+ Reageer
Pagina 3 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
31 tot 45 van 71
    MVC Lid

Reacties
    502
    24-01-2018

Citaat Geplaatst door Badissi Bekijk reactie
    heb jullie pak slaag gegeven nu zijn jullie wat rustiger geworden , en als jullie weer gaan radicaliseren pak ik jullie nog harder aan

tasiltek hiya tasila d legra gamej
    jij bent 3entar.

Jij hebt niet goed naar je moeder geluisterd want zo heeft ze je niet opgevoed.
    Of jij bent van die lijmsnuivers die op hun 5e uit huis ging om luim te snuiven en te werken op de stortplaats voor wat vuilnisbak eten.

Je ma is niet trots op jou met zulke beledigende uitspraken.
    jongenbario - goodbet

Verbannen

Reacties
    257
    01-01-2018

Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    jij bent 3entar.

Jij hebt niet goed naar je moeder geluisterd want zo heeft ze je niet opgevoed.
    Of jij bent van die lijmsnuivers die op hun 5e uit huis ging om luim te snuiven en te werken op de stortplaats voor wat vuilnisbak eten.

Je ma is niet trots op jou met zulke beledigende uitspraken.
    wij arabs luisteren naar de vader , en hebben asl van de vader, alleen joden hebben asl van de moeder, a lihoedtje

Verbannen

Reacties
    257
    01-01-2018

jij bent seculier.
    wat is met seculair, ?

Altijd paraat

Reacties
    5.684
    21-06-2010

heb jullie pak slaag gegeven nu zijn jullie wat rustiger geworden , en als jullie weer gaan radicaliseren pak ik jullie nog harder aan

tasiltek hiya tasila d legra gamej

Waarom verpak je je nederlagen als overwinningen?

Er is hier geen lid die jou niet met de neus op de feiten heeft gedrukt.
    ik ben voor scheiding tussen de staat en jame3 ja, alleen dan zullen mensen het goed hebben , geloof is iets persoonlijk

Altijd paraat

Reacties
    5.684
    21-06-2010

wij arabs luisteren naar de vader , en hebben asl van de vader, alleen joden hebben asl van de moeder, a lihoedtje
    Hij heeft het over luisteren naar de moeder en niet over je afkomst.

Luisteren naar je moeder is wajib zolang ze niet van jou vraagt je schepper te ongehoorzamen.
    ik ben voor scheiding tussen de staat en jame3 ja, alleen dan zullen mensen het goed hebben , geloof is iets persoonlijk

MVC Lid

Reacties
    502
    24-01-2018

Vandaar dat jij vrouwonvriendelijke uitspraken hebt gedaan.
    Een vrouw is voor jou waardeloos. Of het je moeder, dochter of zus is, allemaal waardeloos voor jou. Vandaar dat jet het niet erg vind dat je dochter prinses3arbia al the way gaat voor een KIA.

Bij ons in de islam ligt de hemel onder de voeten van onze moeder.

Kia is waardeloos HAHAHA zo goedkoop tfoeee
    jongenbario - goodbet

MVC Lid

Reacties
    553
    04-02-2017

Ik zeg doen. Komt er helemaal geen hond meer naar dat land.

MVC Lid

Reacties
    10
    22-01-2018

Felix, heb je goed gezegd dat ze de doel ook geen honden er meer in

MVC Lid

Reacties
    2.463
    23-10-2014

Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    erdogan wil illegale stokerijen aanpakken en dat is meer dan terecht..
    Ik ben juist voor illegale stokerijen van alcohol.
    Zo lost het probleem zichzelf op.

Verbannen

Reacties
    998
    12-03-2017

Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Geloof mij, als dat zou kunnen zou Turkije een stuk beter af zijn. Het is nu simpelweg een islamitische dictatuur aan het worden, dergelijke dictaturen doen het in de regel niet erg goed.
    Goed punt man. Want in de tijd van Ataturk had je echt niet één partij waar je op kon stemmen ofzo, wat later twee partijen werden waarvan de tweede partij hoofdzakelijk symbolisch was en bestond uit vriendjes van Ataturk met dezelfde ideeën.

Geen dictatuur te bekennen in dit Sovjet-systeem van Ataturk mensen, doorlopen.

Moroccan Bull

Reacties
    1.125
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Ik ben juist voor illegale stokerijen van alcohol.
    Zo lost het probleem zichzelf op.
    door fatale vergiftigingen...

Je hebt gelijk, laat de turkse moonshine ze vergiftigen.
    Citaat Geplaatst door TDM @ hysterisch mode ON Bekijk reactie
    Je bent welkom Jerreley moge Allah je leiden en standvastig maken in je geloof. Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen en Islam accepteert als de ware overtuiging. Ik val bijna flauw

Moroccan Bull

Reacties
    1.125
    13-12-2017

Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Ik zeg doen. Komt er helemaal geen hond meer naar dat land.
    zolang het maar honden zoals jouw daar niet meer komen
    Je bent welkom Jerreley moge Allah je leiden en standvastig maken in je geloof. Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen en Islam accepteert als de ware overtuiging. Ik val bijna flauw

MVC Lid

Reacties
    56
    27-11-2017

Wie drinkt is alcoholist? Nonsens.

Wel jammer dat hij gelijk alcohol helemaal moet verbieden. Ik heb een lichte vermoeden dat veel van de jaknikkers die actief zijn op dit forum de eersten zijn die bij een verbod op de boerka bijvoorbeeld meteen schreeuwen om de individuele vrijheid voor de moslima om zich te kleden zoals ze wil. Ik ben sowieso niet een fan van verbieden (dus ook niet op de boerka) maar ik heb wel een vraag aan de hypocrieten: waar is de zogenaamde individuele vrijheid van de persoon die ervoor kiest om af en toe een alcoholische drank te nuttigen? Ook hier hebben we te maken met een regeringsleider die het meteen verbiedt.

Moroccan Bull

Reacties
    1.125
    13-12-2017

Alcohol verbieden, vrouwen rechten conform islamitisch recht, geen onderscheidt maken tussen een turk of koerd of arab, flikkerij verbieden dus ook trannies parades en ik ga van Erdogan houden.

Over en uit met de aids

MVC Lid

Reacties
    56
    27-11-2017

Ik heb zonden gepleegd en heb daarvoor berouw getoond. Inshallah zal Allah mij vergeven

Ik ga mijn zondes niet openbaren. Waarom wil jij dat ik mij slechte zondes openbaar? Wat heb jij daar aan?
    Dit is ook waarom religie altijd een makkelijke cop out is. ''Oh, ik heb dit en dat gedaan. Ach ja, ik zal eventjes tawba verrichten en dan zal Allah mij wel vergeven.'' De eerst volgende keer dat je een leuke jongedame tegenkomt is het weer raak.

Weg met dat systeem van hypocrisie. Een van de redenen dat ik leef zonder religie. Ik kon op een gegeven moment mensen uit mijn omgeving die mij altijd wezen op mijn ''zondes'', terwijl ze zelf van God los leven niet uitstaan.