Mijn beste vriendin al 3 jaar lang een relatie met een jongen. In die 3 jaar wisten de ouders van niks. Hij is wel moslim maar een andere afkomst. Eindstand heeft ze het toch 2 weken geleden verteld..omdat ze wouden verloven. Toen ze het had verteld waren beide ouders boos omdat ze had gelogen al die jaren, maar goed ze had het gezegd. Ze koos voor hem. Nu paar dagen geleden komt ze erachter dat hij maanden geleden is vreemdgegaan en dat hij een kind daarvan krijgt. Ik zei gelijk dat ze klaar ermee moest zijn en weg moest gaan. Want hij gaat niet veranderen. Maar ze twijfelt .. zelf ben ik erg boos en zeg dat er genoeg mannen zijn die haar zouden koesteren en niet bedriegen. Eindstand zegt ze dat hij haar heeft ontmaagd.. dat ze haar trost aan hem heeft gegeven en heeft verloren en dat geen 1 goede moslim man haar nog zou willen. En als ze weggaat bij hem dat ze met een leugen leven naar haar ouders toe moet doen. Dat haar vader zijn haar als een maagd weggeven aan een goede man. Daarom vind ze beter dat ze moet blijven en het moet accepteren want de schuld tegenover haar ouders kan ze niet aan.. ze ziet veder geen weg en weet niet wat ze moet doen? Zouden jullie blijven of weggaan?