1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Ik zoek bulg/Poolse schoonmaakster. DH

    Zou je haar nr kunnen doorgeven?

    Thnx

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    89
    19-12-2014

    waarom pools of bulg?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    416
    22-10-2013

    Hahahahah haram. Ik vind het oprecht grappig. Vooruit voor deze ene keer geef ik toelichting. Misschien heel raar, maar waar.! Geen Marokkaanse omdat ik dan getriggerd voel om mee te gaan helpen enz, en ik heb daar geen tijd voor, helemaal als het mijn moeder de leeftijd is. Ik vind dat gewoon niet fijn om een Marokkaanse vrouw in het huis zien schoon te maken. En het is viezigheid van de vorige bewoner vet alles. En de vorige bewoners waren pools. Ze zijn die viezigheid vast gewend. Vettige shit daar weten die mensen alles van. Dus als jullie dachten zoals mensen altijd denken dat het slecht was bedoeld. Was het juist goed bedoelt.

  4. #4
    X

    Reacties
    1.163
    10-02-2010

    Racist

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    903
    02-04-2010

    gewoon zelf schoonmaken jij met je dikke reet

  6. #6
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door zalwel19 Bekijk reactie
    Hahahahah haram. Ik vind het oprecht grappig. Vooruit voor deze ene keer geef ik toelichting. Misschien heel raar, maar waar.! Geen Marokkaanse omdat ik dan getriggerd voel om mee te gaan helpen enz, en ik heb daar geen tijd voor, helemaal als het mijn moeder de leeftijd is. Ik vind dat gewoon niet fijn om een Marokkaanse vrouw in het huis zien schoon te maken. En het is viezigheid van de vorige bewoner vet alles. En de vorige bewoners waren pools. Ze zijn die viezigheid vast gewend. Vettige shit daar weten die mensen alles van. Dus als jullie dachten zoals mensen altijd denken dat het slecht was bedoeld. Was het juist goed bedoelt.
    .

    Citaat Geplaatst door Poolse versie van zalwel19 Bekijk reactie
    Hahahahah haram. Ik vind het oprecht grappig. Vooruit voor deze ene keer geef ik toelichting. Misschien heel raar, maar waar.! Geen Poolse omdat ik dan getriggerd voel om mee te gaan helpen enz, en ik heb daar geen tijd voor, helemaal als het mijn moeder de leeftijd is. Ik vind dat gewoon niet fijn om een Poolse vrouw in het huis zien schoon te maken. En het is viezigheid van de vorige bewoner vet alles. En de vorige bewoners waren Marokkanen. Ze zijn die viezigheid vast gewend. Vettige shit daar weten die mensen alles van. Dus als jullie dachten zoals mensen altijd denken dat het slecht was bedoeld. Was het juist goed bedoelt.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.