+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 24
    MVC Lid

Reacties
    274
    12-05-2017

Sinds een week of twee

kom ik constant een man tegen. Deze vroeg de eerste keer de weg, in zn gebrekkig Nederlands. Hij wilde ergens naartoe. Heb gedeeltelijk uitgelegd, welk ov hij nodig had. Maar toen ik doorliep, bleef hij meelopen en vroeg hij steeds meer. Op een gegeven moment zei ik, kijke maar op Google. En liep weg.

Vervolgens kom ik hem nu wekelijks tegen. En dan gaat glimlachen naar mij. Ik vind hem eng, en hij doet me beetje aan een lid van hier denken.

070 - Offline.

Reacties
    82
    21-06-2016

Ben je nog steeds niet dood
    .

MVC Lid

Reacties
    626
    24-09-2016

Leer boos kijken.
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

MVC Lid

Reacties
    19
    03-04-2017

Ooo, was jij dat?

MVC Lid

Reacties
    35
    17-10-2017

Welk lid hhhhhh.
    Kapoteng, ik had 1x dat er zo een gekke gast op de fiets achter me aan fietste en in het berbers tegen me ging praten. Ik reageerde heel chagrijnig en boos dat ie me met rust moest laten, en hij vloog bijna weg.

MVC Lid

Reacties
    19
    03-04-2017

Ooo, was jij dat?

MVC Lid

Reacties
    35
    17-10-2017

Citaat Geplaatst door REAL1 Bekijk reactie
    Ooo, was jij dat?
    Ja, had ik je laten schrikken? Ik had die dag tentamen en was al doodchagrijnig. Beter niet tegen mij praten dan.

MVC Lid

Reacties
    274
    12-05-2017

Citaat Geplaatst door Schurk. Bekijk reactie
    Ben je nog steeds niet dood
    Helaas nog niet.

Citaat Geplaatst door lion7777 Bekijk reactie
    Leer boos kijken.
    Geloof me als er iemand is die geflipt kan kijken, dan ben ik t wel ahha. Deze had gwn lef.

Ooo, was jij dat?
    Ieuw hahaha wil je zeggen jij was die engerd

Citaat Geplaatst door PreciousReina Bekijk reactie
    Welk lid hhhhhh.
    Kapoteng, ik had 1x dat er zo een gekke gast op de fiets achter me aan fietste en in het berbers tegen me ging praten. Ik reageerde heel chagrijnig en boos dat ie me met rust moest laten, en hij vloog bijna weg.
    Deze snapt het niet. Vorige keer had mn broertje mij afgezet en deze kneus zag mij uitstappen en toch kwam hij naar mij toe. Ik zei nog tegen mijn broertje die man valt me lastig dus die keek hem ook boos aan. Maar smetta blijft smetta .

LaatsteGeruchten

MVC Lid

Reacties
    19
    03-04-2017

Ik schrok zeker rare meid gewoon schreeuwen op straat terwijl gewoon de weg wou vragen

MVC Lid

Reacties
    35
    17-10-2017

Citaat Geplaatst door LostOne Bekijk reactie
    Helaas nog niet.

Geloof me als er iemand is die geflipt kan kijken, dan ben ik t wel ahha. Deze had gwn lef.

Ieuw hahaha wil je zeggen jij was die engerd

Deze snapt het niet. Vorige keer had mn broertje mij afgezet en deze kneus zag mij uitstappen en toch kwam hij naar mij toe. Ik zei nog tegen mijn broertje die man valt me lastig dus die keek hem ook boos aan. Maar smetta blijft smetta .

LaatsteGeruchten
    Oh em geee ziekelijk. Zou je broertje met hem laten praten van hey flikker even een eind op

MVC Lid

Reacties
    274
    12-05-2017

Ik schrok zeker rare meid gewoon schreeuwen op straat terwijl gewoon de weg wou vragen
    Ik schreeuw nooit. Wat space jij. Ga n hobby zoeken

MVC Lid

Reacties
    35
    17-10-2017

Ik schreeuwde niet hoor.
    Maar jij bent gewoon raar, je vraagt gewoon aan mij of ik weet waar dat ene café is? Dat ken toch niet

MVC Lid

Reacties
    35
    17-10-2017

oh no miscommunicatie

MVC Lid

Reacties
    274
    12-05-2017

Citaat Geplaatst door PreciousReina Bekijk reactie
    Oh em geee ziekelijk. Zou je broertje met hem laten praten van hey flikker even een eind op
    Je mag daar eigenlijk niet eens stoppen. Dus mijn broertje keek gwn boos. Maar als ie hem tegenkomt hahaha dan eet ie hem op.
    In shaa Allah kom ik hem niet meer tegen. In sha Allah ahahha hij is ziek.

MVC Lid

Reacties
    19
    03-04-2017

Citaat Geplaatst door LostOne Bekijk reactie
    Ik schreeuw nooit. Wat space jij. Ga n hobby zoeken
    Haha, chill meid
    Als ik jou zou aanspreken op straat was je nu verkocht