1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Ik heb die topic van jou nog van de week hier voorbij zien komen op MJRL, waarbij je expliciet vroeg of meisjes seks zouden hebben in ruil voor een kia auto. En Allah 'Azawal is mijn getuigen. En hoe noemen we mensen die dat doen? idd een ****. want alleen eem **** geeft haar zelf weg in ruil voor goederen.

    Daarbij zei je ook nog eens dat je niet anaal zou doen...

    Een moslima zou nimmer op zulke ideeën komen alleen een hoertje die geen Godsvrees heeft. Sterker nog wat zeg ik? Zelfs een kafira zou geeneens met zulke gedachten rondlopen.

    Het boeit mij verder niet wat jij in je zielige leven doet van part doe je het met iedereen. Maar om vervolgens hier de boventoon willen opvoeren en denken neer te kijken op mensen gaat mijn pet te boven.

    Yallaah hoertje wegwezen hier en ga je act elders voortzetten.
    dik gedrukte•

    Ik denk kim holland wel


    Yallah romais doe ff uitloggen afkoelen eten bestellen van de chinees ondertussen douchen en ploffen op de bank tot eten komt. Amders heb je slechte slaapritme vannacht.

  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Deleukste hahaha Delelijkste, Deslechtste of Deongelovige bedoel je ja.
    Je bent geen Moslima, je bent een hypocriet, een leugenaar en een duivel.

    Ik adviseer iedereen om weg te blijven van die vernietiger van Al Islam.
    .

  3. #138
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Ik heb die topic van jou nog van de week hier voorbij zien komen op MJRL, waarbij je expliciet vroeg of meisjes seks zouden hebben in ruil voor een kia auto. En Allah 'Azawal is mijn getuigen. En hoe noemen we mensen die dat doen? idd een ****. want alleen eem **** geeft haar zelf weg in ruil voor goederen.

    Daarbij zei je ook nog eens dat je niet anaal zou doen...

    Een moslima zou nimmer op zulke ideeën komen alleen een hoertje die geen Godsvrees heeft. Sterker nog wat zeg ik? Zelfs een kafira zou geeneens met zulke gedachten rondlopen.

    Het boeit mij verder niet wat jij in je zielige leven doet van part doe je het met iedereen. Maar om vervolgens hier de boventoon willen opvoeren en denken neer te kijken op mensen gaat mijn pet te boven.

    Yallaah hoertje wegwezen hier en ga je act elders voortzetten.
    Topic is van 2009. Maar zoals altijd staat je koppigheid in de weg

    Besef dat je mij nu lastert moge Allah swt jou vergeven
    Ik ga dit nu melden bij beheer jij hebt totaal géén 7aya (schaamte) kijk hoe je praat (openlijk) la 7awla wala qawata illa billah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Kijk wat ze allemaal zegt helemaal para deze dit is sws geen Romais ik geloof dat niet.
    Dan ken je romais niet goed genoeg hhhh


    Ze kan er wat van net een tijger opeens verandert ze

  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Topic is van 2009. Maar zoals altijd staat je koppigheid in de weg

    Besef dat je mij nu lastert moge Allah swt jou vergeven
    Ik ga dit nu melden bij beheer jij hebt totaal géén 7aya (schaamte) kijk hoe je praat (openlijk) la 7awla wala qawata illa billah
    vergeef haar zuster mischien draait ze wel bij.

  6. #141
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door Abu-Silaah Bekijk reactie
    Deleukste hahaha Delelijkste, Deslechtste of Deongelovige bedoel je ja.
    Je bent geen Moslima, je bent een hypocriet, een leugenaar en een duivel.

    Ik adviseer iedereen om weg te blijven van die vernietiger van Al Islam.
    .

  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Dadel. Bekijk reactie
    Dan ken je romais niet goed genoeg hhhh


    Ze kan er wat van net een tijger opeens verandert ze
    Dit is dan echt niet hoe ze praat en die argumenten totaal niet Romais maar goed wie weet misschien wel.
    Heavy

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dit is dan echt niet hoe ze praat en die argumenten totaal niet Romais maar goed wie weet misschien wel.
    Kan een pittige dame zijn op zn tijd.

    Deal with it.

  9. #144
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Topic is van 2009. Maar zoals altijd staat je koppigheid in de weg

    Besef dat je mij nu lastert moge Allah swt jou vergeven
    Ik ga dit nu melden bij beheer jij hebt totaal géén 7aya (schaamte) kijk hoe je praat (openlijk) la 7awla wala qawata illa billah
    Dus je hebt die topic geopend..... Was dat nou zo moeilijk om toe te geven???

