1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    http://forums.marokko.nl/sh

    zeg maar explosief clubje/

    Jouw link werkt niet.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    http://forums.marokko.nl/sh

    zeg maar explosief clubje/

    Jouw link werkt niet.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    NIEUWS/BINNENLAND

    Van Z. zat in de cel tijdens intocht Sinterklaas

    Door*ALBERT JAN SWART

    Updated Vandaag, 17:10

    Vandaag, 16:55 in BINNENLAND

    Michael van Z. (De Grauwe Eeuw)

    Ⓒ*HOLLANDISTAN

    AMSTERDAM -*Michael van Z., voorman van de extreemlinkse actiegroep De Grauwe Eeuw, heeft in de cel gezeten tijdens de landelijke intocht van Sinterklaas, afgelopen november in Dokkum.

    Dat bevestigt het Openbaar Ministerie aan De Telegraaf. Op donderdag 16 november is Van Z. in de cel gezet, twee dagen voor de intocht van zaterdag 18 november. Op maandag 20 november is hij weer vrijgelaten. Hij zat vast op verdenking van opruiing, nadat hij eind oktober op Facebook had opgeroepen tot een moordaanslag.

    BEKIJK OOK:

    Oproep tot moordaanslag op Sinterklaas

    Eerder vandaag zei de burgemeester van Dongeradeel, waar Dokkum onder valt, al tegen De Telegraaf dat er maatregelen waren genomen om te zorgen dat Van Z. die dag niet in Dokkum zou zijn.

    Opruiing

    Van Z. beweert vanmiddag in een persbericht dat hij bij het Openbaar Ministerie heeft aangedrongen op een snelle strafvervolging. Volgens hem houdt de zaak geen stand bij de rechter.

    BEKIJK OOK:

    Bizarre oproep tot moord op Sinterklaas

    Het OM verdenkt hem van opruiing omdat hij op Facebook heeft opgeroepen tot een moordaanslag op Sinterklaas-acteur Stefan de Walle. Die aanslag zou moeten gebeuren tijdens de landelijke intocht, schreef Van Z. eind oktober. Daarbij zouden kinderen bedekt moeten worden onder stukken hersens en botsplinters, aldus Van Z. „Zo zijn we voorgoed van dat feest af.”

    BEKIJK OOK:

    Moordplan Sinterklaas trending: ’Knettergek en gevaar samenleving’

    De politie heeft de zaak nog in onderzoek. Het OM heeft nog geen vervolgbeslissing genomen, maar neemt de zaak hoog op. Om die reden is er al een officier van justitie op de zaak

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Gaat nergens over

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    En dan vraagt men zich af waarom de Friezen dergelijke debielen niet willen ontvangen en dat duidelijk maken als die debielen dan toch proberen te komen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    NIEUWS/BINNENLAND

    Van Z. zat in de cel tijdens intocht Sinterklaas

    Door*ALBERT JAN SWART

    Updated Vandaag, 17:10

    Vandaag, 16:55 in BINNENLAND

    Michael van Z. (De Grauwe Eeuw)

    Ⓒ*HOLLANDISTAN

    AMSTERDAM -*Michael van Z., voorman van de extreemlinkse actiegroep De Grauwe Eeuw, heeft in de cel gezeten tijdens de landelijke intocht van Sinterklaas, afgelopen november in Dokkum.

    Dat bevestigt het Openbaar Ministerie aan De Telegraaf. Op donderdag 16 november is Van Z. in de cel gezet, twee dagen voor de intocht van zaterdag 18 november. Op maandag 20 november is hij weer vrijgelaten. Hij zat vast op verdenking van opruiing, nadat hij eind oktober op Facebook had opgeroepen tot een moordaanslag.

    BEKIJK OOK:

    Oproep tot moordaanslag op Sinterklaas

    Eerder vandaag zei de burgemeester van Dongeradeel, waar Dokkum onder valt, al tegen De Telegraaf dat er maatregelen waren genomen om te zorgen dat Van Z. die dag niet in Dokkum zou zijn.

    Opruiing

    Van Z. beweert vanmiddag in een persbericht dat hij bij het Openbaar Ministerie heeft aangedrongen op een snelle strafvervolging. Volgens hem houdt de zaak geen stand bij de rechter.

    BEKIJK OOK:

    Bizarre oproep tot moord op Sinterklaas

    Het OM verdenkt hem van opruiing omdat hij op Facebook heeft opgeroepen tot een moordaanslag op Sinterklaas-acteur Stefan de Walle. Die aanslag zou moeten gebeuren tijdens de landelijke intocht, schreef Van Z. eind oktober. Daarbij zouden kinderen bedekt moeten worden onder stukken hersens en botsplinters, aldus Van Z. „Zo zijn we voorgoed van dat feest af.”

    BEKIJK OOK:

    Moordplan Sinterklaas trending: ’Knettergek en gevaar samenleving’

    De politie heeft de zaak nog in onderzoek. Het OM heeft nog geen vervolgbeslissing genomen, maar neemt de zaak hoog op. Om die reden is er al een officier van justitie op de zaak
    Blijkt dat de hele groep in de bak zat tijdens de intocht..

