+ Reageer
Pagina 2 van 20 EersteEerste 1 2 3 4 12 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 294
    MVC Lid

Reacties
    1.011
    23-07-2016

Citaat Geplaatst door Marokko-nl-Imam Bekijk reactie
    Goeie topic
    Sekte leden zijn een tumor in de samenleving
    espirite ge bent een travestiet met string en geitetietjes

ge houd van kleine piemels van 5cm ah paardebek.
    Koud

MVC Lid

Reacties
    1.011
    23-07-2016

Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Ik snap niet dat mensen zomaar dingen blind gaan volgen en niet eens verifiëren
    of de woorden van deze massin wel kloppen en of het is hoe hij het brengt.

Lees mijn eerste paar reacties.
    Deze man geeft zn eigen interpretatie AllahuMusta'an.

En dat mensen het zomaar aannemen. SubhanAllah!!

klopt
    Koud

MVC Lid

Reacties
    1.011
    23-07-2016

Die geitje vraagt da zelf. Die liegt over mn tante en zei da hij haar wou verkrachte enzo. Moge ALLAH u straffe ah geit
    Koud

Aseb7aan

Reacties
    5.487
    05-06-2002

Citaat Geplaatst door zapdoz Bekijk reactie
    Kan beide Hadiths niet vinden, denk dat je ze niet goed vertaald heb.
    Kan je me specifieke bron geven, heb in Abu Dawud, Bukhari etc.
    gezocht maar kan ze niet vinden
    Assalamoe alikom beste broeder,

Als ik ze niet goed heb vertaald, help me dan een handje en vertaal ze dan letterlijk beter dan mij.

De overleveringen zijn zeer authentiek.

Wat betreft de eerste Hadith die is als eerste overgeleverd aan ons door de Muhadith, Faqih, Imam in Jarh & Ta3diel en
    betrouwbare Tabi3i al Qasim ibn Sallaam. Bij hem is de keten het kortst en iedereen in de keten is betrouwbaar.
    De Hadith is authentiek bij Al Qasim ibn Sallam.

Aboe Dawud kwam later...en hij heeft ook de Hadith in zijn sunan toegevoegd.

Wat betreft de tweede Hadith die staat in Adab al mofrad van al Bukhari.

رواه البخاري في الأدب المفرد (739)، وصححه الألباني في صحيح الأدب المفرد(551)

Het kan zijn dat je de boeken niet online kunt zien, dan raad ik jou naar de bibliotheek te gaan om onderzoek te
    doen of navraag te doen bij de Hadith geleerden zoals ik doe.

Fi amani Allah,
    Mijn Profeet vzmh zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt...() (Moslim)

Aseb7aan

Reacties
    5.487
    05-06-2002

Beste broeder,

Wees oprecht met je zelf en tussen jou en Allah.

Het zijn niet mijn woorden noch de woorden van geleerden.
    Het enige wat ik heb gedaan zijn de woorden van de Profeet 3alaihi Assalaam met jullie delen.

Jouw sekte beweert het volgende:
    "als je de wet van mensen / geleerden liever hebt dan de wet van Allah en Zijn Profeet dan ben je kaafir."

Daarom vraag ik jou één vraag.

Als ik naar de dokter ga en hem vraag of smeek om mij te genezen ben ik dan een Kaafir of niet?

Volgens jouw sekte wel!

Haal dan een vers uit de Koran of een Hadith waarin letterlijk staat dat het vragen ( of wel Douae)
    bij iemand doen ( behalve Allah) is kufr.

Als jij dat niet kan en je zul het nooit kunnen.
    Weet dat jij slechts de woorden van de Takfiri geleerden zit te volgen, aan te moedigen en als geloof neemt.

Als je met iets anders komt dan wat ik je vroeg, dan weet je goed dat je gefaald bent en leugenaar bent.

Veel zoekplezier en moge Allah ons allen leiden naar de Waarheid en daarop standvastig houden tot we Hem ontmoeten.
    Ameen.

Zeg Ameen!
    Mijn Profeet vzmh zei: “Wie één van de moeilijkheden van de gelovige verhelpt, Allah zal één van zijn moeilijkheden verhelpen op de Dag der Opstanding. En Wie een ongemak (van een ander) vergemakkelijkt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn ongemak vergemakkelijken. En wie de (fouten van) een moslim bedekt, Allah zal in dit wereldse leven en in het Hiernamaals zijn (fouten) bedekken. En Allah blijft de dienaar helpen zolang hij zijn broeder helpt...() (Moslim)

MVC Lid

Reacties
    952
    16-11-2017

Citaat Geplaatst door massin Bekijk reactie
    Beste broeder,

Wees oprecht met je zelf en tussen jou en Allah.

Het zijn niet mijn woorden noch de woorden van geleerden.
    Het enige wat ik heb gedaan zijn de woorden van de Profeet 3alaihi Assalaam met jullie delen.

Jouw sekte beweert het volgende:
    "als je de wet van mensen / geleerden liever hebt dan de wet van Allah en Zijn Profeet dan ben je kaafir."

Daarom vraag ik jou één vraag.

Als ik naar de dokter ga en hem vraag of smeek om mij te genezen ben ik dan een Kaafir of niet?

Volgens jouw sekte wel!

Haal dan een vers uit de Koran of een Hadith waarin letterlijk staat dat het vragen ( of wel Douae)
    bij iemand doen ( behalve Allah) is kufr.

Als jij dat niet kan en je zul het nooit kunnen.
    Weet dat jij slechts de woorden van de Takfiri geleerden zit te volgen, aan te moedigen en als geloof neemt.

