1. #196
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Ze staan zich altijd voor op wetenschap maar nu leggen ze de wetenschappelijke consensus naast zich neer.

    Voor mij is het ook duidelijk tdm...het zit diep en ze willen zichzelf graag als perfect ziern terwijl ze gewoon opzoek zijn naar verschillen verklaringen die hun welgevallig zijn...die hun vrijpleiten van hun eronderstellingen.
    Het is een treurig gezicht maar dit is jammer genoeg de realiteit waar we mee leven dit soort mensen dus.
    Heavy

  2. #197
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Maquis jij bent een racist..een cultuur fetisjist een patriot een rechts nationalistisch, blank...

    Gewoon feiten
    Beslist geen feit, jouw linkse vooroordeel. Behalve natuurlijk dat ik blank ben. Jij bent al zover dat je je schuldig voelt aan het blote feit dat je bent ontsproten aan de samensmelting van een zaadje en een eitje van een blanke man en vrouw.
    Zover kan die politiek correct onzin gaan. Hoe ver die politiek correcte onzin gaat blijkt wel dat deze groep blanken de eigen cultuur als volkomen onbelangrijk wegzet, cultuur verandert nu eenmaal, maar op de enorm veel eerbied hebben voor cultuur van duizenden jaren geleden uit een ander werelddeel.
    Onderdeel van die cultuur dat deze nooit mag veranderen.
    Als ik door politiek correcten racist wordt genoemd weet ik dat mijn kompas nog steeds juist is.

  3. #198
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wel als je zegt dat de ene bloedgroep beter is dan de ander.
    Vind jij iemand met een hoger iq een beter mens?
    Ik niet in ieder geval en met mij de meeste gok ik.

  4. #199
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Beslist geen feit, jouw linkse vooroordeel. Behalve natuurlijk dat ik blank ben. Jij bent al zover dat je je schuldig voelt aan het blote feit dat je bent ontsproten aan de samensmelting van een zaadje en een eitje van een blanke man en vrouw.
    Zover kan die politiek correct onzin gaan. Hoe ver die politiek correcte onzin gaat blijkt wel dat deze groep blanken de eigen cultuur als volkomen onbelangrijk wegzet, cultuur verandert nu eenmaal, maar op de enorm veel eerbied hebben voor cultuur van duizenden jaren geleden uit een ander werelddeel.
    Onderdeel van die cultuur dat deze nooit mag veranderen.
    Als ik door politiek correcten racist wordt genoemd weet ik dat mijn kompas nog steeds juist is.

    Zolang jij een racist wilt zijn moet je het kompas wat je nu gebruikt blijven gebruiken...probeer echter niet de wetenschap voor je politieke karretje te spannen...niet om je racisme te legitimeren maar ook niet om de opwarming van de aarde te ontkennen of de andere keer weer de islam als generiek slecht te bestempelen.

    Dat selectieve shoppen van jou is inderdaad niet correct en daarom hebben wij steeds een probleem met elkaar...dat jij het op hiuidskleur gooit geeft wel aan aan welke intellectuele armoede jij leidt en met wat voor rare ideeën je die opvult.

    Maquis/joosje....accepteer het je bent incorrect en een racist..Ik zal je er niet om discrimineren maar benoemen doe ik het wel.

  5. #200
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Vind jij iemand met een hoger iq een beter mens?
    Ik niet in ieder geval en met mij de meeste gok ik.
    Velen zijn dat niet met je eens en beschouwen zichzelf superieur.
    Heavy

  6. #201
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Is het altijd zo zwart wit?
    Je mag bijvoorbeeld medisch best zaken claimen wat dit betreft.
    Daar zijn gewoon bewezen verschillen in bepaalde zin.


    Het grappige is dat mensen eigenlijk etniciteit bedoelen.
    Tuurlijk is het niet zo zwart wit.
    In de medische wetenschap/wereld is het ook gewoon een geaccepteerd iets daar zijn onderzoeken naar de genetische verschillen tussen bv witte en zwarte mensen van groot belang.