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    https://www.geenstijl.nl/4939592/diagnose_borderline_/

    Dit is trouwens een van de leden...ons geen4meivoormij meisje.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Dat zelfde meisje liep met KOZP mee in de anti pieten demo in grouw 2016..
    Zegt wel wat weer over KOZP.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    De Grauwe Eeuw is zich vaker te buiten gegaan aan bedreigingen. Het is gewoon een heel ziek clubje.
    Op zich kun je er om lachen, ware het niet dat er steeds meer van dit soort zieke clubjes komen.

    Groepen met extreme opvattingen, die extreem veel lawaai maken, extreem veel aandacht in de media scoren en daardoor extreem veel impact lijken te hebben.

    Verontrustend is natuurlijk dat er onder al die groepjes ook groepen zijn die het geweld niet schuwen. Die met geweld hun opvattingen aan de samenleving willen opleggen.
    Wat moet een vrije samenleving in vredesnaam doen tegen dit soort gekken?


    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1641...or-grauwe-eeuw
    https://www.elsevierweekblad.nl/nede...tenaar-555682/
    https://www.powned.tv/artikel/gemeen...t-straatnameno
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    De Grauwe Eeuw is zich vaker te buiten gegaan aan bedreigingen. Het is gewoon een heel ziek clubje.
    Op zich kun je er om lachen, ware het niet dat er steeds meer van dit soort zieke clubjes komen.

    Groepen met extreme opvattingen, die extreem veel lawaai maken, extreem veel aandacht in de media scoren en daardoor extreem veel impact lijken te hebben.

    Verontrustend is natuurlijk dat er onder al die groepjes ook groepen zijn die het geweld niet schuwen. Die met geweld hun opvattingen aan de samenleving willen opleggen.
    Wat moet een vrije samenleving in vredesnaam doen tegen dit soort gekken?
    Het neest kromme..het was tot afgelopen zomer een gesprekspartner voor de regering..tot ze openlijk iemand van rijkswater aanvielen over de naam coentunnel en hem prive bedreigden.

  11. #26
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    https://www.geenstijl.nl/4939592/diagnose_borderline_/

    Dit is trouwens een van de leden...ons geen4meivoormij meisje.
    Hoe durft ze geen Israëliërs te herdenken op 4 mei die vele moslims hebben vermoord en vergast met fosforbommen.
    Wat een terrorist.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Het neest kromme..het was tot afgelopen zomer een gesprekspartner voor de regering..tot ze openlijk iemand van rijkswater aanvielen over de naam coentunnel en hem prive bedreigden.

    Van de regering weet ik niet of ze met deze club in gesprek waren, wel van verschillende gemeenten en andere overheden.

    Wat ik niet begrijp: het is maar zo'n klein groepje. Hoe hebben ze ooit zoveel impact kunnen afdwingen? Met hun idiote vragen en eisen?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Hoe durft ze geen Israëliërs te herdenken op 4 mei die vele moslims hebben vermoord en vergast met fosforbommen.
    Wat een terrorist.

    Welke slachtoffers van WO2 en welke militairen die daarna tijdens uitzendingen gestorven zijn hebben moslims vergast en vermoord met fosforbommen? Wat hebben Israëliërs hiermee te maken? Een herdenking van Nederlandse burger- en militaire slachtoffers?

    Met deze vraag ben je op een verachtelijke manier Calimero aan het spelen. Dat mag in dit land, dus je kunt je helemaal uitleven.

    Je wint misschien de sympathie van een paar medegestoorden, maar niet de sympathie van de gemiddelde Neder- en Medelander.
    Dat geeft niet: het is een uitstekende uitgangspositie om de slachtofferrol verder te exploiteren. En ook dat mag in dit land.

    Wat een land, hè!
    Bij sommige posters denk ik wel eens: "Zat hij/zij maar in Rusland. Of KSA. Of Mauritanië. Of Pakistan.
    Maar goed. Dat wens ik mijn ergste vijanden, als puntje bij paaltje komt, toch niet toe.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  14. #29
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Welke slachtoffers van WO2 en welke militairen die daarna tijdens uitzendingen gestorven zijn hebben moslims vergast en vermoord met fosforbommen? Wat hebben Israëliërs hiermee te maken? Een herdenking van Nederlandse burger- en militaire slachtoffers?

    Met deze vraag ben je op een verachtelijke manier Calimero aan het spelen. Dat mag in dit land, dus je kunt je helemaal uitleven.

    Je wint misschien de sympathie van een paar medegestoorden, maar niet de sympathie van de gemiddelde Neder- en Medelander.
    Dat geeft niet: het is een uitstekende uitgangspositie om de slachtofferrol verder te exploiteren. En ook dat mag in dit land.

    Wat een land, hè!
    Bij sommige posters denk ik wel eens: "Zat hij/zij maar in Rusland. Of KSA. Of Mauritanië. Of Pakistan.
    Maar goed. Dat wens ik mijn ergste vijanden, als puntje bij paaltje komt, toch niet toe.
    Het is een feit die je mag goedpraten zoals je genocides op moslims vaker hebt goedgepraat en aangemoedigd.
    Dat mag in dit land en je hebt vast sympathie van mede moslimhaters maar niet de sympathie van de gemiddelde moslim.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Hoe durft ze geen Israëliërs te herdenken op 4 mei die vele moslims hebben vermoord en vergast met fosforbommen.
    Wat een terrorist.
    Heb ik het daar over...het gaat trouwen over nederlandse slachtoffers gevallen sinds 1945 kan me niet herinneren dat die Israëlisch zijn .neem een loep op stokjes