Als je met iets anders komt dan wat ik je vroeg, dan weet je goed dat je gefaald bent en leugenaar bent.

Veel zoekplezier en moge Allah ons allen leiden naar de Waarheid en daarop standvastig houden tot we Hem ontmoeten.
    Ameen.

Zeg Ameen!
    Je bent een leugenaar. Als je naar de dokter gaat, ben je geen kafir.
    Je bent wel een mushrik ALS je gelooft dat hij degene is die jou beter maakt en niet Allah.

Maar dat gelooft iedereen.

Niet stiekem doen en woorden verdraaien als een slang.
    Ik trap er niet in zoals met die 'eigen interpretaties van jou van die Ahadith.
    Ameen

Aseb7aan

Reacties
    5.487
    05-06-2002

Je bent een leugenaar. Als je naar de dokter gaat, ben je geen kafir.
    Je bent wel een mushrik ALS je gelooft dat hij degene is die jou beter maakt en niet Allah.

Maar dat gelooft iedereen.

Niet stiekem doen en woorden verdraaien als een slang.
    Ik trap er niet in zoals met die 'eigen interpretaties van jou van die Ahadith.
    Ameen
    Jij snapt je selefia sekte niet eens.

Ik ga het nog makkelijker maken voor jou...

Wat zeg je tegen een moslim die de doden smeekt en hen bemiddelt?

Is hij dan kafir of niet?

Kijk terug naar 2de tenietdoener die 200 jaren geleden door ibn Abdelwahhab bedacht is en die jij "zonder te weten" bevoorrecht boven
    de Profeet 3alaihi Assalaam.

Volgens je sekte is hij Kafir.

Sterker nog, als je aan twijfelt ( zie tenietdoener 3) dan ben jij ook Kafir.

Mijn vraag is waar is heldere duidelijke bewijs uit de Koran of Hadith dat het bemiddelen van doden door moslim hem afvallig maakt.

MVC Lid

Reacties
    1.011
    23-07-2016

Masisin durani en espirite zijn kufar. Daarom liege hullie over mn tante. Hullie aanbidde dode
    Koud

Prepare your future.

Reacties
    8.479
    24-01-2017

Deze hoek is gestoord man daarom geen aandacht voor deze mensen.
    Zelfs de mensen van onzinhoekje zijn stuk gezonder bij hun verstand.
    Mensen zoals deze gehandicapt hierboven mij en soort gelijke hebben het verpest. Ik raad iedereen hier af om kennis aan te nemen betreft Islam doe ik namelijk ook niet meer.
    Victory loves preparation

MVC Lid

Reacties
    952
    16-11-2017

Citaat Geplaatst door massin Bekijk reactie
    Jij snapt je selefia sekte niet eens.

Ik ga het nog makkelijker maken voor jou...

Wat zeg je tegen een moslim die de doden smeekt en hen bemiddelt?

Is hij dan kafir of niet?

Kijk terug naar 2de tenietdoener die 200 jaren geleden door ibn Abdelwahhab bedacht is en die jij "zonder te weten" bevoorrecht boven
    de Profeet 3alaihi Assalaam.

Volgens je sekte is hij Kafir.

Sterker nog, als je aan twijfelt ( zie tenietdoener 3) dan ben jij ook Kafir.

Mijn vraag is waar is heldere duidelijke bewijs uit de Koran of Hadith dat het bemiddelen van doden door moslim hem afvallig maakt.
    Voor jou heb ik een vraag.
    Is Dua doen een daad van aanbidding? Gwn ja of nee en niet te veel praten.

Aseb7aan

Reacties
    5.487
    05-06-2002

Voor jou heb ik een vraag.
    Is Dua doen een daad van aanbidding? Gwn ja of nee en niet te veel praten.
    Wees niet bang voor mijn vragen en heb lef om te beantwoorden
    of toe te geven dat je geen bewijs hebt gevonden.

Wat betreft jouw vraag zeg ik "Douae is de aanbiding", klopt.

Nogmaals, ik wil uit de woorden van Allah of Zijn profeet zien dat douae doen
    bij de doden een moslim afvallig maakt.

Of waar zei Profeet 3alaihi Assalaam dat bemiddeling vragen
    bij de doden shirk is?

Ik hoef geen woorden te zien van je sekte geleerden, want daar is
    98% van de oemma
    het niet met hun eens.

Ik hoop dat jij ook genoeg hebt aan enkel kitaab en sunnah ( zonder je eigen mening).

MVC Lid

Reacties
    1.011
    23-07-2016

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Deze hoek is gestoord man daarom geen aandacht voor deze mensen.
    Zelfs de mensen van onzinhoekje zijn stuk gezonder bij hun verstand.
    Mensen zoals deze gehandicapt hierboven mij en soort gelijke hebben het verpest. Ik raad iedereen hier af om kennis aan te nemen betreft Islam doe ik namelijk ook niet meer.

Ge moet stoppe met schelde en peste ah Kindje
    Koud

MVC Lid

Reacties
    1.011
    23-07-2016

Pffff mushrikin in the house
    Koud

Prepare your future.

Reacties
    8.479
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door MohammedDMB Bekijk reactie
    Ge moet stoppe met schelde en peste ah Kindje
    Niet praten tegen mij gehandicapt jou meld ik gewoon.
    Victory loves preparation

MVC Lid

Reacties
    1.011
    23-07-2016

Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Niet praten tegen mij gehandicapt jou meld ik gewoon.

Gij poept elke dag in uw broek. Ga melde ah baby ga huile ga poeperd
    Koud