  7. #202
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Hayet2000 Bekijk reactie
    Wetenschappelijk is aangetoond dat mensen die zich voordoen als TDM een IQ hebben van gemiddeld 30
    Laat ik maar alles wat jij zegt met een kilo zout nemen.
    Heavy

  8. #203
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Velen zijn dat niet met je eens en beschouwen zichzelf superieur.
    Zeker.
    Veel mensen denken zelf ook een bovengemiddeld iq te hebben waar dat niet het geval is.
    Overigens zijn er wat mij betreft wel criteria aan de hand waarvan ik zeker bepaalde mensen beter vind dan anderen.
    Maar dat is meer te zoeken in de ethische hoek.

  9. #204
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jij weet ook niet van ophouden je zei toch dat je hem niet volgde en het dus gaat laten wat loop je noord de kindermoordenaar te steunen.
    Inderdaad...

    En wat zegt noord/obb dat je aan huidskleur er intelligentie kan aflezen.

    Chinese zijn slimmer dan wit zwart en roodhuiden beweert noord/obb op basis van flutonderzoeken zonder enige goede wetenschappelijke basis

    Ik vind het zeer opvallend dat hobbit dit niet weerspreekt maarf juist opzoek is naar argumenten die deze waanzin bewering zou kunnen ondersteunen.

  10. #205
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wel als de resultaat daarvan is dat de ene minder is dan de ander op een generaliserende level zelfs. Niet raar om de biologische verschillen tussen een donker en licht persoon te omschrijven maar weer om te zeggen ik ben beter omdat ik donker ben of jij bent minder omdat je licht bent das racisme.
    Het feit is dus dat die verschillen op wat oppervlakkige verschijnselen zoals huidskleur er niet zijn en dat de variatie tussen mensen met dezelfde huidskleur groter is dan de variatie tussen mensen met een andere huidskleur.


    Deze mevrouw die geintervieuwd wordt in het artikel legt dat toch klip en klaar uit...deze mevrouw is trouwens een gerenommeerd wetenschapsjournalist die tevens wetenschappelijk is opgeleidt en diverse prijzen heeft gewonnen.

  11. #206
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Inderdaad...

    En wat zegt noord/obb dat je aan huidskleur er intelligentie kan aflezen.

    Chinese zijn slimmer dan wit zwart en roodhuiden beweert noord/obb op basis van flutonderzoeken zonder enige goede wetenschappelijke basis

    Ik vind het zeer opvallend dat hobbit dit niet weerspreekt maarf juist opzoek is naar argumenten die deze waanzin bewering zou kunnen ondersteunen.

    Wat klets je nou weer voor onzin, clown!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  12. #207
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Inderdaad...

    En wat zegt noord/obb dat je aan huidskleur er intelligentie kan aflezen.

    Chinese zijn slimmer dan wit zwart en roodhuiden beweert noord/obb op basis van flutonderzoeken zonder enige goede wetenschappelijke basis

    Ik vind het zeer opvallend dat hobbit dit niet weerspreekt maarf juist opzoek is naar argumenten die deze waanzin bewering zou kunnen ondersteunen.
    Dat zegt OBB helemaal niet..jij leest weer dingen die er totaal niet staan.
    Altijd dat gestigmatiseer word jij niet moe van je zelf..??

  13. #208
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Inderdaad...

    En wat zegt noord/obb dat je aan huidskleur er intelligentie kan aflezen.

    Chinese zijn slimmer dan wit zwart en roodhuiden beweert noord/obb op basis van flutonderzoeken zonder enige goede wetenschappelijke basis

    Ik vind het zeer opvallend dat hobbit dit niet weerspreekt maarf juist opzoek is naar argumenten die deze waanzin bewering zou kunnen ondersteunen.
    Wat zegt OBB dat ik zou moeten weerspreken? Met welke argumenten ondersteun ik welke bewering?
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  14. #209
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Wat zegt OBB dat ik zou moeten weerspreken? Met welke argumenten ondersteun ik welke bewering?

    Meen je Dit?

    Het staat nota bene in de quote van mij die je Aanhaalt.

  15. #210
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Wat zegt OBB dat ik zou moeten weerspreken? Met welke argumenten ondersteun ik welke bewering?

    Neoborn heeft een geheel eigen wijze van teksten lezen en interpreteren.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!