+ Reageer
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 37
    MVC Lid

Reacties
    59
    15-10-2014

Wie ervaring met ToeristenVisum aanvragen voor zijn familie? of werkt bij de IND

Hoi,

Ik wil een toeristenvisum aanvragen voor mijn oma uit Marokko. Een paar jaar geleden heb ik dat een x gedaan maar was toen afgewezen de onderbouwing ofzo vonden ze niet echt goed. Nu wil ik het nog een keer proberen want hoorde van derden als je het goede kan onderbouwen de reden dat ze dan wel het geven.

Ik woon op mezelf en werk dus daar zal het echt niet aan liggen

Laat een privébericht achter als je dit vaker gedaan hebt of bij de IND werkt

Super Nurse

Reacties
    6.907
    10-12-2007

MVC Premium MVC Premium
    Heb het gedaan voor mijn schoonouders, 1e keer aangevraagd en toegewezen gekregen

De Profeet (vrede zij met hem) leert ons dat ‘in iedere levend wezen een beloning is’.

SteenPapierSchaar

Reacties
    10.181
    07-09-2011

Voor oma was simpel, ze heeft daar haar afspraken bij haar arts en woont daar en leeft gewoon van pensioen van opa, maar heeft al haar kids hier wonen en kleinkinderen.

En zorgen dat ze binnen termijn van 30 of 90 dagen ligt eraan hoelang ze blijft.. echt terug is.
    .

^_^

Reacties
    349
    29-01-2009

stel ze wijzen hem af gewoon advocaat inschakelen hoor
    Alhamdolilah 3alla kolli 7al.

MVC Lid

Reacties
    2.287
    11-03-2010

je moet redenen lees bewijsstukken hebben dat zij voor iets terug moet en dat zij hier dus niet gaat blijven, zodra zij binnenkomt met visum..

MVC Lid

Reacties
    110
    25-03-2012

Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    je moet redenen lees bewijsstukken hebben dat zij voor iets terug moet en dat zij hier dus niet gaat blijven, zodra zij binnenkomt met visum..
    Klopt, Wij moesten een werkcontract overhandigen van me nicht,
    A L L E R G I S C H V O O R J O U

MVC Lid

Reacties
    59
    15-10-2014

Probleem zit hem inderdaad dat ze bang zijn dat ze hier blijft. Drm was het de vorige keer afgewezen.

Maar werkt er iemand bij de IND of wie kan mij helpen met die aanvraag om het goed te onderbouwen.

MVC Lid

Reacties
    2.287
    11-03-2010

Citaat Geplaatst door Studentje0 Bekijk reactie
    Probleem zit hem inderdaad dat ze bang zijn dat ze hier blijft. Drm was het de vorige keer afgewezen.

Maar werkt er iemand bij de IND of wie kan mij helpen met die aanvraag om het goed te onderbouwen.
    Bijv. Heeft ze ziekenhuisafspraken waar ze zich moet melden nadat ze teruggaat? Echtgenoot die ze daar achterlaat? Een huis die ze maandelijks moet betalen (elektriciteit en water of huur?) schoolgaande kinderen? Haha zo moeilijk is het niet maar je mag mij gerust een Pm sturen

MVC Lid

Reacties
    4.969
    25-10-2015

Tegen mijn zus hebben ze bij aanvraag gezegd dat ze bij ouderen meestal accepteren omdat die ouderen meestal wel gewoon op tijd terug keren. En zo ging dat ook

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    59
    15-10-2014

Nee is een alfabete vrouw haar man regelt zaken. Wat is de juiste stappen plan? Heb het paar jaar geleden ook een keer gedaan toen afgewezen. Ben wel benieuwd hoe het nu gaat waar moet je mee beginnen enz?

MVC Lid

Reacties
    59
    15-10-2014

Hoeft toch niet gelijk al een advocaat in te schakelen

MVC Lid

Reacties
    987
    16-06-2016

Ouderen en vrouwen doen ze niet vaak moeilijk maar jonge jongens wel.
    Ze moet idd een reden hebben om terug te gaan zoals werk of zorg van kinderen daar.

MVC Lid

Reacties
    59
    15-10-2014

Wie wilt de juiste route van aanpak mij vertellen ook mbt formulieren opsturen enz

Utopist

Reacties
    7.338
    28-05-2010

Uit Mn hoofd, kopie id van je oma, verzekering Marokko, garantstelling van jou en eventueel jouw partner (garantsteller en degene van wie huis is waar ze moet verblijven. 3 laatste loonstroken en ik weet niet zeker of je nou ook je contract nodig hebt (werk). Staat op het formulier garantstelling volgens mij, daarmee naar de gemeente voor stempeltje van ambtenaar klaar alles naar Marokko en daar gaat t is mijn ervaring best snel!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."