1. #1
    World Traveler

    Reacties
    918
    29-04-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Ik ben niet gemaakt voor deze wereld, gezin stichten etc.

    Vrouwen zijn de mooiste wezens op aarde en ik kan er niet genoeg van krijgen om naar ze te kijken maar daar houdt het eigenlijk ook mee op.

    Ik zou nooit samen kunnen wonen, 24/7 met iemand kunnen leven lijkt mij echt verschrikkelijk.

    Zelfs goede vrienden zie ik liever niet langer dan 2 dagen achter elkaar.
    Na een weekendje bij vrienden te zijn wil ik eigenlijk weer zo snel mogelijk naar huis om weer lekker alleen te zijn.
    Ik ben die rust thuis zo gewend dat ik eigenlijk niets anders wil dan lekker veel rust.

    Na een week alleen zijn zoek ik weer contact op met ‘de mens’ en weer na max. 2 dagen trek ik me weer minimaal 1 week terug

    Misschien komt het omdat vroeger mijn thuissituatie echt verschrikkelijk was, ik geen band had met de familie en ik eigenlijk van jongs af aan mezelf heb opgevoed en ik afkeer kreeg van de mens, maar misschien is dit gewoon hoe ik ben en zou ik ook zo zijn als mijn situatie vroeger wel goed was.

    Ik weet, ik ben een rare maar ik heb er vrede mee

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    37
    07-01-2018

    It is only when we silent the blaring sounds of our daily existence that we can finally hear the whispers of truth that life reveals to us, as it stands knocking on the doorsteps of our hearts.

  3. #3
    Make a Wish

    Reacties
    1.914
    03-05-2010

    Nou, als jou dat tevreden stelt, is dat toch prima? Het is in de islam natuurlijk wel heel belangrijk, maar als het niet aan jou besteeds is, dan is dat zo.

    The darker the sky, the brighter the stars


  4. #4
    World Traveler

    Reacties
    918
    29-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sassi Bekijk reactie
    It is only when we silent the blaring sounds of our daily existence that we can finally hear the whispers of truth that life reveals to us, as it stands knocking on the doorsteps of our hearts.
    Ik kan wel Engels maar als het filosofisch gaat worden begrijp ik er geen moer meer van

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    37
    07-01-2018

    Citaat Geplaatst door REGYT Bekijk reactie
    Ik kan wel Engels maar als het filosofisch gaat worden begrijp ik er geen moer meer van
    Levenswijsheid.

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    494
    24-04-2017

    Citaat Geplaatst door Sassi Bekijk reactie
    It is only when we silent the blaring sounds of our daily existence that we can finally hear the whispers of truth that life reveals to us, as it stands knocking on the doorsteps of our hearts.
    wow, we gaan wel heel snel en het was maar rond 21:00 toen je dit neer knalde. Ik verwacht ze meestal rond deze tijd of net na 02:00..

  7. #7
    070 - Offline.

    Reacties
    86
    21-06-2016

    Ga roqya doen ga a bezeten chappie
    .

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    ik dacht even dat ik het had geschreven

  9. #9
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door REGYT Bekijk reactie
    Ik kan wel Engels maar als het filosofisch gaat worden begrijp ik er geen moer meer van
    Hij bedoelt..je hebt ergens een punt.

  10. #10
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Je bent niet raar.
    Welkom 2018..
    Is de tijdspanne.
    Siert je wel dat je ervan bewust bent..
    Velen verliezen hun tijd in acteren..

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Niks raars aan. Ik kan je deels wel begrijpen. Alleen zijn betekent niet dat je gelijk eenzaam bent.

    Maar er zal een dag komen dat je gaat snakken naar die warmte dat ontbrak in je leven.

  12. #12
    World Traveler

    Reacties
    918
    29-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Niks raars aan. Ik kan je deels wel begrijpen. Alleen zijn betekent niet dat je gelijk eenzaam bent.

    Maar er zal een dag komen dat je gaat snakken naar die warmte dat ontbrak in je leven.
    Misschien dat die dag ook wel gaat komen.

    Net zoals mensen die gesetteld zijn en snakken naar dingen die ik wel mijn hele leven heb kunnen doen.

    Alles heeft zijn voor en nadelen, maar de voordelen wegen in mijn geval zwaarder dan de nadelen.

  13. #13
    World Traveler

    Reacties
    918
    29-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    ik dacht even dat ik het had geschreven
    Olum lan.

  14. #14
    World Traveler

    Reacties
    918
    29-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Je bent niet raar.
    Welkom 2018..
    Is de tijdspanne.
    Siert je wel dat je ervan bewust bent..
    Velen verliezen hun tijd in acteren..
    Ik ben me bewust van vele zaken waarom ik veel dingen niet doe.

    Hierdoor denken mensen dat ik raar ben omdat veel mensen op emotie leven.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door REGYT Bekijk reactie
    Misschien dat die dag ook wel gaat komen.

    Net zoals mensen die gesetteld zijn en snakken naar dingen die ik wel mijn hele leven heb kunnen doen.

    Alles heeft zijn voor en nadelen, maar de voordelen wegen in mijn geval zwaarder dan de nadelen.
    In Sha Allaah.

    Is een kwestie van je mentaliteit aanpassen. De meeste dingen die wij mensen willen of naar verlangen is vaak het mooist met iemand aan je zijde.

    Zeker. Jij realiseert tenminste dat je nog inadequaat bent voor het huwelijk. Heb sommige gezien die zich zonder enig vorm van besef en zelfreflectie zichzelf in het diepe gooien (huwelijk) en levens ermee verpesten.