waarom.

MVC Lid

Reacties
    4.999
    25-10-2015

Beste is naar Spanje

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    472
    22-03-2010

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk[/QUOTE]

Daar heb ik niks te zoeken

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.857
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Beste is naar Spanje

Dat was de vraag toch niet hihi dan zou ik eerder Turkeije zeggen.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers!

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.857
    25-12-2001

Met kleine kinderen beter vliegtuig, je bent er binnen paar uur mijne begonnen al in breda te zeuren of we er al zijn en zo gaat t dan wel ff door. Zelf ben je ook kapot en ja hadden ook hotel maar je bent met 100 dingen bezig als mama en mee opletten etc.
    Nadeel van vliegtuig beperkte baggage wil met kleine kinderen alles meenemen wat ik wil en ook voor mezelf wil ik altijd te veel meenemen ook etenswaar etc.

MVC Lid

Reacties
    1.562
    06-10-2017

Wij gaan dit jaar met de auto. Maar kids zijn niet heel klein meer. Jongste is dan 3. 3 en 8 jaar, heerlijk

Met 1,5 zijn we Met de auto naar noord Spanje gegaan nou dat was wel best lastig

MVC Lid

Reacties
    26
    13-10-2017

Thuisblijven. Kut kids man. Ze trappen op de achterkant van mijn vliegstoel.

MVC Lid

Reacties
    1.352
    26-02-2016

Afhankelijk van de leeftijd van de kinderen en wat voor type reizigers jullie zijn.

Zijn het erg jonge kinderen en willen jullie snel in Marokko zijn, dan liever met het vliegtuig en daar een auto huren.
    Maar leuker is natuurlijk met de auto en onderweg lekker vaak stoppen.

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.857
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Stekkerdoos Bekijk reactie
    Thuisblijven. Kut kids man. Ze trappen op de achterkant van mijn vliegstoel.
    Dat verstoort je schoonheidsslaapje zeker! Vliegtuig vind ik voor oudjes en gezinnen met kinderen, maar als t vliegen goedkoper was zou ik ook paar x per jaar vliegen en die 3 uur gewoon uitzitten met een koptelefoon op. In de auto kan je dat helaas niet doen 3 dagen lang

MVC Lid

Reacties
    4.999
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Dat was de vraag toch niet hihi dan zou ik eerder Turkeije zeggen.
    Kweet t haha. Ben echt zo afgeknapt op marokko vorig jaar dat ik t niet kon laten

ouwe rot in het vak

Reacties
    10.857
    25-12-2001

Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Kweet t haha. Ben echt zo afgeknapt op marokko vorig jaar dat ik t niet kon laten

Vanwege de mensen? Of had je t anders gepland?
    Marokko vind ik altijd wel leuk maar wij blijven meestal max 2,5 week en dan doen we eerst alle familie bezoekjes met tussendoor ff door stad of strand en daarna gewoon een beetje op pad. We plannen ook altijd van alles een maal daar loopt t iets anders dan is die ziek en dan weer die flinke buikloop dus blijven liever dichtbij huis.
    Nu zijn ze wat groter en willen we meer zien van marokko

MVC Lid

Reacties
    304
    07-04-2014

Onder de 2,5 j zou ik niet met de wagen gaan. Die kids kun je zelf niet een hele tijd met een tablet entertainen. Als ze al paar j ouder zijn en je weet dat ze zich goed bezig kunnen houden zelfstandig, zou ik een auto-tafeltje en hangscherm aanschaffen. En verder heeeel veeel activiteiten meenemen, picknickmandjes voor de eerste stops en hotel zeker boeken. Anyway dit zou voor mij momenteel echt niets zijn. Gewoon vlieger nemen en wagen daar huren aan de airport mits mogelijk. En er vanuit gaan dat je niet alles kunt meenemen/kopen daar.

MVC Lid

Reacties
    305
    26-06-2015

Wij gaan dit jaar met de auto incha allah.
    Hiervoor altijd met het vliegtuig geweest.
    Best wel spannend ben benieuwd hoe het gaat worden.
    Bewust ervoor gelozen omdat we lange tijd willen blijven en veel steden willen bezoeken enz. Als je dan daar nog een auto moet huren gaat dat heel duur worden dus gaan wemet onze eigen auto.
    Wij gaan inchaAllah veel stoppen en s nachts langs zo een hotel langs desnelweg slapen. Zo zitten de kinderen ook niet dehele tijd in de autostoel.
    We hebben vooronszelf voorgenomen om noet tegehaast te willen aankomen. Echt genoeg stoppen zeker met de kindjes. Misschien zelf paar dagen barcelona.
    Die zijn dan 1,5 en 3 jaar.

MVC Lid

Reacties
    4.999
    25-10-2015

Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Vanwege de mensen? Of had je t anders gepland?
    Marokko vind ik altijd wel leuk maar wij blijven meestal max 2,5 week en dan doen we eerst alle familie bezoekjes met tussendoor ff door stad of strand en daarna gewoon een beetje op pad. We plannen ook altijd van alles een maal daar loopt t iets anders dan is die ziek en dan weer die flinke buikloop dus blijven liever dichtbij huis.
    Nu zijn ze wat groter en willen we meer zien van marokko
    Nou ja waar te beginnen.. Ik had eigenlijk meteen al spijt ..bij aankomst
    Aangekomen bij mama.. sliep ik in wahd super warme kamer waar ik vroeger altijd heerlijk sliep. Maar in dat straatje erachter wonen tegenwoordig geen mensen meer. Dieren zijn t ook ni want ook dieren zijn best stil snachts. Mohim ben er nog niet uit wat voor schepsels t waren maar t geluid dat van daar kwam.. geroep en geschreeuw.. Maar ze zijn gewoon aan t kletsen en ze zitten bhal bij mij in de kamer. En wahd motor bleef maar heen en weer gaan en toeteren.. hij klonk al ontzettend luid .. hij ging door tot ietsjes na fajr en hetzelfde geldt voor die schreeuwende lehjij. En tussendoor gillende kinderen of weet ik wat.
    Op een gegeven moment gingen mijn man en ik rechtop zitten en keken elkaar aan en zeiden.. wat moeten we nu doen?
    Mohim dit was dus de eerste nacht. Daarna nog steeds heel veel chaos overal.. drukte ..je komt nergens makkelijk. Overal file. En dan word je natuurlijk overal geript waar je bij staat . Alles is veel te over priced. Mohim kan zo nog wel effe doorgaan. Mijn dochter besloot ook te stoppen met eten. Enige voordeel was ik at ook bijna nie meer . 4kg kwijt op 2 weken.

MVC Lid

Reacties
    472
    22-03-2010

Kinderen zijn 3.5 en 5.5 op dat moment. Kwa kosten zou het met de auto ongeveer 300 meer kosten. Dit met hotel onderweg en kaler op boot. Huren kan vanaf airport maar vertrouw het niet en zij ook best kleine wagens ook ben je beperkt in bagage inderdaad.