1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Nee waarom ? Zij mag toch ook demonstreren of denk je dat bij eenbepaalde demostraties tegen ZP alleen maar mensen mogen mee lopen die lid zijn van 1 bepaalde club ? Ik weet zeker dat er zelfs mensen bij lopen die helemaal geen lid zijn van een club..... geef toe dat ze er beter niet mee geindentificeerd zouden moeten willen worden net als die Nazies die mee lopen met de demonstraties voor zwarte piet.....
    Beweerde jij net niet dat KOZP en de grauwe eeuw niet liggen..deze man die achter de tweet zit..vermoord sint.. is 1 van de vaste kern van de grauwe eeuw.. net als Noëlla dat ook is en die was prominent aanwezig bij KOZP..ze stapte uit hun bus in Grouw 2016..toen ze ook al bij de grauwe eeuw zat btw..

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Beweerde jij net niet dat KOZP en de grauwe eeuw niet liggen..deze man die achter de tweet zit..vermoord sint.. is 1 van de vaste kern van de grauwe eeuw.. net als Noëlla dat ook is en die was prominent aanwezig bij KOZP..ze stapte uit hun bus in Grouw 2016..toen ze ook al bij de grauwe eeuw zat btw..
    en toch mogen ze elkaar niet, wellicht in het begin wel maar al een tijdje niet meer, kan je gewoon opzoeken hoor, of moet ik het ven voor je doen ?

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    en toch mogen ze elkaar niet, wellicht in het begin wel maar al een tijdje niet meer, kan je gewoon opzoeken hoor, of moet ik het ven voor je doen ?
    Zou ik nu ook zeggen ..
    Bedreigen mederwerker rijkswaterstaat..
    Burgennesters over carnaval..
    Organisators van kinderfeestjes..
    Plaatsen online postings om cops isis style koppie kleiner te maken.

    Nee daar wou ik ook niet openlijk mee geassocieerd worden

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Sinterklaas killen is wel een goed idee eigenlijk. Je raakt daarmee elke verstokte racist. Ik zie t al helemaal voor me. Slachtofferhulp voor Tokkies en hun kids, sowieso een paar kids daartussen die dat sowieso nodig hebben.
    De media draait overuren en de 2e Kamer zal erover blijven praten wat te doen nu na de dood van Sinterklaas. Wat een geweldige chaos zou dat zijn zeg.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Sinterklaas killen is wel een goed idee eigenlijk. Je raakt daarmee elke verstokte racist.
    Zwarte piet was toch racistisch??
    Oh wacht..sorry..maar sinterklaas bestaat niet echt.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Welke van de 100en hulpsinterklazen wou je vermoorden

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Welke van de 100en hulpsinterklazen wou je vermoorden
    Je speelt een woord spelletje. Het is niet mijn idee of wens om Sinterklaas te doden. Heb wel wat beters te doen, gek mens. Bijna 12 uur dus dan begin je gek te doen natuurlijk als valse grrrrrr poes

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Zijn mensen hier nu nog steeds aan het kakelen?

    Zwarte Piet is en blijft zwart in Friesland, hier zit voor Friezen geen racistische toon onder ook al snappen we de geschiedenis. Dit is niet de Randstad waar mensen langzaam hun wil op kunnen leggen, dit is Friesland en hier bepalen we de dingen zelf.

    Noem het nationalisme, noem het wat je het wilt noemen. Friesland is op dat punt anders dan Nederland. Iedereen is welkom volgens onze normen en waarden. Ooit waren dat Nederlandse normen en waarden.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Zijn mensen hier nu nog steeds aan het kakelen?

    Zwarte Piet is en blijft zwart in Friesland, hier zit voor Friezen geen racistische toon onder ook al snappen we de geschiedenis. Dit is niet de Randstad waar mensen langzaam hun wil op kunnen leggen, dit is Friesland en hier bepalen we de dingen zelf.

    Noem het nationalisme, noem het wat je het wilt noemen. Friesland is op dat punt anders dan Nederland. Iedereen is welkom volgens onze normen en waarden. Ooit waren dat Nederlandse normen en waarden.
    1 bom op sinterklaas en dat feestje is afgelopen

  10. #55
    Bij twijfel . . . .

    Reacties
    12.812
    20-11-2006

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    1 bom op sinterklaas en dat feestje is afgelopen
    schei toch uit. Stakkertje....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Het is altijd het glas valt uit mijn handen. Nooit ik laat het glas vallen.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    https://www.google.nl/amp/s/www.amst...ie/%3famp=true

    Ondertussen delen ze in Amsterdam prijzen uit aan o.a. de voorman..Jerry Afriyie.. van een actiegroep..KOZP..die in het rapport van de Nationaal terrorisme coördinator expliciet benoemd wordt voor hun extreem en niet geweld schuwend protest tegen ZP.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Van de regering weet ik niet of ze met deze club in gesprek waren, wel van verschillende gemeenten en andere overheden.

    Wat ik niet begrijp: het is maar zo'n klein groepje. Hoe hebben ze ooit zoveel impact kunnen afdwingen? Met hun idiote vragen en eisen?
    Er is in iedergeval een link met het mondriaanfonds..dat weer ruim 20 miljoen p.j krijgt van het ministerie van OCW..

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Sinterklaas killen is wel een goed idee eigenlijk. Je raakt daarmee elke verstokte racist. Ik zie t al helemaal voor me. Slachtofferhulp voor Tokkies en hun kids, sowieso een paar kids daartussen die dat sowieso nodig hebben.
    De media draait overuren en de 2e Kamer zal erover blijven praten wat te doen nu na de dood van Sinterklaas. Wat een geweldige chaos zou dat zijn zeg.
    Gelukkig zullen er weinig mensen zijn die het erg vinden wanneer jij de pijp aan Maarten geeft!

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Sinterklaas killen is wel een goed idee eigenlijk. Je raakt daarmee elke verstokte racist. Ik zie t al helemaal voor me. Slachtofferhulp voor Tokkies en hun kids, sowieso een paar kids daartussen die dat sowieso nodig hebben.
    De media draait overuren en de 2e Kamer zal erover blijven praten wat te doen nu na de dood van Sinterklaas. Wat een geweldige chaos zou dat zijn zeg.

    Iddioot.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    1 bom op sinterklaas en dat feestje is afgelopen

    Idioot.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!