1. #61
    Worldfamous

    Reacties
    25.414
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Op dit moment slaapt het geld ergens op een rekening in Zwitserland en Frankrijk.

    Dan zie ik het liever uitgegeven worden aan een WK waardoor het volk weer kan profiteren van de toerisme boost.

    Nu wordt er niet veel voor het volk gedaan.
    Hoe kom jij toch aan het fabeltje dat er persoonlijk geld in wordt gestoken. Nooit gebeurd, niet in Marokko en zelfs niet in andere landen. Café praatjes ou safi. Ik daag je uit om met 1 bron te komen die jouw fabeltje bevestigen.

    Deze WK wordt gefinancierd met leningen, zoals elk WK in ontwikkelingslanden

  2. #62
    Worldfamous

    Reacties
    25.414
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Zoveel belastingen betalen Marokkanen ook weer niet. Als dat het geval was dan waren er meer sociale voorzieningen maar Marokkanen haten belastingen dus dan komt er ook niks van.
    Elke burger betaalt belasting en elk bedrijf betaalt belasting. Is het niet direct dan indirect bij alles wat je koopt. Van suiker tot stroom, van melk tot water. Denk na voordat je wat zegt.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Hoe kom jij toch aan het fabeltje dat er persoonlijk geld in wordt gestoken. Nooit gebeurd, niet in Marokko en zelfs niet in andere landen. Café praatjes ou safi. Ik daag je uit om met 1 bron te komen die jouw fabeltje bevestigen.

    Deze WK wordt gefinancierd met leningen, zoals elk WK in ontwikkelingslanden
    Prima joh. maar is het nu niet zo dat het volk niet veel ziet van de financieringen/investeringen van belastinggeld in het volk?

    Ik geef alleen aan dat het volk het meeste baat heeft bij een WK. Massa toerisme kunnen ze goed van profiteren.

    ik weet niet of je het verhaal kent van de 7 goede jaren en de 7 magere jaren.

    Met de WK kan het volk financieel gezien een klapper slaan zodat ze een buffer kunnen opbouwen voor vele jaren erna.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    9.174
    26-03-2016

    Marokko inversteert jaarlijks 65miljard (dirham) aan projecten de meeste dingen worden niet eens gebouwd of gestart met zo een wk zijn ze verplicht om die projecten af te werken binnen een bepaalde tijd en zal er minder ruimte zijn om het geld in hun eigen zakken te houden. Ik neem aan dat de koning een oog er zal ophouden en de fifa zal dat sowieso doen, die controleren alles. Dus deze inversteringen zullen dan voor de 100procent af moeten zijn met hoog kwaliteit.

    Dit is alleen in het voordeel van de lokale mensen omdat alles word gecontroleerd.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Marokko inversteert jaarlijks 65miljard (dirham) aan projecten de meeste dingen worden niet eens gebouwd of gestart met zo een wk zijn ze verplicht om die projecten af te werken binnen een bepaalde tijd en zal er minder ruimte zijn om het geld in hun eigen zakken te houden. Ik neem aan dat de koning een oog er zal ophouden en de fifa zal dat sowieso doen, die controleren alles. Dus deze inversteringen zullen dan voor de 100procent af moeten zijn met hoog kwaliteit.

    Dit is alleen in het voordeel van de lokale mensen omdat alles word gecontroleerd.
    juist +++

    goed verwoord.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  6. #66
    Worldfamous

    Reacties
    25.414
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Prima joh. maar is het nu niet zo dat het volk niet veel ziet van de financieringen/investeringen van belastinggeld in het volk?

    Ik geef alleen aan dat het volk het meeste baat heeft bij een WK. Massa toerisme kunnen ze goed van profiteren.

    ik weet niet of je het verhaal kent van de 7 goede jaren en de 7 magere jaren.

    Met de WK kan het volk financieel gezien een klapper slaan zodat ze een buffer kunnen opbouwen voor vele jaren erna.
    Nee hoor, een land wat al toeristen land is, zal alleen een verdringing van de huidige toeristen zien. Dat had je kunnen weten want dat stond juist in dat onderzoek. Ouarzazate krijgt 3 miljoen toeristen per jaar, wat hebben wij nou aan 3 of 4 wedstrijden met gekken waardoor de normale toerist weg blijft?

    Jij hoopt een boel en droomt er van alles bij. Beter kijk je naar de feiten