1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Het is een feit die je mag goedpraten zoals je genocides op moslims vaker hebt goedgepraat en aangemoedigd.
    Dat mag in dit land en je hebt vast sympathie van mede moslimhaters maar niet de sympathie van de gemiddelde moslim.
    Ga weg hysterica ..

  2. #32
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Ga weg hysterica ..
    Rustig aan ouwe taart.
    Forum voor Marokkaans islamitische jongeren.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Rustig aan ouwe taart.
    Forum voor Marokkaans islamitische jongeren.
    Oh dan is hysterisch gedrag goed gekeurd..

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Van de regering weet ik niet of ze met deze club in gesprek waren, wel van verschillende gemeenten en andere overheden.

    Wat ik niet begrijp: het is maar zo'n klein groepje. Hoe hebben ze ooit zoveel impact kunnen afdwingen? Met hun idiote vragen en eisen?
    Zo klein zijn ze niet..al die splintergroepen werken bij tijd en wijle samen..
    Zo us deze noëlla ook te zien met KOZP in Grouw sint piter ..die 4 zijn de vaste kern neem ik aan

    Beide groeperingrn zowel dus KOZP en de grauwe eeuw worden ook expliciet genoemd door AIVD

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Het is een feit die je mag goedpraten zoals je genocides op moslims vaker hebt goedgepraat en aangemoedigd.
    Dat mag in dit land en je hebt vast sympathie van mede moslimhaters maar niet de sympathie van de gemiddelde moslim.
    Iets beters kun je niet bedenken?

    Stumper.

    "Welke slachtoffers van WO2 en welke militairen die daarna tijdens uitzendingen gestorven zijn hebben moslims vergast en vermoord met fosforbommen? Een herdenking van Nederlandse burger- en militaire slachtoffers?"

    Kom op man! Kom op met je feiten!

    En welke "genocides" op moslims praat ik goed"? Moedig ik aan? Kom op man! Citaten en bronnen! In hun context!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Heb ik het daar over...het gaat trouwen over nederlandse slachtoffers gevallen sinds 1945 kan me niet herinneren dat die Israëlisch zijn .neem een loep op stokjes
    5 Mei gaat over Nederlandse slachtoffers sinds mei 1940... Maar evengoed kan ik me niet herinneren dat dat Israëli's waren. Die bestonden toen nog niet eens...
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Oh dan is hysterisch gedrag goed gekeurd..
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Zo klein zijn ze niet..al die splintergroepen werken bij tijd en wijle samen..
    Zo us deze noëlla ook te zien met KOZP in Grouw sint piter ..die 4 zijn de vaste kern neem ik aan

    Beide groeperingrn zowel dus KOZP en de grauwe eeuw worden ook expliciet genoemd door AIVD

    Die vier zijn de vaste kern? Hoe groot is die groep? Pietje is lid van groep X, Y en Z. Hebben ze allemaal 4 leden?
    Veel meer kan het niet zijn! En we gaan op onze rug met z'n allen! Veel te politiek correct!

    Al die lui die willen dat de Coentunnel een andere naam krijgt moeten een verschrikkelijk harde trap in hun.... Nee. Moeten heel hard uitgelachen worden.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Rustig aan ouwe taart.
    Forum voor Marokkaans islamitische jongeren.

    "Forum voor Marokkaans islamitische jongeren."

    Waar staat dat? Waar staat dat "niet Marokkaans islamitische jongeren" niet mee mogen doen?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Blijkt straks dat de Friezen nog een moord voorkomen hebben
    Niks deze man en KICKOUTZP mogen elkaar van geen meter.....

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Die vier zijn de vaste kern? Hoe groot is die groep? Pietje is lid van groep X, Y en Z. Hebben ze allemaal 4 leden?
    Veel meer kan het niet zijn! En we gaan op onze rug met z'n allen! Veel te politiek correct!

    Al die lui die willen dat de Coentunnel een andere naam krijgt moeten een verschrikkelijk harde trap in hun.... Nee. Moeten heel hard uitgelachen worden.
    Laten we hopen dat het er niet veel meer zijn..

    Uitlachen dacht ik ook tot me inlas over de bedreigingen..dat tot aan kinderfeestjes toe gaat..kinderen verkleed als cowboy of indiaan..de organisators van zulke feestjes ontkomen ook niet aan bedreiging.
    Dit is meer dan politiek correct zijn..

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Dit soort uitspraken zijn buitengewoon ziek te noemen..... die vent is niet helemaal goed bij zijn hoofd....

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Gitane Bekijk reactie
    Niks deze man en KICKOUTZP mogen elkaar van geen meter.....
    Vrremd dan, een lid van de grauwe eeuw Noélla loopt gewoon mee bij de anti piet KOZP demo in Grouw 2016..
    Wou je de video's zien

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    5 Mei gaat over Nederlandse slachtoffers sinds mei 1940... Maar evengoed kan ik me niet herinneren dat dat Israëli's waren. Die bestonden toen nog niet eens...
    Oeps ja .

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Vrremd dan, een lid van de grauwe eeuw Noélla loopt gewoon mee bij de anti piet KOZP demo in Grouw 2016..
    Wou je de video's zien
    Nee waarom ? Zij mag toch ook demonstreren of denk je dat bij eenbepaalde demostraties tegen ZP alleen maar mensen mogen mee lopen die lid zijn van 1 bepaalde club ? Ik weet zeker dat er zelfs mensen bij lopen die helemaal geen lid zijn van een club..... geef toe dat ze er beter niet mee geindentificeerd zouden moeten willen worden net als die Nazies die mee lopen met de demonstraties voor zwarte piet.....