1. #151
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Ach hou toch op idioot. Alsof mensen mij hier wat boeien en ik hun geschiedenis ga uitpluizen.

    Haar hoeren topic heb ik hier van de week gezien, wanneer die geopend zou zijn weet ik niet heb ik ook niet naar gekeken.

    En of iemand nou 10 jaar geleden met zulke gedachten heeft rondgelopen of vandaag, het laat zien waar mensen toe in staat zijn.
    Jij hebt vandaag al heel goed laten zien waar je toe in staat bent crazy ass bitch hhhhh get lost woman your scary.
    Heavy

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Ach hou toch op idioot. Alsof mensen mij hier wat boeien en ik hun geschiedenis ga uitpluizen.

    Haar hoeren topic heb ik hier van de week gezien, wanneer die geopend zou zijn weet ik niet heb ik ook niet naar gekeken.

    En of iemand nou 10 jaar geleden met zulke gedachten heeft rondgelopen of vandaag, het laat zien waar mensen toe in staat zijn.
    wat heb je tegen tdm

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jij hebt vandaag al heel goed laten zien waar je toe in staat bent crazy ass bitch hhhhh get lost woman your scary.
    ik heb wel bewondering voor de catwoman romais. Alleen soms is ze dasr moet je mee ziem te levem.

  4. #154
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ze voelt zich aangesproken vandaar haar heftige reactie(s).

    Sobhan Allah ik zou niet durven. Je wilt niet weten wat ik de afgelopen dagen naar mijn hoofd geslingerd kreeg. ZIEK gewoon.

    Hamduliallaah ben geen tiener meisje meer en heb een dikke huid.

    Maar je mag best weten dat ik heb gehuild nadat iemand mij beschuldigde van SIHR hier (niet eens om mij zelf)maar meer om het feit hoe ver onze ummah is afgegleden dat ze zulke beschuldiginigen durven te doen zonder angst voor de gevolgen.


    Moge Allah swt onze ummah leiden.
    Nooit de uitspraken van mensen hier te persoonlijk opvatten serieus. Is net alsof je naar een gekkenhuis gaat en huilend eruit komt omdat iedereen dingen naar je riepen. Je weet waar je bent en wat voor soort mensen tegen je praten dat zou genoeg moeten zijn.

    Dus neem.dit forum.gewoon op een afstandje want je leven is meer waard dan dit nutteloze platform.
    Heavy

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    wat heb je tegen tdm
    Jij bent Italia he haha
    Heavy

  6. #156
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Ach hou toch op idioot. Alsof mensen mij hier wat boeien en ik hun geschiedenis ga uitpluizen.

    Haar hoeren topic heb ik hier van de week gezien, wanneer die geopend zou zijn weet ik niet heb ik ook niet naar gekeken.

    En of iemand nou 10 jaar geleden met zulke gedachten heeft rondgelopen of vandaag, het laat zien waar mensen toe in staat zijn.
    Het laat zien dat mensen kunnen veranderen hamduliallaah zuster ...Astagfiru Allah besef jij wel wat je zegt of roep je nu lukraak dingen uit emotie? Ga even een blokje om want je vervalt vd ene zonde in de andere

    Echt koel even af
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #157
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jij bent Italia he haha
    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Haha stupid folks geen zin meer in jullie.

    @happy its your sister girl romais. Blijf lekker verder dromen over je Prince charming lol
    Geloof je nu wel dat het romais is

    Met alle respect ik heb veel bewomdering voor romais jammer alleem dat die lelijke zus van haar een stoorzender is

  8. #158
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Het laat zien dat mensen kunnen veranderen hamduliallaah zuster ...Astagfiru Allah besef jij wel wat je zegt of roep je nu lukraak dingen uit emotie? Ga even een blokje om want je vervalt vd ene zonde in de andere

    Echt koel even af
    Eens een junk altijd een junk eens een **** altijd een.....

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Eens een junk altijd een junk eens een **** altijd een.....
    eens romais altijd romais..

    Kom terug op je romais profiel daar ben je netjes

  10. #160
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nooit de uitspraken van mensen hier te persoonlijk opvatten serieus. Is net alsof je naar een gekkenhuis gaat en huilend eruit komt omdat iedereen dingen naar je riepen. Je weet waar je bent en wat voor soort mensen tegen je praten dat zou genoeg moeten zijn.

    Dus neem.dit forum.gewoon op een afstandje want je leven is meer waard dan dit nutteloze platform.
    Je hebt hélemaal gelijk
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #161
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Jij hebt vandaag al heel goed laten zien waar je toe in staat bent crazy ass bitch hhhhh get lost woman your scary.
    Oh believe me het kan nog gekker.. Ik zou als ik jou was voortaan gwn je muil houden want je zet jezelf alleen maar belachelijk met trieste vertoning hier.

    Mij en andere aanspreken op de manier van praten maar zelf ben je een kei in schelden? Hoe noemen we zo iemand? Oh ja een hypocriet!

  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Oh believe me het kan nog gekker.. Ik zou als ik jou was voortaan gwn je muil houden want je zet jezelf alleen maar belachelijk met trieste vertoning hier.

    Mij en andere aanspreken op de manier van praten maar zelf ben je een kei in schelden? Hoe noemen we zo iemand? Oh ja een hypocriet!
    zeg wollah over tien jaar zien we jou zo terug. https://www.instagram.com/p/Be5HT67lJTk/

  13. #163
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Oh believe me het kan nog gekker.. Ik zou als ik jou was voortaan gwn je muil houden want je zet jezelf alleen maar belachelijk met trieste vertoning hier.

    Mij en andere aanspreken op de manier van praten maar zelf ben je een kei in schelden? Hoe noemen we zo iemand? Oh ja een hypocriet!
    Get lost you crazy ass bitch.
    Heavy

  14. #164
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Je hebt hélemaal gelijk
    Mooi khayr Insha Allah.
    Heavy

  15. #165
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    zeg wollah over tien jaar zien we jou zo terug. https://www.instagram.com/p/Be5HT67lJTk/
    Weejow ziek zoveel katten.
    Heavy