    Een **** dat vraagt of ze seks in ruil voor een kia auto zou hebben komt praten over schaamte.

    Het moet toch niet gekker gaan worden nu.

  10. #145
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dit is dan echt niet hoe ze praat en die argumenten totaal niet Romais maar goed wie weet misschien wel.
    Ik kijk nergens meer van op hier. Sobhan Allah

    Pm functie uit bescherm je zelf nog effe en we moeten een helm en gas masker op. Wat een taal gebruik bezigen sommigen hier
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ik kijk nergens meer van op hier. Sobhan Allah

    Pm functie uit bescherm je zelf nog effe en we moeten een helm en gas masker op. Wat een taal gebruik
    Hahaha gestoorden mensen hier oppassen ik heb gewaarschuwd. Mensen die zo tegen mij tekeer lopen gaan omdat ik zoiets zeg weten precies waar ik over praat. Want zij horen zelf bij dat groep mensen die hier de boel verpesten met hun walgelijke vertoning zoals ze zelf bewijzen keer op keer zonder mijn hulp.

    Feit dat iemand je aanspreekt op iets wat bijna van 9 jaar geleden is toont al aan hoe crazy mensen zijn hhhhhhh. Ik weet niet eens wat ik gister heb gegeten laat staan welke topic 9 jaar geleden openstond.
    Heavy

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    816
    16-11-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ik kijk nergens meer van op hier. Sobhan Allah

    Pm functie uit bescherm je zelf nog effe en we moeten een helm en gas masker op. Wat een taal gebruik
    Moge Allah je beschermen tegen haar.
    Ameen.

    Beter niet meer reageren Wallahi.
    Allah is degene die op de hoogte is van alles. Hij is de AlZiende.
    Zij is opzoek naar fouten van jou.

    Zoek toevlucht bij Allah en dat is genoeg. Niet meer reagwren is het beste.

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    191
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door deleukstuu Bekijk reactie
    Dus je hebt die topic geopend..... Was dat nou zo moeilijk om toe te geven???

    Een **** dat vraagt of ze seks in ruil voor een kia auto zou hebben komt praten over schaamte.

    Het moet toch niet gekker gaan worden nu.
    hoe gaat het met je katten

  14. #149
    ~Smile~

    Reacties
    651
    05-10-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hahaha gestoorden mensen hier oppassen ik heb gewaarschuwd. Mensen die zo tegen mij tekeer lopen gaan omdat ik zoiets zeg weten precies waar ik over praat. Want zij horen zelf bij dat groep mensen die hier de boel verpesten met hun walgelijke vertoning zoals ze zelf bewijzen keer op keer zonder mijn hulp.

    Feit dat iemand je aanspreekt op iets wat bijna van 9 jaar geleden is toont al aan hoe crazy mensen zijn hhhhhhh. Ik weet niet eens wat ik gister heb gegeten laat staan welke topic 9 jaar geleden openstond.
    Ach hou toch op idioot. Alsof mensen mij hier wat boeien en ik hun geschiedenis ga uitpluizen.

    Haar hoeren topic heb ik hier van de week gezien, wanneer die geopend zou zijn weet ik niet heb ik ook niet naar gekeken.

    En of iemand nou 10 jaar geleden met zulke gedachten heeft rondgelopen of vandaag, het laat zien waar mensen toe in staat zijn.

  15. #150
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hahaha gestoorden mensen hier oppassen ik heb gewaarschuwd. Mensen die zo tegen mij tekeer lopen gaan omdat ik zoiets zeg weten precies waar ik over praat. Want zij horen zelf bij dat groep mensen die hier de boel verpesten met hun walgelijke vertoning zoals ze zelf bewijzen keer op keer zonder mijn hulp.

    Feit dat iemand je aanspreekt op iets wat bijna van 9 jaar geleden is toont al aan hoe crazy mensen zijn hhhhhhh. Ik weet niet eens wat ik gister heb gegeten laat staan welke topic 9 jaar geleden openstond.
    Ze voelt zich aangesproken vandaar haar heftige reactie(s).

    Sobhan Allah ik zou niet durven. Je wilt niet weten wat ik de afgelopen dagen naar mijn hoofd geslingerd kreeg. ZIEK gewoon.

    Hamduliallaah ben geen tiener meisje meer en heb een dikke huid.

    Maar je mag best weten dat ik heb gehuild nadat iemand mij beschuldigde van SIHR hier (niet eens om mij zelf)maar meer om het feit hoe ver onze ummah is afgegleden dat ze zulke beschuldiginigen durven te doen zonder angst voor de gevolgen.


    Moge Allah swt onze ummah leiden.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna